Spring naar inhoud

- - - - -

Lut's Doodle voor mojito-party!!! Foto's vanaf p. 22

• Log in om te reageren
443 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 28 juli 2009 - 10:08

Wij willen ook wel komen met z'n tweekes, maar ik kan het nu nog niet zeker zeggen....
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 28 juli 2009 - 12:45

Lisje zei:

sorry sorry sorry, was dit topic uit het oog verloren!
Ik kom ook, alleen, want ventje wil niet mee, heb beetje het idee dat hij ons crazy catlady's vind, hmmm waar haalt hij dat nu weer :o !
Mieke'tje geld het aanbod voor de lift nog? Anders kom ik wel met eigen auto'tje hoor, maar is leuker om niet alleen te moeten rijden!
Zal ook een cake'je maken (of 2) maken om mee te brengen!! :)

Hoi Lisje,

De lift geldt zeker nog hoor! MIjn vriend gata ook mee en is totaal geen catman ;)
Ik ga wel iets vroeger door om Lut te helpen met klaarzetten.
Hij rijdt graag met de moto, speelt graag gitaar, houdt van rock en drink supergraag een pint. Misschien kan hij met hem zeveren?
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#93 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:40

Mieke zei:

Hoi Lisje,

De lift geldt zeker nog hoor! MIjn vriend gata ook mee en is totaal geen catman ;)
Hij rijdt graag met de moto, speelt graag gitaar, houdt van rock en drink supergraag een pint. Misschien kan hij met hem zeveren?

Aah joepie!! Gezellig!
Vermits ik dan meerij met jou heb je nog een extra paar handen om te helpen alles klaar te zetten (kan me daar dan moeilijk op ne stoel zetten en jullie al het werk laten doen hè :) ).
Zal het er nog es over hebben met hem, maar ik vrees ervoor...
Wat ik op zich niet erg vind hoor :d .

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#94 Geplaatst 28 juli 2009 - 16:02

Lisje zei:

Vermits ik dan meerij met jou heb je nog een extra paar handen om te helpen alles klaar te zetten (kan me daar dan moeilijk op ne stoel zetten en jullie al het werk laten doen hè :) ).
.

Ha joepie!! Hoe meer (helpende) zielen, hoe meer vreugde ;) :LOL:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:30

Nu heb ik zo eens zitten denken. Jaja, denken...dat gebeurt niet veel :d
Iedereen betaalt dus 5 euro aan Lut. De mensen die thuis iets maken, mogen kasticket bijhouden en geld terugvragen aan Lut, maar uiteraard geen zotte kosten doen, hé :d !
Het overschot van het geld kunnen we verdelen en teruggeven, maar is het geen goed idee om het overschot dat we hebben te schenken aan een goed doel of misschien aan Pixel en Akke?
Zij steken tenslotte zeer veel tijd in deze site. Hoeveel het bedrag zal zijn, kunnen we niet weten. Misschien houden we maar een schamele vijf euro over, maar dat zou mij verwonderen als iedereen vijf euro betaalt.
Wat denken jullie hiervan?

Ook had ik graag gehad dat iedereen die nog geen definitieve beslissing heeft gemaakt over wat hij wenst te maken thuis nu even laat weten wat hij zal klaarmaken.
Let op: iets klaarmaken is zeker geen verplichting, want er zijn toch al enige lekkernijtjes. Er moet ook niet TEVEEL zijn :)

Op pag. 4 kan je zien wat ik naast ieder zijn naam heb gezet. Er staan dus nog wel een paar vraagtekentjes.
Ook had ik graag geweten of iedereen vindt dat er voldoende drank en eten zal aangekocht worden. Ik weet dat Spanishke haar bedenkingen heeft. Zijn er nog mensen? Uiteraard wel rekening houden dat mensen die iets thuis maken ook zaken meebrengen.
Willen jullie rekening houdend met wat er naast de mensen hun naam staat even laten weten wat jullie ervan vinden en als jullie iets wensen te maken, wat dan?
Nogmaals, niemand is verplicht dus als je liever niets maakt wegens te druk ofzo, is dat zeker geen ramp :d

Er hebben tot nu toe 24 mensen bevestigd (partner bijgerekend). Ik wacht nog op antwoord van drie mensen. :alc: :dancer:

Bewerkt door Mieke'tje, 28 juli 2009 - 20:40.

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#96 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:36

Lies zei:

1) Wat wil jij drinken?
Maakt mij niet uit. Zolang er water is hoor je mij niet klagen

2) Kan je dat zelf meebrengen- niet zelf meebrengen
Ik kan wel een fles wijn en wat frisdrank meenemen

3) Wat zouden jullie graag eten? Wat kan je eventueel zelf meebrengen?
Hier doe ik niet moeilijk over. Ik kan eventueel indien gewenst wel een cake of 2, 3 meebrengen. Zelf gemaakt natuurlijk!

4) Wie kan tuinstoelen leveren? Wijzelf hebben er 10.
Er moet plaats zijn in de auto om volk mee te nemen, en vermits ik nog niet weet welke auto ik kan meenemen kan ik niet zeggen of er plaats gaat zijn voor tuinstoelen. Kan je bij de buren geen stoelen verzamelen? Zo doen wij het altijd

5) Wie kan er eventueel een partytent meebrengen en plaatsen??
Nee, heb ik niet

6) Wie kan er bij mij alles helpen organiseren, klaarzetten??
Voor ons gaat het al een lange rit (lees lange dag) zijn, dus het organiseren en klaarzetten laat ik aan anderen over.

7) Nog andere voorstellen? Noteer ze hier!!
Zal er eens over nadenken

ik ga mee met Annelies, idem dus!

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:38

kiki zei:

ik ga mee met Annelies, idem dus!

Komt partner mee?
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#98 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:42

Mieke ik ben er helemaal mee eens dat wat er overbrengt naar pixel en akke gaan ,hun hebben al kosten genoeg aan het forum en doen er alles aan om het leuk te maken ,dus zeker doen en ik maak idd huzaresalade en gevulde eieren dus helemaal mee eens en de drank denk best genoeg zal er vanavond nog eens goed naar kijken ,je ben goed bezig echt :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#99 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:43

Mieke zei:

Komt partner mee?

Welke van de zes wil je dat ik mee breng? :lachen:
Grapje.......I'm single and a happy single.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:48

kiki zei:

Welke van de zes wil je dat ik mee breng? :lachen:
Grapje.......I'm single and a happy single.

Als ze knap een geestig zijn, mag je ze allemaal meebrengen graauuwtjie :x
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 28 juli 2009 - 20:51

Ik ga diene van mij eens serieus tegen zijn schenen schoppen als hij niet snel laat weten of hij nu mee wil of niet en zeggen "gij beslist" neem ik geen genoegen mee deze keer, hij gaat wat duidelijker moeten zijn en ik wil ook zo snel mogelijk kunnen laten weten waarvoor wij kunnen zorgen.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 29 juli 2009 - 09:22

Mieke zei:

Hoi Lisje,

Mijn vriend gaat ook mee (als we komen wat ik graag vandaag zou bevestigen) en heeft hetzelfde profiel: moto, pint en rock. Komt dus wel goed.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#103 Geplaatst 29 juli 2009 - 09:29

Als we toch tekort in de drank zitten, kunnen we er nog altijd halen in de winkel he (of de kelder van Lut plunderen :LOL: )

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#104 Geplaatst 29 juli 2009 - 09:36

Tot wanneer heb ik tijd om te beslissen?
De kans is groot dat ik ook kom met mijne man :) .

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 29 juli 2009 - 13:40

Solo'tje, hoe sneller definitief beslist wordt, hoe beter! Uiteraard zal het nu niet op 2 personen komen dus als je manneke later wenst te beslissen is dat nu ook geen ramp :)
Geplaatste afbeelding