Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuw huisgenootje Flynn

• Log in om te reageren
208 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#76 Geplaatst 07 februari 2012 - 15:29

Geen gene hé, alles open en bloot. :lachen: En nu krijgt Flynn ook zo van die koevlekken op zijn buik, leuk om te zien. :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#77 Geplaatst 22 februari 2012 - 14:38

Nog een paar van onze Flynn, amai wat een spinnewiel om die op een foto te krijgen. :o

Bijgevoegde thumbnails

• DSC03043.JPG
  • DSC03046.JPG
  • DSC03047.JPG

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#78 Geplaatst 22 februari 2012 - 14:54

mooie kleuren, :heart: heel bijzonder. Leuk zo'n pup vind je ook niet, wij hebben net yente(8weken)hier.
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 22 februari 2012 - 15:48

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 22 februari 2012 - 17:13

wat een schattig hondje ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#81 Geplaatst 22 februari 2012 - 20:12

Prachtige Flynn.....en bedankt voor de tip op FB waar ik nog fokkers van zo'n mooie chi-kes zou kunnen vinden, hé.

Ik ga ook voor een "merle" chi-ke (denk dat je wel weet bij wie...) maar ik zal wellicht kiezen voor een "teefje" - met al die poezen hier en Zara is ook een gesteriliseerde teef, lijkt het mij beter om voor een teefje te gaan.

Zelfs al zit er niet veel verschil in karakter...zij zal wellicht haar pootje niet opheffen om tegen vanalles te plassen.

Nog tips waar een - chi-leek zoals ik - moet op letten??

gr.

veerle

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 23 februari 2012 - 13:25

Een 'dominant' teefje heft wel de poot om ergens tegen te plassen. Ze doen het gelukkig niet allemaal, maar het is dus mogelijk ;)

Flynn is een knappe reu aan het worden hoor :love4: Onze Bailey wordt deze maand al 11 maandjes en zijn vacht groeit opeens veel sneller. Ik denk dat hij dan toch de haarlengte van zijn vader zal krijgen... Best handig voor de winter, aangezien meneertje het vertikt om een truitje of jasje te dragen :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#83 Geplaatst 23 februari 2012 - 13:31

Ja Tinne die volle vacht komt pas rond zijn 1ste verjaardag terug, dat heeft ze me ook verteld dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken, die lange vacht komt terug.

Veerle@ Ik let er  gewoon op dat hij niet te wild rond raast ben altijd bang voor knie problemen maar Flynn is zo'n hevig kereltje dat dit niet gemakkelijk is.
Sommige kan je leren op de kattebak gaan vooral teefjes is handig als je eens neit thuis bent.
Flynn vraagt wel om buiten te gaan maar soms heb ik het ook niet gezien en vind zijn plasje voor de deur of het kattenluikje. Hij duwt er wel tegen maar durft er nog niet goed door, als ik het open hou dan wel. Maar dat zal hij ook wel snel leren.
Waar je mss ook op moet letten is dat de fontanel toe groeit want bij sommige blijft die openstaan.
En ik let op zijn eten weeg het netjes af en geef hem dit in twee keer nu, in het begin was het in 4 keer en dan naar 3 en naar 2, dat is gemakkelijker om samen met Mirco eten te geven.  Voor de rest genieten van ze. ;)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 23 februari 2012 - 13:37

mooie flynn... :heart: amai hij is al gegroeid

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 23 februari 2012 - 13:39

Bij Bailey viel het niet zo hard op als pup, je zag enkel aan zijn oortjes en in zijn nek wat langer haar. Dus veel mensen zouden toen gedacht hebben dat hij kortharig was. We wisten wel dat het nog groeien zou :) Alleen ben ik benieuwd hoe hij er uit zal zien uiteindelijk. Hij kan er alleen maar mooier op worden :LOL: Als ik nu foto's zie van Bailey als pup en die vergelijk met recente foto's, dan is er toch duidelijk verschil!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#86 Geplaatst 03 maart 2012 - 19:06

amai wat groeit ie ,
dringend tijd om nog eens bezoekje te brengen :-) :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 03 maart 2012 - 19:34

Flynn is zo mooi !! En wat een schattige oortjes :heart: :love: :love:

Ziet er een heel lief, maar ook heel ondeugend hondje uit :LOL: ;) :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#88 Geplaatst 03 maart 2012 - 19:55

catherine zei:

Ja Tinne die volle vacht komt pas rond zijn 1ste verjaardag terug, dat heeft ze me ook verteld dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken, die lange vacht komt terug.

Veerle@ Ik let er gewoon op dat hij niet te wild rond raast ben altijd bang voor knie problemen maar Flynn is zo'n hevig kereltje dat dit niet gemakkelijk is.
Sommige kan je leren op de kattebak gaan vooral teefjes is handig als je eens neit thuis bent.
Flynn vraagt wel om buiten te gaan maar soms heb ik het ook niet gezien en vind zijn plasje voor de deur of het kattenluikje. Hij duwt er wel tegen maar durft er nog niet goed door, als ik het open hou dan wel. Maar dat zal hij ook wel snel leren.
Waar je mss ook op moet letten is dat de fontanel toe groeit want bij sommige blijft die openstaan.
En ik let op zijn eten weeg het netjes af en geef hem dit in twee keer nu, in het begin was het in 4 keer en dan naar 3 en naar 2, dat is gemakkelijker om samen met Mirco eten te geven. Voor de rest genieten van ze. ;)

bedankt voor alle goeie tips.. :d hier komt zeker ooit een langharig chi-ke in de merle kleur.

geniet maar van je prachtig ventje.

gr.

veerle

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 04 maart 2012 - 01:02

't lijkt me toch wel een echte schat hoor Catherine !!!!! :love2: :love2: :love2:
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#90 Geplaatst 04 maart 2012 - 01:49

:love3: hij is zoooo mooi!!!!
Geplaatste afbeelding