Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#181 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:46

even een vraagje aan iedereen dat komt, zit er iemand iets mee in als er geen alcohol in de tiramisu zit? moest het echt een probleem zijn zal ik er wel in doen, maar k zit in een zwaar anti-alcoholgezin en t is eigenlijk een huisregel dat er niets binnenkomt :p moest het een probleem zijn vind ik er wel iets op en dan zal ik er wel wat amaretto in doen :p

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#182 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:47

Rietjes in de kleur van KS!!! In de Delhaize hebben ze munt in potjes. (als plantje). Moet ik vrijdagavond mee om boodschappen?

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#183 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:16

Joloka zei:

Rietjes in de kleur van KS!!! In de Delhaize hebben ze munt in potjes. (als plantje). Moet ik vrijdagavond mee om boodschappen?

geen roze? :( :cry:
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#184 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:17

ik heb hier nog wel wat roze rietjes liggen... een hoop felgekleurde :p

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#185 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:18

Jess zei:

geen roze? :( :cry:

Roze munt? Bestaat niet hoor :p
En sorry hoor Lut maar voor de Mojito is het beter om geen kelkjes te nemen maar gewone brede bekertjes (ben echt niet moeilijk hoor)

Bewerkt door Joloka, 29 augustus 2009 - 19:19.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#186 Geplaatst 29 augustus 2009 - 21:23

Joloka zei:

Roze munt? Bestaat niet hoor :p
En sorry hoor Lut maar voor de Mojito is het beter om geen kelkjes te nemen maar gewone brede bekertjes (ben echt niet moeilijk hoor)

zeg jongens jullie moeten Lut het niet te moeilijk maken he... Ik ben er tegen 13u lut om mee te helpen.als je vroeger wilt geef maar seintje hoor. ;)
boodschappen heb ik helaas geen tijd voor daar ik heel onregematige uren werk en s avonds ook de winkels reeds dicht zijn...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#187 Geplaatst 29 augustus 2009 - 21:29

Ik maak het haar niet moeilijk, ze kent me al hoor. En ik ga 's morgens met mijn ventje de tent opzetten :thumb: :thumb: :thumb:
Dus als ze niet goed staat: blame on me

Bewerkt door Joloka, 29 augustus 2009 - 21:29.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#188 Geplaatst 30 augustus 2009 - 10:11

mijn vriend en ik zijn ook tegen 13u ;)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#189 Geplaatst 30 augustus 2009 - 10:27

Joloka zei:

Wat is die kleur dan?? Ik heb destijds mijn kleur zelf gekozen, nl groen. Wat was nu ook weer het oorspronkelijke??

Wat de boodschappen betreft, vrijdagavond vind ik wel wat laat; IK doe niet graag dingen op 't laatste nippertje... ;) . Maak je geen zorgen, ik zal alles rustig overdag doen, en dan één van mijn slaafjes thuis de koffer laten leeghalen :thumb:

Die glazen heb ik wel al gekocht hoor! Is dat écht een probleem??

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#190 Geplaatst 30 augustus 2009 - 11:53

Wij rijden zo rond half 12 weg hier..
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#191 Geplaatst 30 augustus 2009 - 12:25

brithany zei:

Wij rijden zo rond half 12 weg hier..

Wanneer je net zo weinig verkeer hebt als wij (toen we huiswaarts reden na onze cruise), dan ben je ongeveer anderhalf uur later bij ons! Goed he!!

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#192 Geplaatst 30 augustus 2009 - 12:54

ik kom wel niet naar de party, heb andere verplichtingen, maar wens jullie een leuke party toe
kan misschien nog tip geven voor nog lekkere mojito's, voeg wat sinaasappellikeur aan toe, geeft meer zoete smaak en is keilekker in combo met de rest, gebruik kleine blokjes ijs en zorg ervoor dat je alle ingredienten zorgvuldig op het ijs giet zodat ze niet met elkaar mengen, zo heb je een veelkleurige cocktail...ivm met de tiramusu, probeer ns speculoos ipv boudoir, hoef echt geen drank bij en is keilekker!
veel plezier
groetjes :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#193 Geplaatst 30 augustus 2009 - 13:06

Jaaa dan schiet het op he ,hopen maar zal zo druk niet zijn denk ik.

Lut zei:

Wanneer je net zo weinig verkeer hebt als wij (toen we huiswaarts reden na onze cruise), dan ben je ongeveer anderhalf uur later bij ons! Goed he!!

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#194 Geplaatst 30 augustus 2009 - 13:17

Veel plezier op de party! En Joloka je mag mijn kubusjes en eetbakjes aan Clyde meegeven :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#195 Geplaatst 31 augustus 2009 - 20:33

Oke Dave gaat een kippenslaatje maken maar mijn vraag is aan jullie moet dat voor 30 man :catscratchhead , hij heeft dat nog nooit gemaakt voor zoveel, dat is een megapot....