Spring naar inhoud

* * * * * 10 stemmen

Mandjes gemaakt !!

• Log in om te reageren
1105 reacties op dit onderwerp
katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#781 Geplaatst 01 februari 2012 - 16:07

Omdat ik erg uitkijk naar de lente vandaag mandjes gemaakt met een vrolijk kleurtje, laat dat mooie weer maar komen !!

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

En Bailey moet natuurlijk even testen of het allemaal zacht genoeg is voor de collega katjes die hier straks in slapen

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door katje75, 01 februari 2012 - 16:13.

:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Guest_Margo_*
Guest_Margo_*

#782 Geplaatst 01 februari 2012 - 16:14

en ik ben boos, ik maak mijn mandje perfect zoals hier en ik krijg een plat dik kussen ipv een mandje dat zo mooi optrekt :( dus de cirkels evengroot diameter 90 cm, 10 cm insnijden en 3 cm breed....WAAROM LUKT HET DAN NIET :( ????

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#783 Geplaatst 01 februari 2012 - 16:16

Je moet de knopen goed aantrekken ;)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#784 Geplaatst 01 februari 2012 - 16:18

Geen idee waarom het je niet lukt dan, ik doe hetzelfde al knip ik geen 10 cm in maar een cm of 7, goed strak aantrekken en dan komt het bij mij vanzelf omhoog.

Ik heb de cirkels van 84 cm (zoals de mandjes hierboven) wel plat liggen wanneer ik aan het knopen ben, op tafel of op de grond.

Guest_Margo_*
Guest_Margo_*

#785 Geplaatst 01 februari 2012 - 17:48

:oops: ben ermee naar mama geweest, zij is het creatieve talent op alle vlakken...was idd niet goed aangetrokken :d zij heeft alles herdaan en in ruil heb ik haar strijk van twee weken ver gedaan :d en nu wil thomas er zelfs nog niet eens in...zucht :LOL:

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#786 Geplaatst 01 februari 2012 - 18:01

Fijn dat het mandje nu naar je zin is, nu soepje er nog in :d

Guest_Nitteke_*
Guest_Nitteke_*

#787 Geplaatst 02 februari 2012 - 13:47

Joepie !! Mandje in de living nu ook in gebruik genomen.  Eerst Lowie daarna Lady en dan Fleur (van haar heb ik nog geen foto in het mandje).

Bijgevoegde thumbnails

• katten 008.JPG
  • katten 050.JPG

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#788 Geplaatst 02 februari 2012 - 13:48

Je ziet het hé...efkes geduld...het duurt meestal niet lang voor ze er gebruik van gaan maken.  :cheer:
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#789 Geplaatst 02 februari 2012 - 13:49

Liz zei:

Hier heeft er nog niemand in de mandjes gelegen :( :( Lola wandelt er altijd rond of springt erover als ze er wil passeren, maar ze weigert om er ook maar één poot in te zetten :trance:

Als ze niet willen dan willen ze niet!
Is hier ook zo.
niets aan te doen.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#790 Geplaatst 02 februari 2012 - 13:52

Armani zei:

Als ze niet willen dan willen ze niet!
Is hier ook zo.
niets aan te doen.

Oei...ik dacht dat er enkel enkele trage starters waren...maar blijkbaar ook een paar koppige weigeraars... :(      Heb je al geprobeerd om het mandje op een andere plaats te leggen?
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#791 Geplaatst 02 februari 2012 - 13:52

snoopy zei:

Je ziet het hé...efkes geduld...het duurt meestal niet lang voor ze er gebruik van gaan maken. :cheer:

hier nog steeds niet :catscratchhead
ik kijk mijn ogen uit hoe de katjes van KS onmiddellijk hun mandjes aanvaarden :trance:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#792 Geplaatst 02 februari 2012 - 14:00

Ik ga ze hier nog eens op een andere plaats leggen (ze zijn al 2 keer veranderd van plaats) en ze nog een beetje tijd laten om ze eraan te laten wennen...

Anders zijn de poezen bij mijn vriend 2 mandjes rijker :x dan dump ik ze daar allemaal :p En kan ik ook meteen nieuwe maken, win win situatie :lachen:
banner

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#793 Geplaatst 02 februari 2012 - 14:03

Liz zei:

En kan ik ook meteen nieuwe maken,

ik zou er inderdaad ook nog eentje willen maken, maar als hij al in die eerste niet wil denk ik dat het verloren moeite zal worden voor een tweede in elkaar te knutselen.
(In mijn geval bedoel ik.)

Bewerkt door Armani, 02 februari 2012 - 14:03.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#794 Geplaatst 02 februari 2012 - 14:03

Bij mij was de combinatie cat-nip + niet te hoog opvullen de oplossing. Heb er al 4 verkocht en elke kat lag er direct in, en nog steeds.
Thuis heb ik het er niet in gespoten en daar liggen afwisselend de oudste kat + de hond in

Bewerkt door Evyke81, 02 februari 2012 - 14:10.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#795 Geplaatst 02 februari 2012 - 14:07

Armani zei:

ik zou er inderdaad ook nog eentje willen maken, maar als hij al in die eerste niet wil denk ik dat het verloren moeite zal worden voor een tweede in elkaar te knutselen.
(In mijn geval bedoel ik.)

Ja, ik vind het gewoon ook zo leuk om te maken! En ik ga eens proberen met andere fleece, had er gezien die dikker was en zachter, misschien willen ze er dan wel in :x

Ik denk niet dat de mandjes iets is voor ons Lola, maar ons Floortje die ligt altijd zo graag ingeduffeld als een bolletje... dus denk dat ze wel in het mandje zou gaan liggen, maar moet alleen nog de juiste plaats vinden om het mandje te zetten in het huis :lachen:
banner