Spring naar inhoud

- - - - -

Eventjes iets minder aanwezig... -> Ik ben terug!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:19

Hey lieverds!

Misschien hebben jullie het al gemerkt (misschien ook niet ;) ), maar ik ben eventjes iets minder aanwezig hier... Ik wil toch eventjes een minuutje stelen om een reden te melden...

De reden is vooral door mijn werk. Het is ont-zet-tend druk. Ik ben 3 afdelingen en een megastudentenproject aan het proberen overeind te houden, maar ik moet vooral moeite doen om mezelf overeind te houden... 's Avonds plof ik met barstende koppijn in de zetel en wil ik vooral slapen... (Lies, ik ben gestopt met mijn bachbloesems omdat ik merk dat ik op dit moment "hard" moet zijn en het lukt me niet om bepaalde emoties nu toe te laten... 'k Hoop dat dat geen kwaad kan :onzeker: )

Ik wou toch even mijn "afwezigheid" verklaren aangezien ik een heel lief berichtje kreeg van Lut via facebook die zich precies al wat zorgen maakte :rub:

Hopelijk is er binnenkort een oplossing op het werk en kan ik me hier weer volop uitleven... Hou jullie een beetje in met posten he O:)

Tot heeeeeeeeel binnenkort ;)

Bewerkt door Niels + Evelyn, 05 november 2009 - 12:27.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:23

t Is ook geen evidente sector he, de uitzendkantoren. Sterkte de komende tijd op je werk. Even héél hard op je tanden bijten en hopelijk komt er snel een oplossing die het wat minder zwaar voor je maakt. Kop op en tot gauw!!!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:31

Hallo, ik ben blij dat je mijn berichtje op facebook hebt gelezen. Hoe druk het ook mag zijn op het werk, vergeet jezelf niet hé :hug: . En als je even lekker wilt relaxen: gewoon genieten van je prinsesjes :love2: :hart: :love2: .