Spring naar inhoud

- - - - -

Asiel evergem mishandeling?

• Log in om te reageren
54 reacties op dit onderwerp
Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#46 Geplaatst 30 december 2011 - 16:00

poezenboot Gent zei:

wij sturen geen mensen door naar het asiel Meetjesland. Het moet toch even gedaan zijn met leugens over de poezenboot te schrijven. Ik vraag me af wat de bedoelingen daarvoor zijn.

Kan alleen maar reageren op wat ik hier lees en was blijkbaar absoluut niet slecht bedoeld dus ik zou de mensen niet zomaar gaan aanduiden als leugenaar. Ik verneem echter zeer graag dat jullie niet doorsturen

anoeschka
anoeschka
  • 132 berichten

#47 Geplaatst 30 december 2011 - 17:10

Katten vergassen als zoveel mensen het zeggen dan moet er toch iets mis zijn dat assiel moet zo rap mogelijk weg

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#48 Geplaatst 30 december 2011 - 18:06

Mijn vraag is dan vanwaar haalde die persoon het dan dat jullie (de poezenboot) hun doorsturen?
Ook weer leugens en verzinselen.
Jeetje toch wat hebben jullie veel haters en lopen er veel leugenaars rond de dag van vandaag. :trance:

Wat een wrede wereld toch..

Kijk of wel wil je het één of wel wil je het andere,
ga niet staan doorverwijzen als je zelf er niet voor bent.
Ik ga niet zeggen tegen mensen kijk eens in de dierenwinkel voor een rat/muis als ik weet dat dit niet goed is hé. :trance:

Ik snap het niet jullie doen goed werk, ik heb jullie nieuwe site gezien en jullie plannen voor een asiel in Griekenland, knap echt waar maar ik vraag mij gewoon ergens af waarom jullie ook zoveel tegenwind hebben.
Er zal toch iets niet kloppen en iets verkeerd zijn hé.
Probeer toch niet altijd in verdediging te gaan en in de aanval, geef fouten die je maakt toe en doe er niet lullig over.

Zeg gewoon kijk dit is misschien voorgevallen, dit was niet de bedoeling en wij exuseren ons daarvoor.
Niet direct met de vinger gaan wijzen van =====> LEUGENAAR.

Ben al die excuses een beetje moe van alles en iedereen die op het vlak van dieren bezig is.
Oke, je kan niet voor alles en iedereen goed doen, dat is logisch.
Maar als je voor jezelf weet dat je goed bezig bent, kan de rest toch de boom in.
Je werkt voor de dieren en niet voor de mensen die er op staan te kijken en met hun vinger wijzen en zelf geen bal doen.

Ik heb zelf fretten en ratten opgevangen en ik weet dat het geen pretje is telkens weer op een 2dehands site weer ratten te zien staan of fretten die slecht behuisd zijn en die slecht behandeld worden.
You can't save them all but you can try.
Das mijn 'motto' en die dat zeggen je bent goed gek geef ik gelijk.
Want al vang ik 100 fretten op en al vang ik 200 ratten op.
Het zal altijd hetzelfde blijven. :(

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Guest_Pitouke_*
Guest_Pitouke_*

#49 Geplaatst 30 december 2011 - 20:34

Aan iedereen,

Ik wilde hier echt geen discussie starten...
Ik vermoed dat iedereen die hier komt lezen het beste voor heeft met hun poezen.

Aan allen en hun poesjes:een prettig eindejaar!

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 27 juli 2012 - 22:09

Voor diegene die benieuwd waren naar de opvolging:
AnimalsandPlants

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#51 Geplaatst 27 juli 2012 - 23:04

Bedankt voor de update. Dat zo'n dingen mogelijk zijn in een asiel... dat gaat mijn petje te boven. Hopelijk hebben de honden het daar dan toch STUKKEN beter als dat open mag blijven! Jammer ook dat er altijd zoveel tijd zit tussen de klachten en de acties, hoeveel katjes zouden ondertussen nog niet geleden hebben :(

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 28 juli 2012 - 07:05

Ik vind het ook erg voor de katjes die daar gezeten hebben. Ze zouden veel vroeger moeten ingrijpen.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Sabine2
Sabine2
  • 8.647 berichten
  • 5 katten

#53 Geplaatst 28 juli 2012 - 09:19

Schoon dingen dat het moet sluiten!!!!
Hoe is 't mogelijk van katten "op te vangen" en ze dan soms nog in een grotere hel te steken dan waar ze vandaan komen :(

Guest_Cle0_*
Guest_Cle0_*

#54 Geplaatst 28 juli 2012 - 10:56

JAAAAA DE EIGENARES MOET DE TON IN :censored: !!!!!  :x :x :x

Bewerkt door Cle0, 28 juli 2012 - 11:01.

Guest_Cle0_*
Guest_Cle0_*

#55 Geplaatst 28 juli 2012 - 11:06

is dat dit asiel ???

Wix.com - Website built by sashkayli based on NuLife Club | Wix.com!