Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 23 juli 2009 - 13:20

Lut haar computer is gecrasht (ze moet hem binnen steken en zal hem een tijdje kwijt zijn). Alles zal door gestuurd moeten worden naar Mieke'tje. Indien er iets dringends is, mag je mij ook altijd contacteren. Ik kan haar altijd telefonisch bereiken.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 23 juli 2009 - 16:00

oei oei Lut...gij gaat uw werk hebben om bij te lezen :p

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#78 Geplaatst 23 juli 2009 - 16:03

mobius zei:

oei oei Lut...gij gaat uw werk hebben om bij te lezen :p

:ha :ha :ha

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#79 Geplaatst 23 juli 2009 - 18:02

Nu mogen we wel vlug de nieuwsflits gaan invullen voor lut..
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#80 Geplaatst 23 juli 2009 - 19:13

Gaan we nu nog op de party een kleinigheid kopen voor de poezels voor iedereen ,dus dat iedereen bv een aardigheidje koopt van 5 euro en dat we daar een leuk spel mee doen of zo lijk mij wel leuk :catwalk2 :catwalk2
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 23 juli 2009 - 21:55

brithany zei:

Gaan we nu nog op de party een kleinigheid kopen voor de poezels voor iedereen ,dus dat iedereen bv een aardigheidje koopt van 5 euro en dat we daar een leuk spel mee doen of zo lijk mij wel leuk :catwalk2 :catwalk2

Een tombola houden met poezenspeeltjes??

Of gewoon hier op KS laten een naampje trekken voor wie je een cadeautje moet kopen?

Voor mij hoeft het niet, maar het mag ...
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 24 juli 2009 - 14:40

Hallo!!! Ik ben hier even op de pc van mijn dochter!! Lief hee van haar!!!
Ik zou het leuk vinden indien iedereen 1 kattenspeeltje meebrengt. Niet met namen trekken, want dat maakt het weer moeilijker om te organiseren! Iederee heeft tóch poezels hier, dus kan iedereen een extra speeltje gebruiken hee ;) :LOL: .
Ik zou er echter liefst de nadruk op leggen om het bij EEN speeltje te houden, oftewel iets dat nooit meer dan 4 € kost. Zelfs wanneer jij het eventueel had liggen of gratis kreeg, de waarde telt hier! Dit om te vermijden dat de ene een eenvoudig speeltje krijgt, en de andere een doosje vol speeltjes of zo! :)

Nog iets: vanaf deze avond (kan laat zijn, tot en met maandagnamiddag zijn we weer aan zee; en daar staat onze oude pc!!! Dus........ ik kan op :kattensite: !!

:dancer: :dancer: :dancer:
Als DA geen goed nieuws is hee!!! :cheer:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#83 Geplaatst 24 juli 2009 - 14:46

Lut zei:

Hallo!!! Ik ben hier even op de pc van mijn dochter!! Lief hee van haar!!!
Ik zou het leuk vinden indien iedereen 1 kattenspeeltje meebrengt. Niet met namen trekken, want dat maakt het weer moeilijker om te organiseren! Iederee heeft tóch poezels hier, dus kan iedereen een extra speeltje gebruiken hee ;) :LOL: .
Ik zou er echter liefst de nadruk op leggen om het bij EEN speeltje te houden, oftewel iets dat nooit meer dan 4 € kost. Zelfs wanneer jij het eventueel had liggen of gratis kreeg, de waarde telt hier! Dit om te vermijden dat de ene een eenvoudig speeltje krijgt, en de andere een doosje vol speeltjes of zo! :)

Nog iets: vanaf deze avond (kan laat zijn, tot en met maandagnamiddag zijn we weer aan zee; en daar staat onze oude pc!!! Dus........ ik kan op :kattensite: !!

:dancer: :dancer: :dancer:
Als DA geen goed nieuws is hee!!! :cheer:

Kan je die oude pc dan niet meenemen naar huis? Dan kan je er terug elke dag op?

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 24 juli 2009 - 14:53

Joloka zei:

Kan je die oude pc dan niet meenemen naar huis? Dan kan je er terug elke dag op?

Ah ja Lut, kan je dat niet doen?

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 24 juli 2009 - 15:06

Jaja, dat zijn we ook van plan!!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 24 juli 2009 - 19:33

Ik zou ook wel graag langskomen, maar ik weet niet wanneer (of) ik terug aan men schouder geopereerd moet worden en hoe het dan staat. Dus ik kan nu onmogelijk zeggen hoe ik me 5/9 voel en of het gaat lukken. Mssn lukt het me pas op 5/9 zelf om te zeggen of het gaat of niet. Maar ik ben geen grote drinker, en zeker geen grote eter. Dus mag ik aub op het allerlaatste moment beslissen? (als ik auto kan rijden natuurlijk)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 24 juli 2009 - 23:12

Kathleen zei:

Dus mag ik aub op het allerlaatste moment beslissen? (als ik auto kan rijden natuurlijk)

ja hoor, er kan altijd wel nog ééntje bij!! :LOL: :party:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:00

Mieke zei:

Een tombola houden met poezenspeeltjes??

Of gewoon hier op KS laten een naampje trekken voor wie je een cadeautje moet kopen?

Voor mij hoeft het niet, maar het mag ...

Ik vind een tombola wel een geweldig idee! :LOL:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:11

Ik kom dus zeker maar mijn ventje wil niet mee. Hij wil wel helpen met de voorbereiding.  En aangezien hij heel lekker kan koken, wil hij wel nog iets klaarmaken.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#90 Geplaatst 28 juli 2009 - 09:48

sorry sorry sorry, was dit topic uit het oog verloren!
Ik kom ook, alleen, want ventje wil niet mee, heb beetje het idee dat hij ons crazy catlady's vind, hmmm waar haalt hij dat nu weer :o !
Mieke'tje geld het aanbod voor de lift nog? Anders kom ik wel met eigen auto'tje hoor, maar is leuker om niet alleen te moeten rijden!
Zal ook een cake'je maken (of 2) maken om mee te brengen!! :)