Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 08 juli 2009 - 16:58

Partners mochten mee(wat zijn we weer lief) en bedrag was volgens mij zo om en nabij rond de 10 a 12 euro gestemd
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#17 Geplaatst 09 juli 2009 - 16:17

ok, ik heb de doodle ook ingevuld :)

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#18 Geplaatst 09 juli 2009 - 16:22

5 september lijkt voorlopig de meest geliefde datum. Vanaf welk uur zouden jullie starten? Is maar mijn vriend moet die dag normaal gezien tot 20u werken. Weet niet of het nog zin heeft om tegen 20u30 à 21u af te komen? :oops:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 09 juli 2009 - 18:02

Ik denk ook dat deze dag, zaterdag 5 september, voor een groot aantal mensen past! Laten we het dus op die dag houden, want die past eigenlijk ook het best voor mij!
Morgen maak ik een nieuw topic op waarin we alles kunnen afspreken over organisatie, uren, enz... ! Ik wil eerst nog eens aan mijn ventje vragen of hij nu toch OOK akkoord gaat met die datum ;)
Stel je voor dat die nu NEE zegt :goofy: :louche: :x

Okido, leve de mojito!! (hehe, mooie slogan voor onze party hee!!)

Bewerkt door Lut, 13 juli 2009 - 10:00.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 09 juli 2009 - 18:14

Lut zei:

Ik denk ook dat deze dag, zaterdag 4 september, voor een groot aantal mensen past! Laten we het dus op die dag houden, want die past eigenlijk ook het best voor mij!
Morgen maak ik een nieuw topic op waarin we alles kunnen afspreken over organisatie, uren, enz... ! Ik wil eerst nog eens aan mijn ventje vragen of hij nu toch OOK akkoord gaat met die datum ;)
Stel je voor dat die nu NEE zegt :goofy: :louche: :x

Okido, leve de mojito!! (hehe, mooie slogan voor onze party hee!!)

lut, we gaan die mojito's toch al eens op voorhand proeven zeker? Enne is zaterdag 5 september ook goed voor jou?

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 09 juli 2009 - 18:44

Nu als 5 September vast gaat staan dan de rest regelen,denk dat iedereen die komt zijn eigen drankje mee neemt dat is denk het best ,anders wordt het zo onoverzichtelijk.

Dan de hapjes ,is niet de bedoeling dat Lut heel de dag ervoor in de keuken staat ,dus misshien een idee dat iedereen iets lekkers maakt ,een topic van wat wie wat maakt en wat wie mee neemt.

Dan zijn ook de onkosten weer minder omdat iedereen ergers voor zorgt.

Misschien een leuk idee dat iedereen een leuk kadootje koop voor de poezels zijn naam er op schrijft(zodat je niet je eigen pakje heb) en dat we dat op de grote hoop gooien en daar een leuk spel mee kunnen maken .
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 09 juli 2009 - 18:53

brithany zei:

Nu als 5 September vast gaat staan dan de rest regelen,denk dat iedereen die komt zijn eigen drankje mee neemt dat is denk het best ,anders wordt het zo onoverzichtelijk.

Dan de hapjes ,is niet de bedoeling dat Lut heel de dag ervoor in de keuken staat ,dus misshien een idee dat iedereen iets lekkers maakt ,een topic van wat wie wat maakt en wat wie mee neemt.

Dan zijn ook de onkosten weer minder omdat iedereen ergers voor zorgt.

Misschien een leuk idee dat iedereen een leuk kadootje koop voor de poezels zijn naam er op schrijft(zodat je niet je eigen pakje heb) en dat we dat op de grote hoop gooien en daar een leuk spel mee kunnen maken .

gingen we geen Mojito's maken? :cry: :cry:

en euh...ik kan niet koken :cry:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#23 Geplaatst 09 juli 2009 - 19:05

ik wil wel tirramisu maken, maar ik hoop dan dat niemand er mee inzit dat het zonder drank en gelatine is :/ voor de rest is hij wel lekker hoor! en ik doe er altijd stukjes chocolade in ;)

Dat van die Poezelpakjes vind ik wel een leuk idee :)
Maar is het misschien niet gemakkelijker als we een lijst opstellen voor de drank en 1 iemand daarvoor instaat? We kunnen eventueel op voorhand dan al een bedrag storten ofzo ;)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 09 juli 2009 - 19:07

Ik wil ook wel iets maken, maar inspiratie...
Ik denk dat het idd. beter is dat ieder zijn eigen drankje meebrengt.
Als ieder iets meebrengt om te drinken en te eten, zullen we voldoende kunnen delen hé. Misschien wel eens delen wat je zal meenemen, zodat het niet allemaal hetzelfde is :)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 09 juli 2009 - 19:08

crazy_catlady zei:

ik wil wel tirramisu maken, maar ik hoop dan dat niemand er mee inzit dat het zonder drank en gelatine is :/ voor de rest is hij wel lekker hoor! en ik doe er altijd stukjes chocolade in ;)

Dat van die Poezelpakjes vind ik wel een leuk idee :)
Maar is het misschien niet gemakkelijker als we een lijst opstellen voor de drank en 1 iemand daarvoor instaat? We kunnen eventueel op voorhand dan al een bedrag storten ofzo ;)

We kunnen inderdaad best de drank aankopen. Ik stel voor dat iedereen die zich inschrijft een bepaald bedrag overschrijft. Stel je voor dat je drank aankoopt voor de hele hoop en dat er dan niemand komt? Dat zou ook niet leuk zijn voor Lut hé (alhoewel ik wel zal helpen om het op te drinken). Ik dacht ook dat er mojito's gingen zijn. Maar ik weet niet meer wie ze zal klaarmaken...

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#26 Geplaatst 09 juli 2009 - 19:11

En gaan er ook nog andere coctails en niet alcoholische dranken zijn? :p
Mij lijkt het ook het gemakkelijkst als iedereen op voorhand betaald... anders is het toch wel een risico voor die ene persoon dat alles moet aankopen ;)
Spreken we dan ook een bedrag af voor de poezelcadeautjes?

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 10 juli 2009 - 09:05

Ja idd dan zowie zo alles vooruit betalen ,als een iemand de drank haalt idd.

Misschien een klein bedrag van 5 euro of zo voor de kadootjes ,zomaar een aardigheidje .
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 12 juli 2009 - 09:53

Moeten we dan een briefje 'trekken' wie dat voor wie een klein cadeautje koopt. Alé voor welke poezeleigenaar, want de cadeautjes zijn uiteraard voor die kleine viervoeters :)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 13 juli 2009 - 10:03

Even vermelden dat wij op 8 augustus op reis vertrekken, tot 23 augustus.
Alles zou dus moeten geregeld zijn tegen ons vertrek hee! Komaan, wie helpt? Het mag bij mij, maar iedereen moet helpen hee :catlick

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 13 juli 2009 - 11:06

Misschien kunnen we eens een lijst maken met wat we allemaal nodig hebben en zo zijn de taken makkelijker te verdelen, want ik wil ZEKER helpen, maar weet niet goed waar te beginnen.

Benodigdheden:
- zullen we werken met plastieken bekers en bestek of wil Lut haar service uithalen?
- welke drank hebben we allemaal nodig
- welke hapjes
- ...

@ Lut: ik wil gerust eens tot Lochristi komen of jij tot aan zee en misschien met nog een paar vrijwilligers even een lijst opstellen als dat makkelijker zou zijn...
Ik ben maar aan het brainstormen hoor, maar nu gaat het niet zo vlot vooruit :)
Geplaatste afbeelding