Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuw huisgenootje Flynn

• Log in om te reageren
208 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#166 Geplaatst 07 september 2012 - 22:10

:heart: :loveshower: :love:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#167 Geplaatst 01 oktober 2012 - 00:27

Flynn denkt nu eens echt dat hij een kat is. :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• DSC03383.JPG

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 01 oktober 2012 - 00:36

wat wil je :p
opgroeien tussen poezen
en dan ook nog eens hun formaat hebben

dan speelt hij poes
eet hij katteneten
ligt hij op de krabpaal :goofy:

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#169 Geplaatst 01 oktober 2012 - 07:25

Wat een mooie lieverd! Die kleuren zijn echt prachtig! En het ziet er een deugnietje uit!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#170 Geplaatst 01 oktober 2012 - 09:32

Grappige foto! :thumb: :thumb:
Mijn vraag is: hoe geraakt hij erop?
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#171 Geplaatst 01 oktober 2012 - 10:04

:LOL: :LOL: :LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#172 Geplaatst 01 oktober 2012 - 10:16

Mooi hondje.
Grappig die foto in de krabpaal ;)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#173 Geplaatst 01 oktober 2012 - 13:01

kiki zei:

:catscratchhead vroeg me dat ook al af....

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#174 Geplaatst 01 oktober 2012 - 14:21

das toch niet moeilijk Kiki en Miranda :p

hij springt op dat licht-beige kleurige vierkantje onder het ronde gat, en springt dan door het gat op de ligplank waar hij nu ligt...

ze hebben wel geen nageltjes om langs de krabpalen zelf naar boven te klimmen, maar kunnen toch evengoed de acrobaat uithangen hé

eigenlijk wel een lieverdje om :love3: op te worden, jammer dat ze me hier thuis gek zouden verklaren als der nog huisdieren kwamen, anders kon ik me wel eens laten verleiden (wie weet in de toekomst)

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#175 Geplaatst 01 oktober 2012 - 14:33

:LOL: :LOL: :LOL:  :love4:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#176 Geplaatst 01 oktober 2012 - 14:57

kiki zei:

Hij springt op het laagste plankje van de grijze grote krabpaal en dan springt hij zo over een verdiepje hoger op de nieuwe paal ernaast.
En als ik niet kijk springt hij van daar op de keuken tafel en zo op de vensterbank om aan het droogvoer van de katten te zitten. Heb alle katten eten al moeten verzetten mr kan overal bij. :evil:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#177 Geplaatst 01 oktober 2012 - 15:21

geweldige foto!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#178 Geplaatst 01 oktober 2012 - 15:25

catherine zei:

Hij springt op het laagste plankje van de grijze grote krabpaal en dan springt hij zo over een verdiepje hoger op de nieuwe paal ernaast.
En als ik niet kijk springt hij van daar op de keuken tafel en zo op de vensterbank om aan het droogvoer van de katten te zitten. Heb alle katten eten al moeten verzetten mr kan overal bij. :evil:

Niet te doen dan.... timmie is nog nooit op de krabpaal gesprongen gelukkig maar.. kan wel op de bank in de keuken maar word telkens verboden omdat hij dan op de keukentafel kan .. daa zitten de poezels ook veel dus anders hebben ze geen rust meer al ik dit toelaat... bank = verboden zetels mag hij wel in.onlangs sprong meneerke zelfs op de salontafel.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#179 Geplaatst 01 oktober 2012 - 16:07

miranda zei:

Niet te doen dan.... timmie is nog nooit op de krabpaal gesprongen gelukkig maar.. kan wel op de bank in de keuken maar word telkens verboden omdat hij dan op de keukentafel kan .. daa zitten de poezels ook veel dus anders hebben ze geen rust meer al ik dit toelaat... bank = verboden zetels mag hij wel in.onlangs sprong meneerke zelfs op de salontafel.

Ewel hier springt mr in de zetel en zo op de salontafel, verleden week heeft hij een lolly gepikt en een glas cola dat er stond met een bodempje in omgegooid. Hier mogen ze niet in de zetel, ge moet ogen met staarten hebben om Flynn in het oog te houden. Als ge hem niet ziet en niet hoort moogt ge zeker zijn dat hij iets uitspookt. Mijn pmd zak en vuilniszak is ook al niet veilig.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#180 Geplaatst 01 oktober 2012 - 20:47

Mijne Funky is dus echt te klein om ergens op te geraken, hij is ook helemaal niet lips.
Ik moet hem overal opzetten, heb thans al verhoogjes en opstapjes aan de zetels en krabpaal gezet maar noppes.
Is toch zo compleet anders dan een kat hè, ik moet er zelf nog aan wennen.
Maar ik zou hem niet meer willen missen hoor! Hij hoort er al helemaal bij. :love4:
Geplaatste afbeelding