Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#271 Geplaatst 04 september 2009 - 20:22

miranda zei:

als je met de trein tot gent kunt komen kan ik je wel ophalen zoë
en je kan hier eventueel blijven slapen dan voer ik je naar station terug zondagmorgend

Heb het haar ook al voorgesteld maar ze moet zaterdagavond al terug thuis zijn.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#272 Geplaatst 04 september 2009 - 20:24

mijn mama is zondag jarig , en ik kan niet slapen bij andere mensen waar ik nog nooit sliep :( maarja het is zo

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#273 Geplaatst 04 september 2009 - 20:28

clyde zei:

mijn mama is zondag jarig , en ik kan niet slapen bij andere mensen waar ik nog nooit sliep :( maarja het is zo

ik kan je s avonds ook wel terugbrengen hoor als je wilt...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#274 Geplaatst 04 september 2009 - 20:30

miranda zei:

ik kan je s avonds ook wel terugbrengen hoor als je wilt...

naar Genk?

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#275 Geplaatst 04 september 2009 - 20:31

:o naar genk

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#276 Geplaatst 04 september 2009 - 20:31

Joloka zei:

naar Genk?

naar de trein in gent bedoel ik wel... Genk is wel beetje uit men baan he ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#277 Geplaatst 04 september 2009 - 20:34

ah ja maar dat kan lut ook maar ik ga als zo jong meisje niet alleen s ' avons op de trein zitten he, en dan geraak ik vant station nog ni thuis mama heeft de auto dan niet

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#278 Geplaatst 04 september 2009 - 20:36

clyde zei:

ah ja maar dat kan lut ook maar ik ga als zo jong meisje niet alleen s ' avons op de trein zitten he, en dan geraak ik vant station nog ni thuis mama heeft de auto dan niet

Misschien kan je een van mijn zoons verleiden dat die meegaat met jou naar huis? :engel:

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#279 Geplaatst 04 september 2009 - 20:41

:ha :ha geen oplossing dus :p

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#280 Geplaatst 04 september 2009 - 21:05

Ik zal ook niet kunnen komen, aangezien ik ook met Lies mee zou rijden :( .

Maar een griep is niet om mee te lachen, dus even naar Lochristi rijden is echt onmogelijk.

Annelies, ik weet niet of je dit leest... Heel veel beterschap! Verzorg u goed hè! :hug: Ik sms niet terug wegens geen geld meer, maar heb je berichtje wel gehad.

Met de trein komen zie ik ook niet zitten omdat het zo ver is (sorry Zoë, anders had je gezelschap gehad). Ik ben zelf ook verkouden en zo ver met de trein is vermoeiend... En ik moet ook op tijd terug zijn 's avonds voor mijn oppaskatjes, ik wil hen niet zonder eten laten zitten natuurlijk.

Heel veel plezier allemaal en hopelijk tot een volgende keer.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#281 Geplaatst 04 september 2009 - 21:09

We zullen jullie missen hoor maar in gedachten zijn we bij elkaar he :hug: :hug: :hug: . En jullie komen toch nog langs deze maand (heeft Lies beloofd).

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#282 Geplaatst 04 september 2009 - 21:13

Joloka zei:

We zullen jullie missen hoor maar in gedachten zijn we bij elkaar he :hug: :hug: :hug: . En jullie komen toch nog langs deze maand (heeft Lies beloofd).

Ai dan moet ik zien dat ik nog kan... Ik hoop echt van wel. De volgende 2 weekends zijn al zeker bezet (verjaardagen enzo).

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#283 Geplaatst 04 september 2009 - 22:45

Nathalie zei:

Ik zal ook niet kunnen komen, aangezien ik ook met Lies mee zou rijden :( .

Maar een griep is niet om mee te lachen, dus even naar Lochristi rijden is echt onmogelijk.

Annelies, ik weet niet of je dit leest... Heel veel beterschap! Verzorg u goed hè! :hug: Ik sms niet terug wegens geen geld meer, maar heb je berichtje wel gehad.

Met de trein komen zie ik ook niet zitten omdat het zo ver is (sorry Zoë, anders had je gezelschap gehad). Ik ben zelf ook verkouden en zo ver met de trein is vermoeiend... En ik moet ook op tijd terug zijn 's avonds voor mijn oppaskatjes, ik wil hen niet zonder eten laten zitten natuurlijk.

Heel veel plezier allemaal en hopelijk tot een volgende keer.

Ik wens je ook heel veel beterschap Lies!! Verzorg je aub héél goed hee, we zullen je allemaal missen morgen!!
Echt jammer voor Nathalie en Clyde....., is er écht geen enkele manier om jullie hier tóch te krijgen? Clyde, zeg tegen je ouders dat Brittany & haar man hier ook al blijven slapen! We kunnen gemakkelijk een bed voor jou reserveren hoor! Zeg tegen je mama dat wij héél goed voor je gaan zorgen en dat je hier héél veilig bent, OK?!! Ik hoop dat het helpt :)

@Joloka: die cake mag gekocht zijn hoor! Het budget is echter al bijna op. Na mijn kosten oa ook borden en bekers) is er nog 29€ over. Dus iedereen zal iets meer moeten betalen..... :wall:

Bewerkt door Lut, 04 september 2009 - 22:49.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#284 Geplaatst 04 september 2009 - 23:37

euhm... ik zit denk ik ook met een groot probleem... ik weet ni hoe ik zo stom heb kunnen zijn, maar voor de één of andere reden heb ik mij altijd ingebeeld dat de party zondag was...
en nu zit ik morgen met men verhuis... ik heb dus denk ik een grooooooot probleem

ik snap niet waarom ik dat op zondag gewaand heb, hoe stom kan ik zijn? :wall: :wall: :wall: ik weet even echt niet wat te doen :wall: :wall: :wall:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#285 Geplaatst 04 september 2009 - 23:40

Zondag verhuizen??

crazy_catlady zei:

euhm... ik zit denk ik ook met een groot probleem... ik weet ni hoe ik zo stom heb kunnen zijn, maar voor de één of andere reden heb ik mij altijd ingebeeld dat de party zondag was...
en nu zit ik morgen met men verhuis... ik heb dus denk ik een grooooooot probleem

ik snap niet waarom ik dat op zondag gewaand heb, hoe stom kan ik zijn? :wall: :wall: :wall: ik weet even echt niet wat te doen :wall: :wall: :wall:

Geplaatste afbeelding