Spring naar inhoud

- - - - -

hoelang met 10kg?

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 23 december 2011 - 17:18

Hier hebben ze daar gelukkig niet veel last van :) .

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#17 Geplaatst 23 december 2011 - 17:32

ik doe met 20 kg (Orijen) soms 1 maand en soms minder en ze krijgen hier 's avond ook altijd extra nat/rauw bij.

Ik heb natuurlijk wel 17 Maine Coons en die kunnen een brokje verzetten, hoor.

gr.

veerle

Fieke
Fieke
  • 3.124 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 23 december 2011 - 17:39

Eventjes gerekend: 1 frêle katje die s'ochtends en 's middags brokjes krijgt en 's avonds natvoer... Ik zou met een zak van 10 kg... een jaar doen??? :catscratchhead (ik geef Sanabelle)
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 23 december 2011 - 22:08

Fieke zei:

Eventjes gerekend: 1 frêle katje die s'ochtends en 's middags brokjes krijgt en 's avonds natvoer... Ik zou met een zak van 10 kg... een jaar doen??? :catscratchhead (ik geef Sanabelle)

Uhm dan geef je niet zoveel brokjes per dag?? Als je 50 gram per dag geeft dan doe je met 1 kilo 20 dagen en met 10 kilo 200 dagen....Als je tussen de 25 en 30 gram per dag geeft dan doe je indd ongeveer een jaar met 10 kilo.
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.124 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 23 december 2011 - 22:48

chanatas zei:

Uhm dan geef je niet zoveel brokjes per dag?? Als je 50 gram per dag geeft dan doe je met 1 kilo 20 dagen en met 10 kilo 200 dagen....Als je tussen de 25 en 30 gram per dag geeft dan doe je indd ongeveer een jaar met 10 kilo.

Shiva eet ongeveer 30 g brokjes per dag, vaak zelfs minder. Hij eet wel 50 g natvoer elke dag. :oops: Hij is van bij zijn geboorte een pluimpje, net zoals zijn ouders.
Geplaatste afbeelding

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#21 Geplaatst 23 december 2011 - 22:51

Nu met drie katten en andere merken voer weet ik het niet precies, maar in het verleden deed ik met mijn twee traditionle siamesen 3,5ve maand over 10kg royal canin siamees.

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 23 december 2011 - 22:52

Fieke zei:

Shiva eet ongeveer 30 g brokjes per dag, vaak zelfs minder. Hij eet wel 50 g natvoer elke dag. :oops: Hij is van bij zijn geboorte een pluimpje, net zoals zijn ouders.

Owh dat is zeker wel heel weinig...ik heb hier echt 2 vreetzakken zitten, maar Balou komt niet aan hoeveel ze ook eet...en jah Taco die wordt maar dikker, dikker en dikker :onzeker: In het nieuwe jaar mag hij samen met baasje op dieet haha :oops: Nee echt hij blijft maar aankomen, en dat komt doordat mn buurman van die vieze eendagskuikens geeft aan de zwervertjes (en ja Taco doet zich voor al zwerfkatje :d ) dus als hij geluk heeft kan hij er wel 3 of 4 per dag opeten...
Geplaatste afbeelding

francis
francis
  • 57 berichten

#23 Geplaatst 24 december 2011 - 12:16

Hier hangt het er ook vanaf hoevel er zijn. Binnen zijn twee katten, maar buiten komt (komen) er af en toe ook wat katten aanlopen. En mam kan het niet laten om die ook eten te geven.
Er zijn weken dat we maar één aanloopkat per dag zien, en er zijn dagen dat er vier tot zes komen eten. Dus.
We kopen per twee zakken van 10 kg. (is goedkoper en daar we dan boven een bepaald bedrag zitten, is de levering gratis)
Buiten de fit 32  
Indoor....NR??
En dan nog iets voor gestereliseerde katten. (eigenlijk zijn ze beide gecastreerd, want de voorplantings organen zijn operatief verwijderd)