Spring naar inhoud

- - - - -

Blazen

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:35

wees blij dat ie niet blaast :p
Teken dat ie op ze gemak is :d
Mijn poes heeft zondag op de show voor de eerste keer geblazen :cry:
Vond het maar niks. Was ook de schuld van iemand die vond dat haar kater wel eens kopje kon geven aan mijn poes. Die schrok zich een bult ocharme :cry: de rest van de show heeft ze op alle katten geblazen :cry:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:45

:LOL: Ze vond het mss fijn nu dat ze kan blazen. Zie wat ik kan dus kom niet te dichtbij.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 18 februari 2009 - 23:00

keisha bllast bijna nooit tenzij ik op zijn staart trap of zo (dit is dan wel zijn fout als hij  teveel onder de voeten ligt)... indy daarentegen is een speciaal karaktertje... ze lokt een speelgevecht uit met de kater en wanneer hij haar te pakken heeft dat ze niet wegkan blaast ze gegarandeert naar hem... hij laat haar los en ze begint opnieuw hem te treiteren. :x net een klein kind die zich nie weren kan :x :x

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 19 februari 2009 - 11:54

miranda zei:

keisha bllast bijna nooit tenzij ik op zijn staart trap of zo (dit is dan wel zijn fout als hij teveel onder de voeten ligt)... indy daarentegen is een speciaal karaktertje... ze lokt een speelgevecht uit met de kater en wanneer hij haar te pakken heeft dat ze niet wegkan blaast ze gegarandeert naar hem... hij laat haar los en ze begint opnieuw hem te treiteren. :x net een klein kind die zich nie weren kan :x :x

niet voor niets dat ze zeggen: kattenkwaad :LOL:
wat een deugnieten he :d