Spring naar inhoud

* * * * * 10 stemmen

Mandjes gemaakt !!

• Log in om te reageren
1105 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#226 Geplaatst 03 januari 2012 - 12:58

Ben naar de action geweest en heb een grijze en een beige fleece mee.  :thumb:

Nu nog vulling... :-k
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#227 Geplaatst 03 januari 2012 - 13:02

Evyke81 zei:

Ben naar de action geweest en heb een grijze en een beige fleece mee. :thumb:

Nu nog vulling... :-k

Ook in de action van die kussentjes van 1.59 euro (dacht ik) met wasbare vulling.
zijn witte kussens waar nog een sloop rond moet, maar als je die openknipt heb je ideale vulling EN goedkoop ;)
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#228 Geplaatst 03 januari 2012 - 13:08

MarieDufoor zei:

Ook in de action van die kussentjes van 1.59 euro (dacht ik) met wasbare vulling.
zijn witte kussens waar nog een sloop rond moet, maar als je die openknipt heb je ideale vulling EN goedkoop ;)

Maar hoe was je dat dan?  Want dan zit alles er los in...  Gewoon kussentje dan wassen met vulling en al?  Of weggooien en nieuwe instopppen... :)
Geplaatste afbeelding

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#229 Geplaatst 03 januari 2012 - 13:25

Van bij IKEA heb ik heel dikke fleece plaids (1,99 euro/stuk) mee gebracht om mee te gaan experimenteren.  Er waren wel niet zoveel kleuren dat ik mooi vond, (zwart vind ik niet zo mooi voor een mandje) dus het is witte en rode fleece geworden.  Nu moet ik een van de komende weken nog op zoek naar geschikte wasbare vulling.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#230 Geplaatst 03 januari 2012 - 13:41

Evyke81 zei:

Maar hoe was je dat dan? Want dan zit alles er los in... Gewoon kussentje dan wassen met vulling en al? Of weggooien en nieuwe instopppen... :)

Volgens mij kan alles erin, ofwel enkele knoopjes losmaken, vulling eruit en wassen en daarna alles er terug in?
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#231 Geplaatst 03 januari 2012 - 13:41

calaquendi zei:

(zwart vind ik niet zo mooi voor een mandje) dus het is witte en rode fleece geworden. Nu moet ik een van de komende weken nog op zoek naar geschikte wasbare vulling.

Dat 1 zwart van Katje75 met groen is super mooi.  Staat op de eerste pagina dacht ik.  Maar 't past niet zo snel in een interieur dan zachtere kleuren.

Komende weken!! Wat ben jij geduldig.  Ten laatste morgen moet en zal ik vulling hebben :x
Geplaatste afbeelding

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#232 Geplaatst 03 januari 2012 - 13:54

Geduld is een schone zaak !  

Als ze geslaagd zijn, zou ik de mandjes mee willen geven in de verhuispakketjes voor de kittens die in oktober geboren zijn.
De kittens zijn nog niet oud genoeg (9 weken en 10,5 weken oud) om te mogen verhuizen.    Nu de drukte van de feestdagen achter de rug is en de kittens van Chizue 9 weken oud zijn, kunnen we ook de afspraak gaan plannen met onze dierenartsen voor hun eerste vaccinatie en het chippen.

Pas volgende week spreken we met de eerste geinteresseerden af.  

Er is dus nog tijd zat om mandjes te maken :LOL:

Ik moet eerst de wagen thuis hebben en dan kan ik op stap voor materiaal.  Hier bij ons in de buurt is geen Action.  Daar moet ik voor naar Kalmthout (tenminste als er daar een is, want wegbeschrijving via de action website via googlemaps stuurt met naar hartje Antwerpen ipv Kalmthout), dus ik denk dat het interessanter zal zijn om eens naar Rijsbergen te rijden (is maar een 15 minuten rijden en Antwerpen 33 minuten zonder files).

Hier is ook helemaal geen veritas.  Ik zou wel eens kunnen zien wat ze in de hobbywinkel hebben liggen in Zundert.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#233 Geplaatst 03 januari 2012 - 14:14

Ga ne keer een oproep doen op facebook voor wie er nog liggen heeft.  Met wat geluk zitten er specialekes tussen :LOL:

Dat is wel een tof cadeautje vind ik.  Zullen de blikopeners wel appreciëren.

Hier niet zo ver vandaan is een super grote winkel, maar daar blijf ik wijselijk buiten :)
Geplaatste afbeelding

nalake
nalake
  • 1.035 berichten
  • 7 katten

#234 Geplaatst 03 januari 2012 - 14:26

calaquendi zei:

Geduld is een schone zaak !  

Als ze geslaagd zijn, zou ik de mandjes mee willen geven in de verhuispakketjes voor de kittens die in oktober geboren zijn.
De kittens zijn nog niet oud genoeg (9 weken en 10,5 weken oud) om te mogen verhuizen.    Nu de drukte van de feestdagen achter de rug is en de kittens van Chizue 9 weken oud zijn, kunnen we ook de afspraak gaan plannen met onze dierenartsen voor hun eerste vaccinatie en het chippen.

Pas volgende week spreken we met de eerste geinteresseerden af.  

Er is dus nog tijd zat om mandjes te maken :LOL:

Ik moet eerst de wagen thuis hebben en dan kan ik op stap voor materiaal.  Hier bij ons in de buurt is geen Action.  Daar moet ik voor naar Kalmthout (tenminste als er daar een is, want wegbeschrijving via de action website via googlemaps stuurt met naar hartje Antwerpen ipv Kalmthout), dus ik denk dat het interessanter zal zijn om eens naar Rijsbergen te rijden (is maar een 15 minuten rijden en Antwerpen 33 minuten zonder files).

Hier is ook helemaal geen veritas.  Ik zou wel eens kunnen zien wat ze in de hobbywinkel hebben liggen in Zundert.

een leuk kado om mee te geven :)
in heide-kalmthout  is er een action ik ga daar ook naartoe of in merksem is er ook een op de bredabaan net als je van de autostrade afkomt
die vulkussens van de action mag je wassen

Bewerkt door nalake, 03 januari 2012 - 14:27.

Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#235 Geplaatst 03 januari 2012 - 15:43

calaquendi zei:

Van bij IKEA heb ik heel dikke fleece plaids (1,99 euro/stuk) mee gebracht om mee te gaan experimenteren. Er waren wel niet zoveel kleuren dat ik mooi vond, (zwart vind ik niet zo mooi voor een mandje) dus het is witte en rode fleece geworden. Nu moet ik een van de komende weken nog op zoek naar geschikte wasbare vulling.

Bij Ikea hebben ze ook de kussens van € 1,79 die zeer geschikt is voor vulling.

@Evyke, dank je wel voor t compliment :)
en je kunt alles gewoon samen wassen, wanneer het droog is kun je het mandje weer lekker opschudden, ik was wel eerst de dekentjes voor ik ga knopen, hou van frisse was en t fleece krimpt nogal in de droger (en geen risico meer op kleuren die doorlopen)

Ik heb intussen al aardig wat reacties gehad op de mandjes, en er zijn er al een aantal verkocht, zit dus niet voor niets te knopen :d
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#236 Geplaatst 03 januari 2012 - 16:29

calaquendi zei:

Van bij IKEA heb ik heel dikke fleece plaids (1,99 euro/stuk) mee gebracht om mee te gaan experimenteren. Er waren wel niet zoveel kleuren dat ik mooi vond, (zwart vind ik niet zo mooi voor een mandje) dus het is witte en rode fleece geworden. Nu moet ik een van de komende weken nog op zoek naar geschikte wasbare vulling.

je kan een goedkoop hoofdkussen kopen dat wasbaar is (4,5 Euro bij Leenbakker, waarschijnlijk nog goedkoper bij Ikea) en de vulling hiervan gebruiken !!!

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#237 Geplaatst 03 januari 2012 - 16:51

Ik kan niet wachten om dit uit te testen!
Misschien een leuk project ter ontspanning tijdens de blok en de examens ^^
All you need is love...and a cat! :love3:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#238 Geplaatst 03 januari 2012 - 17:03

Vandaag vond ik mooie fleece dekentjes bij Loods 3 in Lochristi!! Zacht blauw en grijs!!Ze kosten wel 10€ per stuk, maar het is echt dikke fleece; ze zijn 150 op 100cm groot.
Nu nog naar de Action morgen om zo'n goedkope wasbare kussens voor de vulling! Nee nee, ik ga nu niet meer; vooreerst is het echt hondeweer buiten, en er is bovendien véél te veel volk op die te kleine parking nu denk ik!!
Oh ja, beter nu die dekentjes eerst wassen zeker he!

ps. moet ik ze dan echt laten drogen in de droogkast?? Gaat er wel nog iets van over blijven ???

Bewerkt door Lut, 03 januari 2012 - 17:06.

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#239 Geplaatst 03 januari 2012 - 17:30

@Lut, ik heb ze in de droger gehad omdat ik te ongeduldig ben :)
Je kunt ze daarna weer een beetje oprekken
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#240 Geplaatst 03 januari 2012 - 17:36

Hier gaat fleece ook altijd in de droogkast...maar dan wel op een lagere temperatuur. Nooit problemen mee zenne... :duim:
Geplaatste afbeelding