Spring naar inhoud

- - - - -

Catit Senses producten

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 14 december 2011 - 11:50

alturas zei:

De balletjes met het licht die kan je apart kopen

Waar ? :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 14 december 2011 - 13:53

Hier spelen ze wel enorm hard met de gewone, maar niet met die nieuwe.
Heb gewoon het lichtgevend balletje uit de nieuwe, in de oude gestoken.

annakiya
annakiya
  • 402 berichten

#18 Geplaatst 21 december 2011 - 15:28

Ik heb dus gisteren de winkel leeggekocht... Ik had al het gewone circuit, heb nu nog de foodmaze, het speedcircuit en het massagecenter.
De twee circuits heb ik gekoppeld, om en om en in een soort 8 gezet, met de twee andere in de openingen. Er spelen nu al een uur 3 tot 6 katten, 1 hond en 1 kind mee! hahaha!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 21 december 2011 - 17:09

annakiya zei:

Bij wie zijn ze in de aanbieding? Want ik wilde er ook nog wat van kopen...

Mijn speedcircuit mag je overkopen. Is amper gebruikt, Kiara verkiest haar oude baan :) .

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 21 december 2011 - 22:51

annakiya zei:

Ik heb dus gisteren de winkel leeggekocht... Ik had al het gewone circuit, heb nu nog de foodmaze, het speedcircuit en het massagecenter.
De twee circuits heb ik gekoppeld, om en om en in een soort 8 gezet, met de twee andere in de openingen. Er spelen nu al een uur 3 tot 6 katten, 1 hond en 1 kind mee! hahaha!

Had je ze ook bij discus gekocht??

Hier speelt Taco er enkel mee...inmiddels heeft hij ook de foodmaze door :) En hij besluit snachts altijd om met het play/speedcircuit te gaan spelen, ben ik dan weer iets minder blij haha :d . Bij mij speelt taco er trouwens enkel mee als die blauwe dingen van het playcircuit eraf zijn (zie filmpje in ander topic), anders is het toch te moeilijk ofzo om hard tegen dat balletje te tikken...maar dit werkt ook prima, alleen heel af en toe moet ik het balletje zoeken omdat hij uit de baan is haha
Geplaatste afbeelding

SachaMira
SachaMira
  • 1.124 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 22 december 2011 - 21:30

Ik overweeg de food maze te kopen.  Sacha schrokt zijn brokjes (niet kapot bijten) vaak binnen.  door dit spel moet hij wat meer moeite doen en zal hij hopelijk wat minder gulzig worden. ;)

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 23 december 2011 - 15:32

Ik denk dat de pipolino daarvoor 'beter' is.

raggedy cats
raggedy cats
  • 526 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 26 december 2011 - 09:37

Ik heb ze allebei, Pipolino en food maze, maar hier verkiezen ze toch de foodmaze hoor.

Geplaatste afbeelding