Spring naar inhoud

- - - - -

Catit Senses producten

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 07 december 2011 - 21:54

Ik zag vandaag ik een folder van een dierenwinkel een aanbiedings staan op catit senses speelgoed. Zelf heb ik de playcircuit en daar wordt zo nu en dan mee gespeeld, en dan voornamelijk door Taco...Balou bijna nooit, maar als ze er mee speelt gaat ze helemaal los.

Maar de aanbieding is dat alle catit-senses producten 12,95 zijn....Nu zag ik de speed circuit staan en de food maze (Labyrinth). Het liefst zou ik ze beide kopen, maar voor de maand december is dat iets te veel geld....dus ik vroeg me af of de speed circuit intressanter is voor katten dan de play circuit, wat is jullie ervaringen daarmee??
En de food maze hoe doen jullie dat, gebruiken jullie die echt als voerbakje, of hebben jullie daarnaast nog gewoon een bak met brokjes staan?? Voor Taco zou het niet verkeerd zijn als hij wat moeite moet doen voor zijn eten, maar ben bang dat Balou er weinig aan vindt en het niet ziet zitten om de brokjes eruit te halen....dilemma :trance:

Dus ik hoor graag jullie mening/ervaring over deze 2 producten!!
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 08 december 2011 - 17:34

Mnn geen reacties :s Maar dat geeft niet, ben vandaag naar de winkel geweest en doordat ik echt niet kon kiezen heb ik toch maar beide gekocht :x Heb het bakje voer even weggedaan zodat mn katten leren uit dan ding brokjes te halen, het was even intressant maar daarna gingen ze allebei toch maar weer slapen haha!! Ook met het speelcircuit is door Taco heel even mee gespeelt, maar met dit koude weer is spelen ook veel te vermoeiend :) Zal mij benieuwen in hoeverre het gebruikt gaat worden.
Geplaatste afbeelding

alturas
alturas
  • 6.045 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 08 december 2011 - 18:56

Ik heb hier de food maze staan
Hier staat dag en nacht droogvoer en in de food maze doen ik heel ander eten dan wat hier dag en nacht staat en af en toe snoepjes er in.
Sommige van mijn schatjes hier halen het er van boven uit maar dan laat ik zien hoe het moet.
neem hun pootjes vast en steek het door de openingingen.
Veel succes

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 08 december 2011 - 18:59

De foodmaze wil ik ook nog kopen
Het playcircuit heb ik hier ook en is en blijft een succes dus kocht ik het speedcircuit erbij.
Maar dat vinden ze helemaal niet zo leuk waarschijnlijk omdat die bal niet de hele tijd kan doorrollen.
Het lichtgevende balletje heeft dan weer wel succes :)

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 08 december 2011 - 20:12

sisi zei:

De foodmaze wil ik ook nog kopen
Het playcircuit heb ik hier ook en is en blijft een succes dus kocht ik het speedcircuit erbij.
Maar dat vinden ze helemaal niet zo leuk waarschijnlijk omdat die bal niet de hele tijd kan doorrollen.
Het lichtgevende balletje heeft dan weer wel succes :)

Ja ik heb indd gemerkt dat ze vrij hard tegen het balletje moeten duwen met hun pootje wil die de helling overgaan, Taco heeft er wel even mee gespeelt, maar nog niet erg actief..dus ben benieuwd...het balletje was inderdaad intressant!!

De foodmaze vinden ze ook maar een raar ding nog, maar ik heb nu een deel voer van Royal canin in een bakje staan en vandaag zijn de zakken Sanabelle bezorgd (daar stap ik op over) en dat voer heb ik in de food maze gedaan, nieuw voer vinden ze namelijk super lekker!! Dus als het bakje voer op is, moeten ze zich toch echt wagen aan de Food maze :twisted:

Bewerkt door chanatas, 08 december 2011 - 20:13.

Geplaatste afbeelding

engeltje
engeltje
  • 567 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 08 december 2011 - 20:22

chanatas zei:

Ja ik heb indd gemerkt dat ze vrij hard tegen het balletje moeten duwen met hun pootje wil die de helling overgaan, Taco heeft er wel even mee gespeelt, maar nog niet erg actief..dus ben benieuwd...het balletje was inderdaad intressant!!

De foodmaze vinden ze ook maar een raar ding nog, maar ik heb nu een deel voer van Royal canin in een bakje staan en vandaag zijn de zakken Sanabelle bezorgd (daar stap ik op over) en dat voer heb ik in de food maze gedaan, nieuw voer vinden ze namelijk super lekker!! Dus als het bakje voer op is, moeten ze zich toch echt wagen aan de Food maze :twisted:

slim bedacht

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 08 december 2011 - 22:28

engeltje zei:

slim bedacht

Zeker, nu maar hopen dat mijn katten ook zo slim zijn om de food maze te gebruiken :)
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.124 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 09 december 2011 - 11:16

Ik heb het Speed-circuit gecombineerd met 2 play-circuits en dat blijft toch het favoriete (nacht)speelgoed van Shiva. :)
De food-maze staat hier ook, maar niet als 'hoofdbrokjesplaats'. Er liggen altijd een 10-tal g. brokjes in. Het is zelden dat Shiva daar van eet, enkel als ik onverwacht wat later thuis ben...
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 09 december 2011 - 13:57

Hun brokjes willen ze hier niet eten uit de foodmaze, maar Simba komt wel regelmatigvragen om er wat snoepjes in te doen. Meestal als ik vertrek naar het werk leg ik er wat snoepjes in. Enkel Simba en Nette maken er gebruik van.
Het speed circuit vinden ze hier ook minder leuk dan het play-circuit omdat ze inderdaad meer moeite moeten doen om het balletje rond te krijgen, maar ik heb het zoals Fieke ook gecombineerd met 3 playcircuits en dan valt het wel mee.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 12 december 2011 - 21:48

Nou ik heb de 2 producten nu een paar dagen in huis en ik wilden net gaan typen dat het nog niet echt een succes is...en dan vooral de food maze...op het moment dat ik het wilden type is Taco ineens bezig met de snoepjes eruit proberen te krijgen :) Ik heb nu snoepjes van Whiskas erin, die zijn redelijk groot...hiervoor had ik brokjes van sannebelle en hele kleine snoepjes erin...ondanks dat ze dat erg lekker vinden aten ze alleen de brokjes/snoepjes op die onderin het witte gedeelte lagen :d Maar wie weet heeft Taco het nu eindelijk door, en doet hij het vaker....Balou denk ik niet dat ze het zal gaan doen, maja dat geeft niet.

De speed circuit is indd vrij moeilijk voor mn katten. Ik heb de speed en play nu steeds om en om aan elkaar vastgemaakt, maar Taco was het gauw zat toen hij het balletje er niet overheen kreeg (nou is hij ook wel lui hoor), gister heb ik van de play circuit die blauwe dingen eraf gehaald (bij de speed lukte me dat niet), en nu ineens speelt hij er wel mee, en krijgt hij het balletje ook makkelijk over die heuvel geduwt!! Denk toch omdat hij er makkelijker bij kan, maar vrees er indd wel voor dat het balletje een keertje door mn kamer aan het rollen is haha...maar ach als ze er zo wel mee spelen, dan staat het ding er tenminste niet voor jan l*l :d
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 12 december 2011 - 21:52

Wij hebben het gewone cirquit, maar met de balletjes vande speed. Die hebben we onlangs apart gekocht. Ze vinden de lichtgevende balletjes wel leuk hoor. Hier eten ze ook dagelijks uit de foodmaze. Alleen het massagecenter vinden ze niet leuk
Geplaatste afbeelding

annakiya
annakiya
  • 402 berichten

#12 Geplaatst 12 december 2011 - 22:17

Bij wie zijn ze in de aanbieding? Want ik wilde er ook nog wat van kopen...

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 12 december 2011 - 23:11

annakiya zei:

Bij wie zijn ze in de aanbieding? Want ik wilde er ook nog wat van kopen...

Bij Discus, moet je maar ff op de site kijken: Discus website of er ook 1tje zit bij jou in de buurt!!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 13 december 2011 - 15:35

MarieDufoor zei:

Wij hebben het gewone cirquit, maar met de balletjes vande speed.

Kan je die balletjes apart kopen ? Want hier vinden ze de lichtgevende balletjes ook wel leuker dan de gewone balletjes.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

alturas
alturas
  • 6.045 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 13 december 2011 - 15:49

De balletjes met het licht die kan je apart kopen