Spring naar inhoud

- - - - -
Test Voldoende

Cattery Ury's Hof

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 06 juli 2009 - 21:26

Ik heb een kleine cattery met oosterse kortharen, siamezen en Abessijnen.  Het is het waarschijnlijk het laatste jaar dat ik een nestje heb met Loesje of mogelijk volgend jaar nog eentje maar daarna stop ik definitief met de oosterse poezen Oosters Korthaar en Siamees.
Mijn poesjes gaan uiteraard niet weg, die blijven gewoon hier wonen als verwende koningen en koninginnen. :d
In de toekomst wil enkel nog abessijnen fokken.  Dit is op zich een uitdaging in België vindt je al niet veel fokkers, nieuwe bloedlijnen vinden die niet verwant aan mijn eigen poesje is ook al niet gemakkelijk en bij het testen van Abessijnen horen ook heel  wat testen.
Ik wil vooral gezonde poezen fokken die ook nog eens een leuk karakter hebben. Dit is wel niet altijd perfect te voorspellen maar het enige wat ik kan doen is mijn best.
Mijn Mira die had ik aangekocht als eerste fokpoesje maar op aanraden van enkele ervaren fokkers heb ik haar laten steriliseren. (om geen overdreven discussies uit te lokken wil ik het wel uitleggen in PB en Mails, maar ik heb omwille van de tekst op mijn website wel al heel nare reacties gekregen).
Mijn Nisaba zal hopelijk de stammoeder worden van mijn toekomstige Abessijnen generaties.  Ik streef ernaar van 5 generaties Abessijnen te hebben.
Ook ben ik op zoek naar een eigen dekkater in het buitenland.  Dit is niet altijd gemakkelijk omdat er zoveel verwantschap is bij de abessijnen en gelukkig heb ik ook steun en kan ik raad vragen bij Marie en nog een aantal goede fokkers in Nederland en natuurlijk ook bij ons Marina :d .
index
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#2 Geplaatst 07 juli 2009 - 08:39

Knappe website!! Jouw Abessijnen zijn echt schitterend!! :love3: :love3: :love3:
Mijn droom is er ooit nog een Abessijntje bij te nemen (en dan nog liefst een blauwke :love3: )

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#3 Geplaatst 07 juli 2009 - 09:42

Mooie website :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 07 juli 2009 - 10:05

erg mooie website en veel succes!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#5 Geplaatst 07 juli 2009 - 10:06

Hele mooie site :thumb:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 07 juli 2009 - 10:36

Mooie website

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 07 juli 2009 - 11:16

mooie website :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 07 juli 2009 - 11:26

Mooie website en veel succes gewenst met je Cattery :)

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#9 Geplaatst 12 juli 2009 - 17:47

Hele mooie website

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 12 juli 2009 - 18:28

Mireille, je hebt een mooie website met nog prachtiger poezels.
Ik wens je heel veel succes en dat al je catterydromen mogen uitkomen, Nisaba zal vast schitterende kittens op de wereld brengen, ze is zo mooi en lief :love3: en haar toekomstige partner is ook om van te snoepen :d

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 19 juli 2009 - 12:43

Mirella zei:

Mijn droom is er ooit nog een Abessijntje bij te nemen (en dan nog liefst een blauwke :love3: )

Bestaan er blauwe abessijntjes dan?? Foto iemand? Leer ik weer wat bij :)

Leuke website overigens :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#12 Geplaatst 19 juli 2009 - 16:07

Misskitty, dit is een blauwe abessijn, de vader van Aramis
Geplaatste afbeelding

en onze Armani, een somali, is ook blauw van kleur (Armani is de zoon van Aramis)
zie topic http://www.kattensit...545-armani.html

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Test Voldoende