Spring naar inhoud

- - - - -

Hijgen?

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 17 februari 2009 - 10:35

ik zou ook gaan hijgen als ik zo moest doen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 17 februari 2009 - 10:36

linda zei:

ik zou ook gaan hijgen als ik zo moest doen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

helaba, dat moest ze niet he, dat doet ze gewoon helemaal vanzelf ^^

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 17 februari 2009 - 11:26

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#19 Geplaatst 18 februari 2009 - 16:32

Hier hijgen ze vooral als ze intensief spelen of in de zomer als het heel warm is. Ik zou mij er niet druk over maken het is gewoon om wat van hun warmte (lees zweet) kwijt te raken. Zweten katten niet langs hun tong zoals hondjes???

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#20 Geplaatst 18 februari 2009 - 18:54

We hebben toen ik klein was ook eens zo'n kat gehad maar die deed dat nogal frequent. Mijn ma vond dat maar spooky... :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:29

jawadde!! en ik dacht dat ze hier al doorgedraaid waren! :p :LOL:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:50

Dat wil ik geloven dat ze hijgt. Wat een speedy poes!
Toen Jules kitten was hijgde hij bij de kleinste inspanning en ging dan plat op de koude tegels liggen terwijl z'n borst héél snel op en neer ging. De ene DA zei dat hij een vernauwde luchtpijp had (wist niet dat je zoiets met een stethoscoop kon horen :s ). De volgende vond niks, hart en longen waren zuiver. Het deed zich wel vaker voor zei hij nog omdat ze vaak niet eens doorhebben hoe energiek ze zijn. En Jules zou er wel uitgroeien wat hij dan ook gedaan heeft.
Als het niet te frequent en te hard is zou ik me niet teveel zorgen maken. Je kunt het bij je volgende DA bvezoek wel eens aanhalen. Succes met je gekke schat!

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#23 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:51

:ha :ha :ha als ik zo moest springen  , het zou geen 15 a 20 minuten duren eer ik stond te hijgen. :ha :ha :ha

Guest_THE BEAUTY LOVERS_*
Guest_THE BEAUTY LOVERS_*

#24 Geplaatst 22 februari 2009 - 14:02

Hallo,
In tegenstelling tot de reacties en wat jullie er allemaal van denken zou ik dat toch iets ernstiger opnemen en eens een hartonderzoek laten doen, onze katten springen en crossen ook , maar hijgen nog nooit gezien
groetjes
Marcelline

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 22 februari 2009 - 17:13

Hier doen ze het wel nog vrij vaak eigenlijk. Zojuist heeft Taiga het nog gedaan, Yumi heeft het ook al een paar keer gehad. Taiga die springt en crosst tot ze er bij neervalt en inderdaad als ik het opberg, vraagt ze nog om te spelen ook al is ze pompaf. Ik vind dat hijgen ook enorm schattig eigenlijk, vooral als je ziet hoe hard ze haar ervoor heeft ingezet om toch maar het speeltje te kunnen pakken te krijgen :)
Yumi die speelt alleen als ze er zin in heeft, maar eens ze begint, dan is ze echt niet meer te stoppen. Overal op en af, vliegensvlug en dan hijgt ze wel al vrij snel omdat ze zo hevig heeft gedaan. MoucheMouche heeft nog nooit gehijgd, die is dan ook veel gespierder...

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: