Spring naar inhoud

- - - - -

Relatie gaat stuk

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
engeltje
engeltje
  • 567 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 22 december 2011 - 21:22

Mijn relatie met met mijn partner gaat stuk,ik mag terug bij mijn ouders gaan wonen,vermits mijn vader astma heeft kan ik de kat niet mee nemen naar mijn moeder.Ik wil mijn kat niet achterlaten wat nu?

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#2 Geplaatst 22 december 2011 - 21:28

Ohjee wat rot voor je zeg.
Hoop dat je snel een oplossing vind voor Tommie, en liefste dat je hem kunt houden
Sterkte

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 22 december 2011 - 21:30

Wat vervelend zeg...kun je niet ergens anders terecht waar je je kat wel mee kan nemen?? Of kan anders je kat niet tijdelijk bij een ander familielid of vrienden tot dat je weer iets voor jezelf gevonden hebt?? Snap dat je je kat niet kwijt wilt raken...
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#4 Geplaatst 22 december 2011 - 21:34

Kan je mss niet alleen wonen zo kan je tom houden. En anders Tom wel meeverhuizen maar hem zoveel mogelijk uit de buurt van de pa houden.
Mijn zus haar oudste dochter heeft ook astma maar die heeft zelf 2 katten, en vroeger als ze nog woonde bij mijn zus waren daar ook altijd katten. Is nooit een probleem geweest maar ja je hebt verschillende graden in astma.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.857 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 22 december 2011 - 21:37

Niet leuk voor jou :s ...
Ik weet niet hoe groot je ouders wonen, maar is er eventueel geen mogelijkheid om je kat enkel op bepaalde plaatsen te laten komen zodat je vader er geen last van heeft?
Heb je enig zicht over de tijdsduur dat je terug bij je ouders gaat wonen?
De tip van Chanatas is ook de enige die verder in me opkomt ; je kat ergens plaatsen bij familie/vrienden die je vertrouwt zodat je ze nog ziet en als je later terug ergens anders gaat wonen ze weer bij jou kan nemen.

engeltje
engeltje
  • 567 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 22 december 2011 - 23:37

Cisca zei:

Ohjee wat rot voor je zeg.
Hoop dat je snel een oplossing vind voor Tommie, en liefste dat je hem kunt houden
Sterkte

Dank je cisca trouwens bedankt allemaal hier

engeltje
engeltje
  • 567 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 22 december 2011 - 23:52

Mensen ik had vroeger ook nog een hond erbij,zal een foto verzenden,die heb ik al moeten afgeven,terug naar het asiel gebracht omdat het echt niet meer ging.Dat was al een dolksteek in mijn hart,ik heb 2 keer afscheid van hem genomen al pratende en al wenende en ik heb tegen mijn drackoo'tje gezegd,waar jij ook zal gaan daar zal mijn hart ook zijn.Hij keek me precies met mensenogen aan ook al is hij een beest.Achteraf ben ik aan de weet gekomen dat mijn hond opnieuw geplaatst is bij een vrouw in Genk.Hij heeft maar 10 dagen in het asiel gezeten.Aan 1 kant ben ik blij dat de hond weer een nieuwe thuis heeft,maar aan de andere kant verdriet.Ik koester alleen nog maar positieve herrinneringen van hem.Nu geraak ik de kat ook nog kwijt.En een relatie en dan sturen ze mij van een werkgelegenagentschap(vdab) nog werken als gehandicapte.Zoveel pech,ik zie het echt niet meer zitten,precies of de duivel mij wil pakken en recht voor me staat met zijn grote muil.Mensen ga nu niet vragen waarom die hond nu perse weg moest,dat kan ik nu niet aan omdat te vertellen.

Hier enkele foto's van Dracko mijn hond.

Bijgevoegde thumbnails

• Foto0032.jpg
  • foto0100_001.jpg
  • Foto0123.jpg

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.857 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 23 december 2011 - 00:00

Ik heb je een PB'tje gestuurd ;)
Houd de moed erin al maak je nu een moeilijke periode mee er komen hopelijk betere tijden.
Ik hoop ook dat je je kat tijdelijk ergens kan plaatsen bij een kennis, of dat er ruimte bestaat bij je ouders thuis om ze mee te nemen.
Sterkte :hug:

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 23 december 2011 - 00:15

Ga informeren bij familie of vrienden of de kat daar niet tijdelijk terecht kan totdat weer iets voor jezelf gevonden hebt...Ik zou er echt alles aan doen om maar te zorgen dat ik mn katten niet kwijtraak...ik moet volgend jaar waars. ook verhuizen maar geen haar op mijn hoofd dat ik mijn katten wegdoe hoor, zoek gewoon door totdat ik iets gevonden heb waar mijn katten mee kunnen....

Wat je zegt wel nu raak ik ook nog een kat kwijt, maar heb je al naar oplossingen gezocht dan?? En geinformeerd bij vrienden en familie?
Geplaatste afbeelding

engeltje
engeltje
  • 567 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 23 december 2011 - 01:32

chanatas zei:

Ga informeren bij familie of vrienden of de kat daar niet tijdelijk terecht kan totdat weer iets voor jezelf gevonden hebt...Ik zou er echt alles aan doen om maar te zorgen dat ik mn katten niet kwijtraak...ik moet volgend jaar waars. ook verhuizen maar geen haar op mijn hoofd dat ik mijn katten wegdoe hoor, zoek gewoon door totdat ik iets gevonden heb waar mijn katten mee kunnen....

Wat je zegt wel nu raak ik ook nog een kat kwijt, maar heb je al naar oplossingen gezocht dan?? En geinformeerd bij vrienden en familie?

Tuurlijk chanatas heb ik al rond gezocht.

Ik heb 1 sprankeltje hoop,niet erg veel en niet erg groot.Een vriend van mij(gewoon een vriendschappelijke kameraad)zou willen verhuizen maar woont nu in een sociale woning waar geen dieren mogen wonen,hij zou moeten ruilen van woning om daar weg te kunnen geraken van zijn advokaat,maar ik denk dat niemand wil gaan wonen waar hij nu woont(het is daar echt een achterbuurt vol vreemden zegt hij).En dan moet hij ook nog juist een woning kunnen ruilen waar dieren mogen wonen.Hij wou zelf ooit wel een hond en mijn kat mocht erbij.Maar dat is nog lang niet zeker,ik denk dat er een wonder nodig is.

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 23 december 2011 - 01:46

Ik vind dit wel erg voor je Engeltje.
Maar wat had je nu gedaan met je BKH kitten naast Tommie???

Daarom selecteren wij dan als fokkers.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 23 december 2011 - 03:05

Hoe erg is je relatie stuk, kan je misschien daar nog blijven tot je een woning voor jou en je kat vind, of kan je vriend de kat nog even bij zich houden, of kan jij niet het huis houden en je vriend weg, of je vader msschien medicijnen nemen ervoor(das wel lastig weet ik)..

Ik zou toch niet zomaar me kat weg doen hoor , heel moeilijk allemaal voor je maar denk aub goed na..
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 23 december 2011 - 06:29

Waarom ga je terug naar je ouders? (niet dat je dit moet antwoorden he) Je kan toch zelfstandig leven?

Nu ja ik hoop dat je een oplossing vind dat Tom bij jou kan blijven ...

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 23 december 2011 - 07:46

He he engeltje..

Ik hoop dat je een oplossing kan vinden :hug:
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#15 Geplaatst 23 december 2011 - 07:50

ik hoop dat je een oplossing vind... veel sterkte in elk geval, dit is nooit leuk