Spring naar inhoud

- - - - -

Blazen

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 16 februari 2009 - 22:15

Ik heb een vraagje en hopelijk weten jullie raad.
Is het normaal dat onze Bébé niet blaast. :p Hij is nu 6 maanden en hij blaast nooit. Onze andere poezen die konden blazen voor het het minste als ze klein waren. Maar bébé die niet, hij gromt zelfs niet. Soms als hij zich verschiet door één van de andere katten dan maakt hij een dikke staart maar meer niet. Gaat hij dat nog leren uit zijn eigen? :s

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 16 februari 2009 - 22:21

Goh..heb Mellon ook nog nooit horen blazen. En Chippie ook niet. Noodle en Echo enkel een beetje toen Mellon hier net was... :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 16 februari 2009 - 22:39

go, ik zou dat eigenlijk alleen maar goed vinden :)
kdenk dat ie mss een heel zacht karakter heeft?

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 16 februari 2009 - 23:06

Geen probleem toch, als ze niet blazen? :)

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#5 Geplaatst 16 februari 2009 - 23:19

niet alle katten blazen volgens mij, ons orlike blaast bijvoorbeeld gemakkelijk als ze haar bedreigd voelt, maar ons sloeberke blaast praktisch nooit :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 17 februari 2009 - 00:26

Zwartje blaast alleen maar naar de dierenarts (panische angst) en als hij iets heeft (dat ik niet weet) en ik hem dus per ongeluk pijn doe (zoals wanneer hij letterlijk in zijn achterste gebeten was en ik heb dus netjes oppakte en dat dus erg veel pijn moet hebben gedaan, maarja, ik kan dat niet weten he ;) )

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#7 Geplaatst 17 februari 2009 - 01:49

Hier blazen ze ook niet. Zijt blij ;)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#8 Geplaatst 17 februari 2009 - 06:13

Onze Joey heb ik ook nog nooit horen blazen, Joshua en Jack al wel maar dat was toen Joey nog maar juist bij mij was en ze hem nog niet gewoon waren maar sindsdien heb ik die ook niet meer horen blazen.

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#9 Geplaatst 17 februari 2009 - 07:08

Magic heb ik ook nog nooit horen blazen... Ceylan wel al :LOL:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#10 Geplaatst 17 februari 2009 - 10:19

Hier blaast alleen onze Blue naar de andere als die haar lastig vallen, de rest  blaast ook niet.  

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 17 februari 2009 - 14:53

Waarschijnlijk zal ze wel kunnen blazen hoor, maar zolang ze zich nergens door bedreigd voelt gaat ze het gedrag gewoon niet vertonen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 17 februari 2009 - 15:52

Ja blij ben ik ergens wel, maar vond het toch raar omdat ik al de katten die ik ken wel blazen. :LOL:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 17 februari 2009 - 15:54

kdenk dat iedere kat dat zoiezo instinctief wel kan ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#14 Geplaatst 17 februari 2009 - 18:44

Vosse zei:

(zoals wanneer hij letterlijk in zijn achterste gebeten was en ik heb dus netjes oppakte en dat dus erg veel pijn moet hebben gedaan, maarja, ik kan dat niet weten he ;) )

:LOL: ..sorry, kwam nogal grappig over zoals ge het schreef maar ocharme het venteke..dat zal wel pijn gedaan hebben.. :)

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#15 Geplaatst 17 februari 2009 - 21:23

Oeie, Zeepje blaast naar ons als ze weet dat ze stout geweest is, en dan kijkt ze naar ons en blaast ze al op voorhand :) dus zo weten we dat ze iets misdaan heeft.
eigenlijk een dommetje, ipv dat dan gwn niet te doen(kattekwaad), doet ze het en is ze bang