Spring naar inhoud

- - - - -

Relatie gaat stuk

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 23 december 2011 - 10:50

Engeltje, je schrijft dat de vdab je voor werk stuurt. Als je een vaste baan hebt of uitzicht daarop, dan kan je misschien zelf een studio of appartementje zoeken? En eens horen bij het ocmw, misschien kunnen die je wel helpen een woning te vinden?

engeltje
engeltje
  • 567 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 23 december 2011 - 12:14

[quote name='jopperke']Engeltje, je schrijft dat de vdab je voor werk stuurt. Als je een vaste baan hebt of uitzicht daarop, dan kan je misschien zelf een studio of appartementje zoeken? En eens horen bij het ocmw, misschien kunnen die je wel helpen een woning te vinden?[/quot

Jopperke het moet ook nog mogelijk zijn lichamelijk en psychisch voor mij om gaan te werken,ik kan mezelf nog niet eens verplaatsen lichamelijk naar een werkplaats toe.

wendyv123
wendyv123
  • 4.370 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 23 december 2011 - 12:26

Choeke zei:

Ik vind dit wel erg voor je Engeltje.
Maar wat had je nu gedaan met je BKH kitten naast Tommie???

Daarom selecteren wij dan als fokkers.

Een relatiebreuk is helaas nooit te voorspellen hé.... een relatie kan soms snel verzuren zonder dat je dit in de hand hebt.

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 23 december 2011 - 15:21

Veel sterkte Engeltje.
Ik hoop dat je een oplossing vindt....
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 23 december 2011 - 15:32

Hopelijk vind je heel snel een oplossing
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

wendyv123
wendyv123
  • 4.370 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 23 december 2011 - 15:35

hopelijk kan je je lieverd bij je houden !!!

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 23 december 2011 - 15:37

wendyv123 zei:

Een relatiebreuk is helaas nooit te voorspellen hé.... een relatie kan soms snel verzuren zonder dat je dit in de hand hebt.

Je kan ook heel rap 'ziek' worden of een ongeval krijgen met blijvende gevolgen maar doe je daarom je dieren weg??

Neen is net om aan te geven dat er nog zaken zijn die NIET te voorspellen zijn.

Bewerkt door Choeke, 23 december 2011 - 15:47.

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#23 Geplaatst 23 december 2011 - 15:43

Choeke zei:

Je kan ook heel rap 'ziek' worden of een ongeval krijgen met blijvende gevolgen maar doe je daarom je dieren weg??

Dit is iets helemaal anders he.

Als jij morgen een zwaar ongeluk hebt en niet meer in staat bent om voor je dieren te zorgen, (stel dan dat je alleenstaande bent), dan zal je ook een oplossing moeten zoeken, maar daar gaat het hier helemaal niet om toch?

Ik hoop dat Engeltje alsnog een oplossing vindt, zodat ze haar Tommeke kan houden.

wendyv123
wendyv123
  • 4.370 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 23 december 2011 - 15:47

dat wou ik net ook typen hilleke...

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 23 december 2011 - 19:16

Wat jammer Engeltje. Veel sterkte!
Hopelijk vindt je een oplossing voor de kat. En liefst van al eentje waarmee je hem kan meenemen.

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#26 Geplaatst 23 december 2011 - 19:24

Is het niet mogelijk om Tommie bij je ouders op je eigen slaapkamer te houden? Is misschien niet ideaal maar als hij zo bij je kan blijven tot je een andere oplossing hebt lijkt mij dat de beste oplossing. Zeker als het de bedoeling is dat je maar tijdelijk bij je ouders blijft.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 23 december 2011 - 21:44

weet dat zo'n situtie moeilijk is hoor, zou idd ook proberen om poes bij je ouders op 1 kamer te houden, mss ook eens overleggen met de huisarts, kijken of die zegt dat dat mogelijk is voor je vader, ik hoop echt dat je een oplossing vind, sterkte :flower: :flower:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#28 Geplaatst 24 december 2011 - 02:11

Zet alle voor en nadelen op een rijtje. Heb je een toelage groot genoeg om zelfstandig van te leven? Dan kan je mss uitkijken naar een appartementje of studio.
Als de vdab je werken stuurt wil dit toch wel zeggen dat je bij hen ingeschreven staat om werk te vinden, mss kan je eens hen bellen en zeggen wat je mogelijkheden zijn.

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 24 december 2011 - 12:11

Sterkte engeltje, hoop dat je een oplossing vind en tommie kan houden, zou dit heel erg voor je vinden! :(

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 24 december 2011 - 12:46

Ik hoop ook mee dat je hem kan houden!
Geplaatste afbeelding