Spring naar inhoud

* * * * * 10 stemmen

Mandjes gemaakt !!

• Log in om te reageren
1105 reacties op dit onderwerp
scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#886 Geplaatst 23 februari 2012 - 20:15

Ik heb er ondertussen alweer enkele geknoopt voor vrienden, voor mezelf heb ik er nu genoeg, je kan ze niet blijven stapelen helaas.

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#887 Geplaatst 24 februari 2012 - 11:00

Ik had mijn 2de mandje nog niet komen showen :) Dus bij deze:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ik had wel verwacht dat de kleuren beter zouden passen.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#888 Geplaatst 24 februari 2012 - 12:14

katje75 zei:

Ben ik nou de enige die nog fanatiek zit te knopen :d

Voor de show as zondag weer vrolijke kleurtjes gevonden

Geplaatste afbeelding

Hey katje75, waar heb je deze kleurrijke fleece gehaald? Ik vind dit echt een super mooi mandje en als ik de fleece zou vinden, zou ik er ook zo eentje maken voor hier :)
banner

nalake
nalake
  • 1.035 berichten
  • 7 katten

#889 Geplaatst 24 februari 2012 - 12:17

al men poezekes hebben een mandje dus men knoopwerk is gedaan :LOL:
Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#890 Geplaatst 24 februari 2012 - 12:24

Liz zei:

Hey katje75, waar heb je deze kleurrijke fleece gehaald? Ik vind dit echt een super mooi mandje en als ik de fleece zou vinden, zou ik er ook zo eentje maken voor hier :)

De fleece met de vrolijke kleurtjes komt van de Jysk en de lila van de Action
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#891 Geplaatst 24 februari 2012 - 21:54

katje75 zei:

De fleece met de vrolijke kleurtjes komt van de Jysk en de lila van de Action

Volgens mij is die winkel niet te vinden in belgië :8 :8 :8
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#892 Geplaatst 28 februari 2012 - 14:37

:help: :NoWhy:

Mijn mandjes zijn in de wasmachine helemaal uit elkaar gegaan. De vulling hing letterlijk overal. Ik weet niet wat er is fout gegaan.

De vorige keren ging dit altijd goed. Misschien heb ik het machine te hard laten zwieren, ik weet het echt niet. :catscratchhead

Ik kan nu helemaal opnieuw beginnen knopen. :louche:

Heeft er iemand wastips, waarbij het wel gaat? Want dit wil ik NOOIT meer meemaken.

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#893 Geplaatst 28 februari 2012 - 15:16

ai wat vervelend voor je,

Waren je mandjes strak genoeg geknoopt zodat er geen openingen waren tussen de knoopjes ?

Ik was alles van te voren en stop de fleece in de droger, mensen die bij mij een mandje kopen adviseer ik te wassen op max 40 graden en als het kan centrifugeren op max 1000 toeren, als het in de droger gaat niet te lang en niet te heet, dan zou alles goed moeten gaan

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#894 Geplaatst 28 februari 2012 - 15:56

Ik heb er ook twee gemaakt, vond het zelf idd heel leuk om te doen, de katten liggen er af en toe in. Had er 1 gigantisch grote gemaakt, met een doorsnede van 120 cm, daar kan zelfs Lola, de Mc languitgestrekt in liggen.

Wat ik wel een nadeel vind, is dat ze naar mijn normen nogal onhandig zijn in het "ontharen". Ik ben toch wekelijks 20 minuten kwijt als ik zo'n mand wil schoonmaken.

Wel jammer, want het is idd wel superleuk om te doen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#895 Geplaatst 28 februari 2012 - 15:57

Maylun zei:

:help: :NoWhy:

Mijn mandjes zijn in de wasmachine helemaal uit elkaar gegaan. De vulling hing letterlijk overal. Ik weet niet wat er is fout gegaan.

De vorige keren ging dit altijd goed. Misschien heb ik het machine te hard laten zwieren, ik weet het echt niet. :catscratchhead

Ik kan nu helemaal opnieuw beginnen knopen. :louche:

Heeft er iemand wastips, waarbij het wel gaat? Want dit wil ik NOOIT meer meemaken.

Het mandje leeghalen voor je het wast?  Dan kan er al geen vulling uitkomen.  Desnoods gewoon nieuwe vulling insteken als die vuil moest zijn.  Zo zou ik het doen in elk geval, dan neemt het zoveel plaats niet in in de machine :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#896 Geplaatst 28 februari 2012 - 16:05

katje75 zei:

ai wat vervelend voor je,

Waren je mandjes strak genoeg geknoopt zodat er geen openingen waren tussen de knoopjes ?

Ik was alles van te voren en stop de fleece in de droger, mensen die bij mij een mandje kopen adviseer ik te wassen op max 40 graden en als het kan centrifugeren op max 1000 toeren, als het in de droger gaat niet te lang en niet te heet, dan zou alles goed moeten gaan

De knopen van de mandjes waren misschien door veelvuldig gebruik wat losser komen te zitten. Ik heb ze nu herknoopt en een 3 dubbele knoop in gelegd.

Het lastige was dat het van die vlokken vulling was.. uit de kussentjes van de action.

Ik was de kussens maar op 30 graden en de mandjes drogen op de draad.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#897 Geplaatst 28 februari 2012 - 16:06

Evyke81 zei:

Het mandje leeghalen voor je het wast?  Dan kan er al geen vulling uitkomen.  Desnoods gewoon nieuwe vulling insteken als die vuil moest zijn.  Zo zou ik het doen in elk geval, dan neemt het zoveel plaats niet in in de machine :)

Pff zie ik niet echt zitten, want is van die kussens van de action. En ik vind het al een gepruts om dat erin te krijgen. :oops:

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#898 Geplaatst 28 februari 2012 - 16:25

NiennaTasartir zei:

Wat ik wel een nadeel vind, is dat ze naar mijn normen nogal onhandig zijn in het "ontharen". Ik ben toch wekelijks 20 minuten kwijt als ik zo'n mand wil schoonmaken.

Ik draai mijn mandjes één keer in de week binnenstebuiten en kan dan met een plakroller makkelijk alles weghalen.

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#899 Geplaatst 28 februari 2012 - 16:56

Heb je zo geen grote waszak waar je de gordijnen of lingerie instopt om te wassen? Ik stop ze daarin voor de zekerheid. Als de vulling dan loskomt is het alleen maar in die zak en blijft minstens de wasmachine gespaard.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#900 Geplaatst 28 februari 2012 - 17:02

Ozy zei:

Heb je zo geen grote waszak waar je de gordijnen of lingerie instopt om te wassen? Ik stop ze daarin voor de zekerheid. Als de vulling dan loskomt is het alleen maar in die zak en blijft minstens de wasmachine gespaard.

Ik heb wel zo een zakje voor de lingerie, maar daar krijg ik van mijn leven geen kussen in. :trance:
Maar heb er idd nu ook al aan gedacht om het preventief te gebruiken.

Ik ben nu begonnen aan een rechthoekig. :oops: