Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#106 Geplaatst 29 juli 2009 - 13:50

Tegen wanneer moeten we dat geld eigenlijk overgeschreven hebben?

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#107 Geplaatst 29 juli 2009 - 15:32

Vanaf welk uur starten jullie eigenlijk? Mijn vriend moet nog werken tot 20u, dus weet niet of het dan nog wel de moeite gaat zijn :oops: .

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#108 Geplaatst 29 juli 2009 - 16:38

Hey geld moet ten laatst 30 aug overgeschrevenzijn

en tijd is dacht 3 uur maar later mag ook.
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 29 juli 2009 - 16:44

Lies zei:

Tegen wanneer moeten we dat geld eigenlijk overgeschreven hebben?

Foei, staat nochtans helemaal goed uitgelegd op pag. 4. :p :d
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#110 Geplaatst 29 juli 2009 - 16:44

AnnDB zei:

Vanaf welk uur starten jullie eigenlijk? Mijn vriend moet nog werken tot 20u, dus weet niet of het dan nog wel de moeite gaat zijn :oops: .

Ks is toch altijd de moeite waard haha,en is voor jou toch net kwartier rijden of zoiets
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 29 juli 2009 - 21:50

Mieke zei:

Nu heb ik zo eens zitten denken. Jaja, denken...dat gebeurt niet veel :d
Iedereen betaalt dus 5 euro aan Lut. De mensen die thuis iets maken, mogen kasticket bijhouden en geld terugvragen aan Lut, maar uiteraard geen zotte kosten doen, hé :d !
Het overschot van het geld kunnen we verdelen en teruggeven, maar is het geen goed idee om het overschot dat we hebben te schenken aan een goed doel of misschien aan Pixel en Akke?
Zij steken tenslotte zeer veel tijd in deze site. Hoeveel het bedrag zal zijn, kunnen we niet weten. Misschien houden we maar een schamele vijf euro over, maar dat zou mij verwonderen als iedereen vijf euro betaalt.
Wat denken jullie hiervan?

Ik was eigenlijk al net hetzelfde aan het denken... ik dacht, stel dat de soort tombola doorgaat, kunnen we eigenlijk lotjes "verkopen" en dit aan Pixel en akke geven... Diegene die dan bv meer willen schenken, kopen bij wijze van spreken meer lotjes... Maar ik weet niet of het haalbaar is. Het overschot schenken is natuurlijk een eenvoudigere oplossing :)

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 29 juli 2009 - 21:51

Jess zei:

Mijn vriend gaat ook mee (als we komen wat ik graag vandaag zou bevestigen) en heeft hetzelfde profiel: moto, pint en rock. Komt dus wel goed.

Woohoow :cheer: dat wordt dan zowiezo plezant :LOL:

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#113 Geplaatst 30 juli 2009 - 16:20

Niels + Evelyn zei:

Ik was eigenlijk al net hetzelfde aan het denken... ik dacht, stel dat de soort tombola doorgaat, kunnen we eigenlijk lotjes "verkopen" en dit aan Pixel en akke geven... Diegene die dan bv meer willen schenken, kopen bij wijze van spreken meer lotjes... Maar ik weet niet of het haalbaar is. Het overschot schenken is natuurlijk een eenvoudigere oplossing :)

Dat lijkt mij een goed idee, maar dan moeten Sara en Andy er wel bij zijn. ;)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 30 juli 2009 - 19:56

Mag iedereen komen? Of :oops: ben ng niet zo lang op Ks,en mss is het alleen vr leden die er al wat langer op zitten... :oops: :)

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#115 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:33

Is er iemand die van mijn kanten (Schoten, Merksem, Berchem, Antwerpen, Deurne) naar deze party gaat ?  En zou deze persoon het dan zien zitten om mijn sensorvoerbakjes mee te brengen, kan het maar vragen hé, wie weet......

Thanks in ieder geval

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#116 Geplaatst 31 juli 2009 - 07:54

Brenda... zei:

Mag iedereen komen? Of :oops: ben ng niet zo lang op Ks,en mss is het alleen vr leden die er al wat langer op zitten... :oops: :)

Iedereen mag komen hoor. :hug:
Mag ik vragen of het mogelijk is om de lijst van wie er komt op de eerste pagina te zetten aub? Dan moet ik niet altijd heel dit topic doorbladeren (is in verband met de sensor-voerbakjes en de speeltjes) O:) . Bedankt :hug:

Bewerkt door Joloka, 31 juli 2009 - 07:56.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 31 juli 2009 - 08:39

Joloka zei:

Mag ik vragen of het mogelijk is om de lijst van wie er komt op de eerste pagina te zetten aub? Dan moet ik niet altijd heel dit topic doorbladeren (is in verband met de sensor-voerbakjes en de speeltjes) O:) . Bedankt :hug:

Ik kan dat waarschijnlijk niet verplaatsen, want Lut heeft dit topic aangemaakt.
Of kan ik dat wel? Pixel mag het van mij ook doen hoor :)
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 31 juli 2009 - 13:07

Joloka zei:

Ik ben ook al een hele tijd aant denken dat het beter zou zijn om ALLE info (plaats, datum, wie, wat,...) op de 1e pagina te hebben staan. Zo komen er niet steeds dezelfde vragen en hoeft niet iedereen te gaan zoeken :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#119 Geplaatst 31 juli 2009 - 13:17

Lut, Lut, Lut, waar ben je? :help: :help: :help:

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#120 Geplaatst 01 augustus 2009 - 11:19

Ik kan een nieuwe topic openen en dit laten sluiten?
Is dat een goed idee?
Geplaatste afbeelding