Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#226 Geplaatst 03 september 2009 - 06:48

kiki zei:

Met ne grote paraplu....

Mag het ook een grote parasol zijn? Dan doen we alsof de zon heel fel schijnt en we ons allemaal moeten verstoppen onder de parasol.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#227 Geplaatst 03 september 2009 - 06:52

miranda zei:

OP elkaars schoot zitten LOL
:goofy:

Dan doen we een regendansje!!! Niets van aantrekken Lut: wat komt, dat komt... Ik heb nog een hele dikke pyjama om aan te doen voor de pyjamaparty van Brithany. Na de party en voor de strijk he Jeanet :hug: . Je gaat toch niet kunnen slapen van spanning voor jouw nieuw kittentje :ha :ha :ha
Dus... breng allemaal jullie strijk mee. Je moet die dan wel de volgende dag nog komen ophalen maar dan zorgen we wel voor ontbijt!!!

Bewerkt door Joloka, 03 september 2009 - 06:58.

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#228 Geplaatst 03 september 2009 - 07:51

Hoe meer ik hier leest vooral sommige woorden he ,ga ik me toch ineens niet lekker voelen :misselijk: :misselijk:

Joloka zei:

Dan doen we een regendansje!!! Niets van aantrekken Lut: wat komt, dat komt... Ik heb nog een hele dikke pyjama om aan te doen voor de pyjamaparty van Brithany. Na de party en voor de strijk he Jeanet :hug: . Je gaat toch niet kunnen slapen van spanning voor jouw nieuw kittentje :ha :ha :ha
Dus... breng allemaal jullie strijk mee. Je moet die dan wel de volgende dag nog komen ophalen maar dan zorgen we wel voor ontbijt!!!

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#229 Geplaatst 03 september 2009 - 08:55

Ik wens jullie zaterdag heel veel plezier!! :)
Zal eens aan jullie denken als ik zielig achter men studieboeken zit :( !

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#230 Geplaatst 03 september 2009 - 09:08

brithany zei:

Hoe meer ik hier leest vooral sommige woorden he ,ga ik me toch ineens niet lekker voelen :misselijk: :misselijk:

:ha :ha :ha ik zal men stapel meebrengen hoor :wi

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#231 Geplaatst 03 september 2009 - 09:12

miranda zei:

:ha :ha :ha ik zal men stapel meebrengen hoor :wi

Ik heb op dit moment meer kleren in de mand liggen om te strijken dan ik in mijn kast heb liggen. Zal ik die ook mee brengen???

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#232 Geplaatst 03 september 2009 - 09:14

brithany zei:

Niet stiekem mij kitten al brengen he Tessa haha..

Neenee :) Das voor zondag ;)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#233 Geplaatst 03 september 2009 - 13:38

Ik hoop dat iedereen nog weet hoe hij of zij bij mij moet geraken??? Ik schreef de rij-aanwijzingen en adres op de pb die ik naar iedereen stuurde (zoeken Janetje!! ;) )

Nu zie ik dat ik enkel uitlegde vanaf de afrit van de E17 in Beervelde!
Hier volgt dan nog eens de uitleg voor wie gewoon van langs de Antwerpse Steenweg komt loopt ook door dorp). Er zijn trouwens wegenwerken aan de gang ( :wall: )in de Stationsstraat, dus zal ik de omleiding ook uitleggen :) (braaf van mij hee ;) )

Kom je vanuit Lokeren (vanuit dorp Lochristi dus), dan moest je normaal tot aan de eerste lichten. Maar daar je daar NIET door kunt, moet je een beetje verder tot aan de Lichtelarestraat (op hoek is restaurant Villa Johanna, en aan de overkant van de grote weg is een tegelwinkel).
Hier sla je linksaf. Rijd door tot wanneer je een omleidingsbordje ziet dat je naar links wijst: doen!!
Nu moet je bijna direkt weer links, en tada, je bent in de Acacialaan!!
Nu gewoon de kronkels volgen (afslag links en splitsing rechts negeren), en dan na die splitsing dus (die andere weg wordt dar Lijsterbeslaan), sla je linksaf! Nu tot einde van de straat  nr 63: je bent er!!! Ik zal ballonekes hangen (als ze maar nie wegwaaien hee!!)

Voor de duidelijkheid zal ik ook bordjes ophangen op enkele cruciale punten! Je zal dit teken zien met daaronder in grote letters LUT : :kattensite:

OKido??
Allee, tot zaterdag dan, weer of geen weer!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#234 Geplaatst 03 september 2009 - 14:35

Lut zei:

Ik hoop dat iedereen nog weet hoe hij of zij bij mij moet geraken??? Ik schreef de rij-aanwijzingen en adres op de pb die ik naar iedereen stuurde (zoeken Janetje!! ;) )

Nu zie ik dat ik enkel uitlegde vanaf de afrit van de E17 in Beervelde!
Hier volgt dan nog eens de uitleg voor wie gewoon van langs de Antwerpse Steenweg komt loopt ook door dorp). Er zijn trouwens wegenwerken aan de gang ( :wall: )in de Stationsstraat, dus zal ik de omleiding ook uitleggen :) (braaf van mij hee ;) )

Kom je vanuit Lokeren (vanuit dorp Lochristi dus), dan moest je normaal tot aan de eerste lichten. Maar daar je daar NIET door kunt, moet je een beetje verder tot aan de Lichtelarestraat (op hoek is restaurant Villa Johanna, en aan de overkant van de grote weg is een tegelwinkel).
Hier sla je linksaf. Rijd door tot wanneer je een omleidingsbordje ziet dat je naar links wijst: doen!!
Nu moet je bijna direkt weer links, en tada, je bent in de Acacialaan!!
Nu gewoon de kronkels volgen (afslag links en splitsing rechts negeren), en dan na die splitsing dus (die andere weg wordt dar Lijsterbeslaan), sla je linksaf! Nu tot einde van de straat nr 63: je bent er!!! Ik zal ballonekes hangen (als ze maar nie wegwaaien hee!!)

Voor de duidelijkheid zal ik ook bordjes ophangen op enkele cruciale punten! Je zal dit teken zien met daaronder in grote letters LUT : :kattensite:

OKido??
Allee, tot zaterdag dan, weer of geen weer!!

Och, die wegenwerken was ik vergeten :wall: :wall: :wall: kun je de bordjes hangen van aan mijn straat? Dan ben ik zeker dat ik niet verkeerd rij. :engel:

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#235 Geplaatst 03 september 2009 - 15:28

ben op post om 1u lut... weer of geen weer en hopelijk waait de tent niet weg..... euhm :catscratchhead mijn gsm vind wel de weg hoor ik kom via antwerpsesteenweg

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#236 Geplaatst 03 september 2009 - 16:04

miranda zei:

ben op post om 1u lut... weer of geen weer en hopelijk waait de tent niet weg..... euhm :catscratchhead mijn gsm vind wel de weg hoor ik kom via antwerpsesteenweg

Zie je ons allemaal aan die tent hangen? :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#237 Geplaatst 03 september 2009 - 22:29

Joloka zei:

Zie je ons allemaal aan die tent hangen? :ha :ha :ha

Ik hang nie mee hee aan die tent, want ik moet daarvan foto's trekken!!!! Aja hee, diegenen die er niet bij kunnen zijn moeten toch OOK kunnen genieten hee :LOL: :bleh: :cheer: :cheer:

Joloka, zeg jij tegenje ventje dat je nu toch héél dringend een GPS nodig hebt, haha O:)

Bewerkt door Lut, 03 september 2009 - 22:30.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#238 Geplaatst 03 september 2009 - 22:49

Lut, zijn er nu eigenlijk genoeg stoelen? Ik kan eventueel nog 2 klapstoelen meenemen indien nodig ;)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#239 Geplaatst 03 september 2009 - 23:13

crazy_catlady zei:

Lut, zijn er nu eigenlijk genoeg stoelen? Ik kan eventueel nog 2 klapstoelen meenemen indien nodig ;)

Niet nodig hoor! Mijn buur laat me naast haar tent ook 15 stoelen lenen!! Lief hee!!!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#240 Geplaatst 03 september 2009 - 23:18

Lut zei:

Niet nodig hoor! Mijn buur laat me naast haar tent ook 15 stoelen lenen!! Lief hee!!!

super :) heel handig :)