Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 19 juli 2009 - 17:00

brithany zei:

Wat dachten jullie van een koud buffed maken en dan een lijstje wat er allemaal kom en dat iedereen zijn naam er achter zet wat hij of zijn wil maken en mee wil nemen.ik heb zelf ook wel eens georganiseerd en werkte erg goed toen.

Ik heb eventueel ook de recepte van alles..

Voorbeeld:

Huzaresalade Janet
Kipsalade
zalmsalade
aardappelsalade
fruitsalade
pastasalade
gevulde eieren Janet
aperse met ham
gevulde tomaat
meloen met rauwe ham
stokbrood met kruideboter
kippepootjes
rolade
makreel
augurk
zilver uitsjes

Danku, dat is echt een PRIMA idee!!!!!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#47 Geplaatst 19 juli 2009 - 17:48

Oke gelukkig vindt je het een goed idee,nu misschien een nieuwe topic van het lijstje zodat iedereen een naam kan invullen,mij naam was een voorbeeld dus ik kan nog wijken naar iets anders ,alhoewel mij gevulde eieren wel overheerlijk zijn haha..
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:26

Deze middag hebben Lut en ik even samen gezeten om de KS- party wat meer op punt te stellen.
We hebben gekeken naar de antwoorden dat we ontvangen hebben en daaruit een conclusie getrokken naar de wens van de meerderheid en het meest praktisch haalbare.
Daar een barbecue voor een zo'n groot aantal personen wat moeilijk is, hebben we gekeken voor een alternatief waarbij iedereen gewoon op zijn gemak kan zijn tijdens het feestje en niemand verantwoordelijk moet zijn om vlees of iets dergelijks klaar te maken. Zo wordt er helemaal niemand afgezonderd en kunnen we zorgeloos praten en lachen.

Volgende mensen hebben hun aanwezigheid bevestigd via de doodle (indien er mensen ontbreken, laat dit dan zeker weten):
Belangrijk!! De mensen in het rood hebben geen reactie gegeven op de mail van Lut. Wij vragen ons dan ook af of zij zullen aanwezig zijn.
- Brithany met partner (pastasalade, gevulde eieren + helpt opruimen)
- Joloka (helpt klaarzetten)
- Spanishke met partner simon says (laat nog weten wat ze precies zal doen)
- Magic Coonie
- Miranda met partner (helpt klaarzetten)
- Lies (kan cake maken)
- Clyde (maakt 2 soorten quiche)
- Lut (stelt uiteraard haar tuin ter beschikking - kijkt voor genoeg stoelen bij de buren + eventueel partytent + gaat naar de winkel om drank en chips)
- Mieke'tje met partner (belegt sandwiches [kaas en/of hesp] en helpt klaarzetten)
- Mobius
- Nathalie
- Francine met partner (maakt sangria en heeft een ketel om het mee te brengen)
- Crazy catlady met partner (helpt klaarzetten + kan tiramisu maken)
- Kiki
- Evelien en partner Niels (kan eventueel aan gratis cola raken??? + maakt iets vegetarisch)
- Lisje (komt mee met mij dus kan helpen klaarzetten :p )
- Pinkbubblegum
- Jess met partner

P.S.: gelieve nog te laten weten wie de partner meebrengt!

Eten:
- pastasalade
- quiche
- sandwiches met beleg
- chips, nootjes, salami (hapjes)
- dessert (cake en tiramisu)
- groenten (12 tomaten, 3 komkommers, 2 kroppen sla en 2 kroppen ijsbergsla)

Drank:
- 4 bakken jupiler (niet alleen KS- verslaafd dus) ;)
- 3 X 6 flessen cola
- 6 flessen cola light
- 6 flessen cola zero
- 2 grote flessen water (5L)
- 6 flessen spuitwater

Er was ook voorgesteld om Sangria of Mojito te maken.
Wij dachten om ofwel één grote hoeveelheid sangria te maken ofwel misschien aan iedereen 1 mojito te geven bij de aankomst. Al denk ik dat het een probleem is om daar ter plaatse nog de mojito's of sangria te maken. Voor ons geen must, maar wie het wil doen, geef gerust een seintje!

Indien er wijn of andere sterke drank gewenst is, kunnen de mensen dat gerust zelf meebrengen?

Stoelen en partytent:
Lut zal eerst even kijken bij de buren. Indien ze niet voldoende vindt, laat ze op tijd iets weten en kan ik eventueel nog kijken voor een tent.

Wij hebben dus een ruime schatting gedaan naar de hoeveelheid eten en drank we zouden nodig hebben. Uiteraard zijn wij ook geen geboren organisatoren dus mochten jullie vinden dat er iets teveel of te weinig is, mogen jullie dat zeker zeggen.
Naar kosten toe had ik gedacht om iedereen 5 euro te laten storten op Lut haar rekening. Zij gaat dan om boodschappen en stel dat het totaalbedrag toch minder is dan voorzien, kunnen we eventueel herrekenen en het tevele geld teruggeven.
Ook de mensen die beslissen om thuis zelf iets klaar te maken, kunnen zo de dag zelf of voordien hun kasticket tonen of foto nemen en mailen naar Lut. Zij zal het bedrag van de gemaakte kosten ook storten naar die mensen.
Hopelijk is het hiermee duidelijk. Iedereen betaalt 5 euro (ook de mensen die zelf thuis dingen zullen maken en hierdoor zaken zullen moeten aankopen). Zij kunnen gewoon geld terug vragen aan Lut :)

Gelieve ten laatste 31 juli 2009 te laten weten wie zeker komt en of je partner meebrengt.

Gelieve ten laatste tegen 30 augustus de betaling over te schrijven naar Lut (haar bankrekeningnummer kan je vragen via PB).

Indien je na 31 juli toch wenst af te zeggen om te komen, laat het dan tijdig weten. Ook als je hebt gezegd iets te kunnen meebrengen en/of maken wat wegens omstandigheden plots niet meer mogelijk is, stuur dan tijdig een PB naar mij (Mieke'tje en/of Lut). Zo kunnen we hiermee rekening houden!

Zo partybeestjes! Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is en laat bijkomende ideeën, opmerkingen, bedenkingen,...gerust horen!

Bewerkt door Mieke'tje, 29 juli 2009 - 13:38.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:44

Clyde kan wegens omstandigheden geen quiche maken.
Ik wil gerust quiche maken, maar als iemand anders daar zin in heeft, mag hij/zij dat gerust laten weten :d
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#50 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:55

ik zal quiche maken :) twee stuks misschien als iemand anders nog 1 of 2 wil maken .... dan hebben we ook verschillende soorten

wat eten jullie het liefst
-zalm en broccoli
- spek en champignons
wie lust er ze alle 2 niet ? :)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:55

bij mij komt partner wel mee !!

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:56

vind het zo jammer dat ik niet kan komen,
anders had ik ineens een hoop mensen van ks gezien :( :(

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:24

miranda zei:

bij mij komt partner wel mee !!

OK, aangepast! :)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:32

Mieke zei:

OK, aangepast! :)

:p :p ik sta twee keer op de lijst... één keer is genoeg zenne ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#55 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:48

ik kom ook alleen he :)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:53

@ Miranda: dat is omdat ik jou zeker aanwezig wil hebben hé ;)

@ Clyde: ik lust ze allebei, maar heb lichte voorkeur voor zalm en brocoli

P.S.: als er iemand vindt dat het niet OK zoals wij denken dat het best zou lopen, trek aan de alarmbel hé :) Geen schrik hebben om de meningen te uiten...
Geplaatste afbeelding

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#57 Geplaatst 20 juli 2009 - 20:47

Ik kan spijtig genoeg toch niet komen!!! Er zijn andere plannen tussen gekomen. :onzeker:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 20 juli 2009 - 20:49

Hobayni zei:

Ik kan spijtig genoeg toch niet komen!!! Er zijn andere plannen tussen gekomen. :onzeker:

Geen probleem. Ook aangepast :)
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 21 juli 2009 - 12:32

Wij komen ook! :cheer: :cheer: :cheer:

En wij kunnen zeker ook nog dingetjes meebrengen hoor! Niels kan heel lekkere koude rijst maken :LOL: Maar wij willen gerust ook cake, taart, koekjes, pastasalade,... of zo maken :) Laat maar weten waarmee we het meest kunnen helpen!

Ik ga nog niets beloven, maar de kans bestaat dat ik aan gratis cola ed kan geraken. 'k Zal eens horen ;)

En om nog een antwoord te geven op de vraagjes:

1) Wat wil jij drinken? * Maakt op zich niet zo uit. Als er pintjes zijn of een glas wijn, dan zijn we al meer dan tevree. Als er meer dan 1 glas wijn voor mij is, maak ik me toch belachelijk :goofy:

2) Kan je dat zelf meebrengen- niet zelf meebrengen * absoluut. Ik vind een feestje op zijn Zweeds absoluut geen slecht idee... Zelf drinken meebrengen en dan ben je zeker dat er is wat je wil en zijn er geen onnodige dingen gekocht he...
3) Wat zouden jullie graag eten? Wat kan je eventueel zelf meebrengen?

4) Wie kan tuinstoelen leveren? Wijzelf hebben er 10. * wij hebben helaas maar 2 inklapbare tuinstoeletjes, maar ik weet niet of je daar veel mee bent. Ze zijn nogal onstabiel ook :o

5) Wie kan er eventueel een partytent meebrengen en plaatsen?? * knn we helaans niet mee helpen...

6) Wie kan er bij mij alles helpen organiseren, klaarzetten?? * Ik wil zeker meehelpen! Ik durf er alleen nog geen concrete uitspraak over te doen. 1 september zit ik pas samen met mijn manager voor een persoonlijk actieplan dat ik op 22 september voor jury moet presenteren...En ik heb geen idee hoeveel werk er zal inkruipen...

7) Nog andere voorstellen? Noteer ze hier!! * iedereen brengt ongetwijfeld een glimlach mee dus dat kan niet anders dan plezant worden he :LOL:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 21 juli 2009 - 12:40

Niels + Evelyn zei:

Wij komen ook! :cheer: :cheer: :cheer:

En wij kunnen zeker ook nog dingetjes meebrengen hoor! Niels kan heel lekkere koude rijst maken :LOL: Maar wij willen gerust ook cake, taart, koekjes, pastasalade,... of zo maken :) Laat maar weten waarmee we het meest kunnen helpen!

Ik ga nog niets beloven, maar de kans bestaat dat ik aan gratis cola ed kan geraken. 'k Zal eens horen ;)

En om nog een antwoord te geven op de vraagjes:

1) Wat wil jij drinken? * Maakt op zich niet zo uit. Als er pintjes zijn of een glas wijn, dan zijn we al meer dan tevree. Als er meer dan 1 glas wijn voor mij is, maak ik me toch belachelijk :goofy:

2) Kan je dat zelf meebrengen- niet zelf meebrengen * absoluut. Ik vind een feestje op zijn Zweeds absoluut geen slecht idee... Zelf drinken meebrengen en dan ben je zeker dat er is wat je wil en zijn er geen onnodige dingen gekocht he...
3) Wat zouden jullie graag eten? Wat kan je eventueel zelf meebrengen?

4) Wie kan tuinstoelen leveren? Wijzelf hebben er 10. * wij hebben helaas maar 2 inklapbare tuinstoeletjes, maar ik weet niet of je daar veel mee bent. Ze zijn nogal onstabiel ook :o

5) Wie kan er eventueel een partytent meebrengen en plaatsen?? * knn we helaans niet mee helpen...

6) Wie kan er bij mij alles helpen organiseren, klaarzetten?? * Ik wil zeker meehelpen! Ik durf er alleen nog geen concrete uitspraak over te doen. 1 september zit ik pas samen met mijn manager voor een persoonlijk actieplan dat ik op 22 september voor jury moet presenteren...En ik heb geen idee hoeveel werk er zal inkruipen...

7) Nog andere voorstellen? Noteer ze hier!! * iedereen brengt ongetwijfeld een glimlach mee dus dat kan niet anders dan plezant worden he :LOL:

OK, dat is hierbij ook genoteerd. Laat gewoon tijdig weten of je gratis aan frisdrank zou kunnen raken. Nu is het de bedoeling dat Lut de inkopen zal doen (behalve wijn en sterke drank).
Maak maar wat je wil, maar laat gewoon nog eens weten wat je zal meebrengen. Dat we niet allemaal met hetzelfde toekomen :d
Misschien eens afspreken met Brithany welke pastasalade ofzo???
Maakt helemaal niets uit (zolang het lekker is).
Misschien idd. Niels aan het werk zetten voor zijn lekkere koude rijstschotel...
Geplaatste afbeelding