Spring naar inhoud

- - - - -

New life!

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 15 december 2011 - 23:15

Een deel van jullie weten het al ondertussen :oops: maar ik heb een super fantastisch verjaardagscadeau gekregen! :heart:
We gingen vorige donderdag bij onze goede vrienden Pierre & Eric eten , super gezellig zoals altijd! Plots hoor ik Yv zeggen: "die ziet dat niet" Ik draai me dus om en staat daar een transportmandje van ons. Ik vraag dus daarop waarom hij dat heeft binnengehaald. "Tja , we zijn met ons twee gekomen en gaan met drie terug naar huis!!!!" Ik bekijk hun alledrie en ondertussen was de poes in kwestie op mijn schoot gesprongen. Kijken ze alledrie naar haar en dan naar mij en staan ze daar met hun engeltjesgezichten te glimlachen.Nu is het zo dat zij echt hun kindje was, ze hadden een hele speciale band met haar, maar in een cattery moet je jammer genoeg ook soms beslissingen nemen die niet leuk zijn.  Ze mocht dan ook enkel en alleen weg als ze zeker wisten dat ze het supergoed zou krijgen en zij zelf haar nog steeds zouden kunnen zien en ze toch nog steeds deel van hun leven zou uitmaken. Daar stonden ze dan alledrie met een geschenk voor mij vanuit het diepste van hun hart!! Ik had het moeilijk, en dit heeft me heel erg diep geraakt dat ze hun grote schat aan mij toevertrouwen. Dit is zo'n kostbaar geschenk waar ik dan ook de grootste zorg voor zal dragen, had altijd al een zwak voor haar! :oops: Blijkbaar hadden ze het al een heel tijdje gepland allemaal en wisten er heel wat mensen al vanaf, behalve ik natuurlijk! :trance: Dit verwacht je in je stoutste dromen gewoon niet. Ik ben dan ook ongelooflijk dankbaar en heel erg ontroerd door dit gebaar!

Ja zij mag van haar nieuwe luie leventje  hier genieten :love: Ze voelt zich hier al helemaal thuis en zeker de hangmat vind ze zalig! Maar nu even ter verduidelijking, jullie kennen haar al wel hier op KS want we hebben het hier over onze geweldige Samantha (Sam) van bij Pietje . Ik denk dat iedereen wel de topics over haar gevolgd heeft met haar prachtige kittens :heart:
Bedankt Yv, Pierre & Eric ♥♥♥.

Bijgevoegde thumbnails

• P1010889.JPG
  • P1010891.JPG
  • P1010897.JPG
  • P1010923.JPG
  • P1020006.JPG
  • P1020013.JPG
  • P1020016.jpg
  • P1020023.jpg
  • P1020029.JPG
  • P1020034.JPG

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 15 december 2011 - 23:28

Eerst even een traantje wegpinken... ;) :LOL: van ontroering... :oops:

Wat een fantastisch cadeau, Elfie :heart: :love3:

Vind dit gewoon super om te lezen en echt wel heel ontroerend ! Wat fijn dat Samantha jullie nieuwe huisgenootje is geworden :goofy:

En wat een mooie foto's :love: :loveshower:

Zo blij foto's te zien van jullie poezebendeke...(toch een deeltje ervan... :) ) en wat zien ze er allemaal goed uit !!

Geniet ten volle van dit wondertje erbij...en hoe fijn van Yv om dit allemaal te regelen ...en te verzwijgen ;)
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 15 december 2011 - 23:31

proficiat met jullie nieuwe schatje, geniet er ten volle van :heart: :heart: :heart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 16 december 2011 - 00:44

Oooh ze is zo mooi. Geniet maar met volle teugen van haar en al de andere lievelingen ze verdienen het maar jij ook hoor. :loveshower:
Je hebt een super ventje zo moesten er veel meer mensen zijn zoals jullie. :thumb: :hug:

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#5 Geplaatst 16 december 2011 - 06:57

Proficiat met deze prachtige aanwinst :heart: :heart:

Ze zal bij jullie zich wel erg goed voelen tussen al de andere poezels :LOL:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 december 2011 - 07:41

Wat een super verassing en wat is ze mooi :love: :love: :love:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 16 december 2011 - 08:01

Die gaat een supertijd tegemoet bij jullie! :thumb:
Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 16 december 2011 - 09:28

woaw wat een mooi cadeautje! :LOL: :trance:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 16 december 2011 - 09:28

Ik wist het al van je mooie verjaardagscadeau :LOL: en nogmaal een dikke proficiat met haar, ze is fantastisch en ze is bij een mooie en goede poezenfamilie terecht gekomen! :thumb:
Toen dat je het zondag mij vertelde zag ik het geluk in je ogen, toch zo leuk om dat te zien he, ik ben echt blij voor jouw! :)

Bewerkt door Solotje, 16 december 2011 - 09:28.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#10 Geplaatst 16 december 2011 - 11:27

Ja Anja ben echt dolgelukkig met haar :love: :love: Ze is zo verschrikkelijk lief! :heart:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 16 december 2011 - 11:31

proficiat ;)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 16 december 2011 - 12:00

k wist het hehe,
geniet ervan van die prachtexemplaar! van dit engeltje!

Geniet vol kracht!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#13 Geplaatst 16 december 2011 - 12:05

gefeliciteerd!! :) Nog eentje dat met haar poepke in de boter is gevallen :love3:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 16 december 2011 - 15:51

Wat super!  Van harte gefeliciteerd met deze hele mooie meid!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 16 december 2011 - 17:49

:LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag