Spring naar inhoud

- - - - -

Eventjes iets minder aanwezig... -> Ik ben terug!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:19

Hey lieverds!

Misschien hebben jullie het al gemerkt (misschien ook niet ;) ), maar ik ben eventjes iets minder aanwezig hier... Ik wil toch eventjes een minuutje stelen om een reden te melden...

De reden is vooral door mijn werk. Het is ont-zet-tend druk. Ik ben 3 afdelingen en een megastudentenproject aan het proberen overeind te houden, maar ik moet vooral moeite doen om mezelf overeind te houden... 's Avonds plof ik met barstende koppijn in de zetel en wil ik vooral slapen... (Lies, ik ben gestopt met mijn bachbloesems omdat ik merk dat ik op dit moment "hard" moet zijn en het lukt me niet om bepaalde emoties nu toe te laten... 'k Hoop dat dat geen kwaad kan :onzeker: )

Ik wou toch even mijn "afwezigheid" verklaren aangezien ik een heel lief berichtje kreeg van Lut via facebook die zich precies al wat zorgen maakte :rub:

Hopelijk is er binnenkort een oplossing op het werk en kan ik me hier weer volop uitleven... Hou jullie een beetje in met posten he O:)

Tot heeeeeeeeel binnenkort ;)

Bewerkt door Niels + Evelyn, 05 november 2009 - 12:27.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:23

t Is ook geen evidente sector he, de uitzendkantoren. Sterkte de komende tijd op je werk. Even héél hard op je tanden bijten en hopelijk komt er snel een oplossing die het wat minder zwaar voor je maakt. Kop op en tot gauw!!!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:31

Hallo, ik ben blij dat je mijn berichtje op facebook hebt gelezen. Hoe druk het ook mag zijn op het werk, vergeet jezelf niet hé :hug: . En als je even lekker wilt relaxen: gewoon genieten van je prinsesjes :love2: :hart: :love2: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:40

goed dat je iets liet weten,
probeer echt op tijd een grens aan jezelf te leggen dat je er niet over gaat

en jezelf echt eerst te stellen!

Hou je goed veel warms en energie,x
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#5 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:45

Heel veel sterkte! Hopelijk kom je er rap door :geluk:
geniet maar extra van je schatjes als je in de zetel zit met die hoofdpijn ;)

Veel sterkte :geluk: :geluk:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#6 Geplaatst 07 juli 2009 - 18:52

Ik wist het al ;) Hou je sterk :geluk: en hopelijk gaat het binnenkort weer veel beter en rustiger.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:07

Ik had het inderdaad al gemerkt dat je hier wat minder was. Ook bij ons is het momenteel heel wat drukker met in het begin van het jaar. Op zich zeer goed voor onze sector en we mogen blij zijn, maar we moeten het wel met een deel minder personeel doen wat het enorm druk is en soms tot barstende koppijn leidt...
Veel succes :)
Geplaatste afbeelding

janallem2
janallem2
  • 5.025 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:28

veel sterkte! :geluk:
geniet maar veel van je prinsessen
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:31

neem wel tijd voor jezelf en je schatjes ,en geniet dan van een relax moment :) :) :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:33

rusten en ontspannen is nu heel belangrijk

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:50

Heel erg veel succes Evelyn. Bij ons is het ook een tijd heel hectisch geweest met al die werklozen die er ineens bij zijn gekomen en allemaal tegelijk werk/opleiding/les/begeleiding willen. Gelukkig is het nu bijna bouwverlof en dus rustig.

Ga niet teveel over je grenzen hè mieke, werk is "maar" werk hoor, laat je niet doen!!
Je hebt de capaciteit dus het zal je wel lukken, neem maar tijd om te ontspannen ook, ik ken het gevoel en begrijp je 100%!

Knuffel van mij en de poezels :catkiss

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:53

Vergeet niet af en toe eens aan je eigen te denken. Hopelijk is die drukke periode daar snel voorbij. :hug:

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#13 Geplaatst 07 juli 2009 - 20:08

hou je sterk en vergeet niet te genieten , je komt er wel :) :) :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 juli 2009 - 20:59

:geluk: Denk op tijd ook eens aan jezelf zodat je je krachten een beetje kan sparen. :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 07 juli 2009 - 23:01

Veel goeie moed Evelyn :geluk: . Nu in de vakantieperiode is het waarschijnlijk extra druk...

Geplaatste afbeelding