Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:09

Hoi hoi!! Wie nog steeds geïnteresserd is voor de mojito-party, vul dan aub deze doodle in!! Je duidt gewoon alle data aan die voor jou zouden kunnen passen! Later wordt dan de "knoop" doorgehakt ;)

http://www.doodle.com/p7m2rw55x7z95nav

Vandaag 2 augustus voeg ik hier vooraan de lijst toe ook op pagina 4 staat. Véél makkelijker hee!!

Volgende mensen hebben hun aanwezigheid bevestigd via de doodle (indien er mensen ontbreken, laat dit dan zeker weten):

Zodra iemand betaald heeft, zal ik die naam in het groen zetten!
2 personen zullen op de dag zelf betalen; die heb ik dus in het blauw gezet
-Brithany met partner (pastasalade, gevulde eieren + helpt opruimen)
- Joloka (helpt klaarzetten)
- Magic Coonie
-Miranda met partner (helpt klaarzetten)
- Lies (kan cake maken)
- Clyde (maakt 2 soorten quiche)
- Lut (stelt uiteraard haar tuin ter beschikking - kijkt voor genoeg stoelen bij de buren + eventueel partytent + gaat naar de winkel om drank en chips)
- Mieke'tje met partner (belegt sandwiches [kaas en/of hesp] en helpt klaarzetten)
- Mobius
- Nathalie
- Francine met partner (maakt sangria en heeft een ketel om het mee te brengen)
- Crazy catlady met partner (helpt klaarzetten + kan tiramisu maken)
- Kiki
- Evelien en partner Niels (kan eventueel aan gratis cola raken??? + maakt iets vegetarisch)
- Jess met partner
- Solotje en Dave
- Althuras en partner
- Ellenita
P.S.: gelieve nog te laten weten wie de partner meebrengt!

WIE MIJN IBAN # en BIC-code moet hebben om de 6€ over te schrijven, gelieve mij een pb te sturen!

Eten:
- pastasalade
- quiche
- sandwiches met beleg
- chips, nootjes, salami (hapjes)
- dessert (cake en tiramisu)
- groenten (12 tomaten, 3 komkommers, 2 kroppen sla en 2 kroppen ijsbergsla)

Drank:
- 4 bakken jupiler (niet alleen KS- verslaafd dus) ;)
- 3 X 6 flessen cola
- 6 flessen cola light
- 6 flessen cola zero
- 2 grote flessen water (5L)
- 6 flessen spuitwater

Er was ook voorgesteld om Sangria of Mojito te maken.
Wij dachten om ofwel één grote hoeveelheid sangria te maken ofwel misschien aan iedereen 1 mojito te geven bij de aankomst. Al denk ik dat het een probleem is om daar ter plaatse nog de mojito's of sangria te maken. Voor ons geen must, maar wie het wil doen, geef gerust een seintje!

Indien er wijn of andere sterke drank gewenst is, kunnen de mensen dat gerust zelf meebrengen?

Stoelen en partytent:
Lut zal eerst even kijken bij de buren. Indien ze niet voldoende vindt, laat ze op tijd iets weten en kan ik eventueel nog kijken voor een tent.

Wij hebben dus een ruime schatting gedaan naar de hoeveelheid eten en drank we zouden nodig hebben. Uiteraard zijn wij ook geen geboren organisatoren dus mochten jullie vinden dat er iets teveel of te weinig is, mogen jullie dat zeker zeggen.
Naar kosten toe had ik gedacht om iedereen 6 euro te laten storten op Lut haar rekening. Zij gaat dan om boodschappen en stel dat het totaalbedrag toch minder is dan voorzien, kunnen we eventueel herrekenen en het tevele geld teruggeven.
Ook de mensen die beslissen om thuis zelf iets klaar te maken, kunnen zo de dag zelf of voordien hun kasticket tonen of foto nemen en mailen naar Lut. Zij zal het bedrag van de gemaakte kosten ook storten naar die mensen.
Hopelijk is het hiermee duidelijk. Iedereen betaalt 6 euro (ook de mensen die zelf thuis dingen zullen maken en hierdoor zaken zullen moeten aankopen). Zij kunnen gewoon geld terug vragen aan Lut :)

Gelieve ten laatste 31 juli 2009 te laten weten wie zeker komt en of je partner meebrengt.

Gelieve ten laatste tegen 30 augustus de betaling over te schrijven naar Lut (haar bankrekeningnummer kan je vragen via PB).

Indien je na 31 juli toch wenst af te zeggen om te komen, laat het dan tijdig weten. Ook als je hebt gezegd iets te kunnen meebrengen en/of maken wat wegens omstandigheden plots niet meer mogelijk is, stuur dan tijdig een PB naar mij (Mieke'tje en/of Lut). Zo kunnen we hiermee rekening houden!

Zo partybeestjes! Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is en laat bijkomende ideeën, opmerkingen, bedenkingen,...gerust horen!

Bewerkt door Lut, 03 september 2009 - 13:40.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#2 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:16

gedaan :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#3 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:18

Ingevuld!

Maar 12 september heb ik ook gekozen, als het dan doorgaat verwacht ik wel een kado voor mijn verjaardag! :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:32

Is ingevuld. Juli heb ik voorlopig nog niet ingevuld. Het zou kunnen dat we in die periode nog even weg gaan. Dus nog even afwachten....

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:58

Ingevuld!! 12 september kunnen we sowieso niet, dan gaan we naar het trouwfeest van vrienden en het laatste weekend van juli wordt ook moeilijk voor ons.
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:59

Heb gekozen voor september.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 06 juli 2009 - 13:03

Ik heb ook een poging gedaan, het leuke is wel dat wij een maand op voorhand maar onze uren doorkrijgen en als ik vraag om op die dag in't weekend bv niet te werken, mag ik er 100% zeker van zijn dat ik die net heb, het zal dus swappen worden indien nodig
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 06 juli 2009 - 13:21

Ik zie dat er tot nu toe 1 datum is die al voor iedereen past: zaterdag 5 september!! Komaan mensen, allemaal zo vlug mogelijk stemmen! :cat

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:33

Hier moeten toch vééééél meer reakties op komen hoor!! Nu niet opgeven hee mensen.... :catscratchhead

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#10 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:58

ingevuld, ook september gekozen

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#11 Geplaatst 07 juli 2009 - 20:31

Ik heb het de laatste tijd heel druk gehad en heb de moito-topic niet zo goed kunnen volgen, dus heb ik toch ffe enkele vragen ;) :
Waar is het ergens? (waar ligt lochristi ergens?)
Mogen partners nu mee of niet? (dan kan ik zien voor het vervoer :p )
Hoe laat zou het ongeveer worden (als men vriend niet meegaat, zou ik met de trein terug moeten geraken)
Hoeveel zou het kosten?
ik denk dat dat het zowat is :p

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 07 juli 2009 - 21:08

Ik heb het ook ingevuld :)
Ik vraag mij ook wel af of partners mee mogen. Zo maakt het de boel misschien wat gezelliger? Niet dat het onder ons vrouwen niet gezellig zou zijn, maar je begrijpt mij wel hé
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 08 juli 2009 - 09:10

crazy_catlady zei:

Ik heb het de laatste tijd heel druk gehad en heb de moito-topic niet zo goed kunnen volgen, dus heb ik toch ffe enkele vragen ;) :
Hoe laat zou het ongeveer worden (als men vriend niet meegaat, zou ik met de trein terug moeten geraken)
Hoeveel zou het kosten?

We hebben gezegd dat we eerst een datum gingen prikken voor we de rest gingen afspreken
En heel waarschijnlijk gaat het bij Lut door.
Partners weet ik niet, misschien eerst even zien hoeveel personen er gaan komen. Anders heeft Lut misschien ook geen plaats genoeg he :d

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#14 Geplaatst 08 juli 2009 - 09:15

Is gebeurd,
Heb de 3 data in September gekozen, de andere data gaan voor mij niet en deze zouden nog moeten lukken.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 08 juli 2009 - 09:17

crazy_catlady zei:

Hoeveel zou het kosten?

Lochristi ligt tegen Gent, tussen Destelbergen en Wachtebeke
Hoe laat het gaat worden, zal denk ik op het moment zelf beslist worden, je blijft zolang je wilt?
De rest kan ik niet direct op antwoorden, maar er zal wel iemand je vragenlijstje aanvullen ;)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: