Spring naar inhoud

* * * * * 10 stemmen

Mandjes gemaakt !!

• Log in om te reageren
1105 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 23 december 2011 - 21:53

Wat super leuk...ga ik hier ook eens proberen...alleen ik ben misschien een beetje blond snap het nog niet helemaal.

Dus even voor de duidelijkheid:
Je knipt 2 circkel uit een fleecedeken die knip je dus beide in en knoop je dan in elkaar en dan de vulling stop je neem ik aan op het laatste tussen die 2 fleecedekens in?? Of heb ik het mis?
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 23 december 2011 - 22:20

Omdat Adam maar niet uit dat mandje wou, en ik toch nog vulling en een fleeceje had, heb ik er nog een tweede, iets groter gemaakt.

't Was wel een saai fleeceje, vuilbeige, maar ik had nog een overschotje van het andere en heb daar reepjes van geknipt. Die heb ik dan om de andere knoop erbij geknoopt, en ik moet zeggen, dat geeft een mooi effect!

Dus da's mss een tip als je nog een extra kleur ofzo erin wil verwerken.

Adam is netjes overgestapt naar het grotere mandje en lijkt niet van plan te zijn daar nog uit te komen vanavond :)
Mutske ligt NAAST het kleinere mandje op de grond :louche:

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 23 december 2011 - 22:22

chanatas zei:

Je knipt 2 circkel uit een fleecedeken die knip je dus beide in en knoop je dan in elkaar en dan de vulling stop je neem ik aan op het laatste tussen die 2 fleecedekens in?? Of heb ik het mis?

Zo is het... heel simpel, zelfs IK kon het :d

Ik heb zelfs niet de moeite gedaan een cirkel te knippen, ik heb gewoon met twee vierkanten gewerkt en dat gaat ook, dat wordt vanzelf rond bij het knopen.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 23 december 2011 - 22:46

Alicia zei:

Zo is het... heel simpel, zelfs IK kon het :d

Ik heb zelfs niet de moeite gedaan een cirkel te knippen, ik heb gewoon met twee vierkanten gewerkt en dat gaat ook, dat wordt vanzelf rond bij het knopen.

Ahh dat klinkt inderdaad heel simpel...maar je kent mij niet hoor...ik kan het simpelste nog verpesten haha :d Maar ik heb vanaf nu een week vakantie, dus zal na de kerstdagen eens proberen om een mandje te maken (hopelijk wordt een zelfgemaakt mandje wel gewaardeerd door mn katten)
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 23 december 2011 - 22:48

Met zowat rond te snuisteren op die sites ben ik dit nog tegengekomen: diy project: recycled cardboard kitty pad | Design*Sponge

Dat lijkt ook nog wel iets om te doen :LOL:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#51 Geplaatst 23 december 2011 - 23:22

amai, heel mooi gemaakt hoor ,misschien ga ik me ook wel eens aan een poging wagen
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 23 december 2011 - 23:51

Alicia zei:

Met zowat rond te snuisteren op die sites ben ik dit nog tegengekomen: diy project: recycled cardboard kitty pad | Design*Sponge

Dat lijkt ook nog wel iets om te doen :LOL:

Die kende ik al, maar onze katten zijn zo zot van karton dat ze die niet krijgen van mij. Dan ligt het hier vol met kartonsnippers :d

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#53 Geplaatst 24 december 2011 - 00:01

WAT LEUK! :goofy: :goofy:
Ga ik ook eens uitproberen hoor.
Lekker handig dat het zonder naaien en dergelijke is want ik ben daar nu niet bepaald een held in. :oops:
Tzal wel voor volgend jaar zijn maar ze komen er aan! :)

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#54 Geplaatst 24 december 2011 - 00:04

chanatas zei:

Wat super leuk...ga ik hier ook eens proberen...alleen ik ben misschien een beetje blond snap het nog niet helemaal.

Haha, blij dat jij het vraagt want ik twijfelde ook een beetje. :oops:
Ben ook beetje blond. :p

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 24 december 2011 - 06:31

Er zullen heel wat katjes lekker zacht liggen in de nabije toekomst denk ik met al die creatieve baasjes :)

Ik ga ook weer lekker knopen (het regent en waait hier verschrikkelijk!)
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 24 december 2011 - 09:03

Ik vind dat dit topic een award mag krijgen: "Zet KS creatief aan het werk" :lachen:
Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 24 december 2011 - 09:15

snoopy zei:

Ik vind dat dit topic een award mag krijgen: "Zet KS creatief aan het werk" :lachen:

Haha, da's lief van je

Ik heb intussen zoveel inspiratie dat ik erover denk een keer op een braderie te gaan staan met de mandjes, kijken of we een mooie prijs kunnen maken en een gedeelte van de opbrengst aan een goed doel schenken  :)
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#58 Geplaatst 24 december 2011 - 09:38

Alicia zei:

Omdat Adam maar niet uit dat mandje wou, en ik toch nog vulling en een fleeceje had, heb ik er nog een tweede, iets groter gemaakt.

't Was wel een saai fleeceje, vuilbeige, maar ik had nog een overschotje van het andere en heb daar reepjes van geknipt. Die heb ik dan om de andere knoop erbij geknoopt, en ik moet zeggen, dat geeft een mooi effect!

Dus da's mss een tip als je nog een extra kleur ofzo erin wil verwerken.

Adam is netjes overgestapt naar het grotere mandje en lijkt niet van plan te zijn daar nog uit te komen vanavond :)
Mutske ligt NAAST het kleinere mandje op de grond :louche:

FOTO! FOTO! :jump:
Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#59 Geplaatst 24 december 2011 - 12:03

Is er eigenlijk al een topic van zelfgemaakte spulletjes?
Er zijn losse topic van mensen die iets hebben gemaakt ja, maar echt 1 topic waar je je zelfgemaakte dingen kan showen?? :)
Niet dat ik er heb, maar dan staat alles mooi bij elkaar. ;)

Myrre
Myrre
  • 185 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 24 december 2011 - 12:10

Dit vind ik echt een leuk idee! :)
Zou me er ook wel eens aan wagen aangezien er geen naai- en prutswerk aan te pas komt ;)