Spring naar inhoud

* * * * * 10 stemmen

Mandjes gemaakt !!

• Log in om te reageren
1105 reacties op dit onderwerp
nalake
nalake
  • 1.035 berichten
  • 7 katten

#601 Geplaatst 17 januari 2012 - 10:17

ik heb 6 langharige en 1 kortharig en ze liggen er allemaal in ;)
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#602 Geplaatst 17 januari 2012 - 10:18

nalake zei:

ik heb 6 langharige en 1 kortharig en ze liggen er allemaal in ;)

wat leuk :thumb:

mirko2
mirko2
  • 147 berichten
  • 1 katten

#603 Geplaatst 17 januari 2012 - 11:05

ROSETTA zei:

Ik denk dat als je de 2 cirkels samen wil knippen dat je dan blaren krijgt!
Ik heb het geprobeert met beide samen en ook de strookjes en dat was echt moeilijk.
Je kan er beter iets langer over doen en dan geen blaren hebben :LOL:

ik knipte de 2 cirkels ook samen en nog eens dubbel dat ik maar halve cirkels moest knippen (dus 4 lagen) maar heb ook nooit blaren gehad
Katten laten :paw afdrukken achter op je :hart:

Geplaatste afbeelding

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#604 Geplaatst 17 januari 2012 - 12:03

Als je een heel goede stofschaar en een niet te dikke fleece hebt kan dit inderdaad. Ik heb hier een nieuwe en oude stofschaar (Heel goede van mijn mama) liggen en met de nieuwe lukt dit maar met de oude niet. Moet ik dus dringend laten bijslijpen.

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#605 Geplaatst 17 januari 2012 - 12:15

mijn eerste mandje ligt op de vuilbak, :cry: :cry: ik had dat gevuld met de donkere gekleurde pandavulling. :(
ik heb dat gewassen en jongens wat een ramp, heel mijn wasmachine vol troep :trance: , de fleece helemaal vol "haartjes" :trance: ik kan het niet anders uitleggen.  tot overmaat van ramp dacht ik het nog goed te krijgen door het in de droogkast te steken, :cry: dag jan, nu hangt die ook vol. :trance: gelukkig is die net iets makkelijker schoon te krijgen, wasmachine was echt een ramp, die heeft driemaal gespoelt en toen was nog niet alles eruit :r , ik heb toen een katoenen mand gewassen en daar is dan een deel aan blijven plakken dat er in de droogkast dan weer afkwam.

goudenraad, gebruik dus geen gekleurde panda vulling :heart:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#606 Geplaatst 17 januari 2012 - 12:37

katje75 zei:

Mijn vriendinnetje krijgt een überhollands pupje dus moesten er ook 2 überhollandse mandjes komen, één voor bij haar en één voor bij haar vriend.

Ik heb er één op z'n kop gelegd zodat het tafereeltje duidelijker te zien is en ik had nog wat fleece over dus heb ook nog 2 speeltjes gemaakt :)

Geplaatste afbeelding

Zo, ik ben gisteren even naar de Action in Nederland geweest en daar lagen nog volop fleece dekentjes. En deze heb ik dus ook gevonden. :dancer:

Ik heb wel twee verschillende dekentjes gekocht, eentje met de blokjes zoals hierboven en eentje die compleet lichtblauw is met een oerhollands motiefje. Maar ik moet er nog even over nadenken of ik het eigenlijk wel zo goed bij elkaar vind passen. :catscratchhead (Het lichtblauw van beide denkentjes is namelijk net niet aan elkaar gelijk volgens mij.)

Als ik tijd heb deze paar dagen ga ik ze alvast wassen en op maat knippen. Maar het moet ook allemaal nog mee terug naar Zwitserland en mijn koffer zit al bomvol, dus het vullen gaat waarschijnlijk pas daar gebeuren. Het resultaat laat dus nog eventjes op zich wachten. :)

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#607 Geplaatst 17 januari 2012 - 12:51

B&B zei:

Zo, ik ben gisteren even naar de Action in Nederland geweest en daar lagen nog volop fleece dekentjes. En deze heb ik dus ook gevonden. :dancer:

Ik heb wel twee verschillende dekentjes gekocht, eentje met de blokjes zoals hierboven en eentje die compleet lichtblauw is met een oerhollands motiefje. Maar ik moet er nog even over nadenken of ik het eigenlijk wel zo goed bij elkaar vind passen. :catscratchhead (Het lichtblauw van beide denkentjes is namelijk net niet aan elkaar gelijk volgens mij.)

Als ik tijd heb deze paar dagen ga ik ze alvast wassen en op maat knippen. Maar het moet ook allemaal nog mee terug naar Zwitserland en mijn koffer zit al bomvol, dus het vullen gaat waarschijnlijk pas daar gebeuren. Het resultaat laat dus nog eventjes op zich wachten. :)

Dat vond ik ook niet, vandaar dat deze effen is en het lichte dekentje heb ik gecombineerd met witte fleece :)

Bewerkt door katje75, 17 januari 2012 - 12:51.

:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#608 Geplaatst 17 januari 2012 - 13:07

Ziet er allemaal super goed uit :)
Hier wordt het mandje ondertussen goed gebruikt door Cuba'tje :heart:

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#609 Geplaatst 17 januari 2012 - 13:32

Ok, ik moet dringend ook eens gaan knopen ! ik dacht eerder dit toppic hoef ik niet te lezen omdat ik niet kan naaien maar knopen kan ik vast wel !
Super, ook voor in de kittenpakketten. ;)
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#610 Geplaatst 17 januari 2012 - 13:38

noukie zei:

Ok, ik moet dringend ook eens gaan knopen ! ik dacht eerder dit toppic hoef ik niet te lezen omdat ik niet kan naaien maar knopen kan ik vast wel !
Super, ook voor in de kittenpakketten. ;)

dat is inderdaad wel een goed idee voor een kittenpakket.
En het is echt papgemakkelijk om te maken en hoeft helemaal niet duur te zijn ook.
Geplaatste afbeelding

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#611 Geplaatst 17 januari 2012 - 13:43

MarieDufoor zei:

dat is inderdaad wel een goed idee voor een kittenpakket.
En het is echt papgemakkelijk om te maken en hoeft helemaal niet duur te zijn ook.

Ze krijgen altijd een fleece dekentje mee uit het nest maar dit is leuker dan gewoon een dekentje !
Geplaatste afbeelding

nalake
nalake
  • 1.035 berichten
  • 7 katten

#612 Geplaatst 17 januari 2012 - 13:55

scully zei:

mijn eerste mandje ligt op de vuilbak, :cry: :cry: ik had dat gevuld met de donkere gekleurde pandavulling. :(
ik heb dat gewassen en jongens wat een ramp, heel mijn wasmachine vol troep :trance: , de fleece helemaal vol "haartjes" :trance: ik kan het niet anders uitleggen.  tot overmaat van ramp dacht ik het nog goed te krijgen door het in de droogkast te steken, :cry: dag jan, nu hangt die ook vol. :trance: gelukkig is die net iets makkelijker schoon te krijgen, wasmachine was echt een ramp, die heeft driemaal gespoelt en toen was nog niet alles eruit :r , ik heb toen een katoenen mand gewassen en daar is dan een deel aan blijven plakken dat er in de droogkast dan weer afkwam.

goudenraad, gebruik dus geen gekleurde panda vulling :heart:

oei :o dat is niet zo goed, heb jij je knoopjes dan wel hard genoeg aan getrokken want het is raar dat het vulsel er uit komt

of anders zijn er knoopjes losgekomen met het te zwieren

zo zonde van het kussen :catsad
Geplaatste afbeelding

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#613 Geplaatst 17 januari 2012 - 15:29

Hier wordt het mandje goed gebruikt.
Vanmorgen lagen ze er met 4 in :)

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#614 Geplaatst 17 januari 2012 - 19:30

Het eerste gebruik is door Maya :loveshower:
lekker zacht voor haar wonde :)

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#615 Geplaatst 17 januari 2012 - 21:03

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
Hier dan een foto van de mand die Tessa en ik hebben gemaakt! Lekker groot!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !