Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstcadeau voor mezelf?

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#1 Geplaatst 23 december 2011 - 10:13

Hallo,

Zoals elk jaar koop ik de kerstcadeaus voor mijn kids en mijn man.
Ook moet ik elk jaar opnieuw een cadeau zien te kopen voor mezelf omdat mijn man geen tijd heeft door zijn werk. En ook omdat hij niet weet wat ik graag zou willen.
Nu zit ik met het probleem dat ik echt niet weet wat ik moet kopen voor mezelf.
De vorige jaren kocht ik meestal een DVD, maar was meer bedoeld voor mijn man die cinefiel is.

Heeft er iemand een idee voor een cadeau?
Het mag wel niet te prijzig zijn.

Alvast bedankt.

Groetjes

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 23 december 2011 - 10:20

Ocharme...

Het verrassingselement is toch ook één van de leukste dingen aan een kado krijgen.

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#3 Geplaatst 23 december 2011 - 10:22

B&B zei:

Ocharme...

Het verrassingselement is toch ook één van de leukste dingen aan een kado krijgen.

Ik weet het, zelfs mijn verjaardagscadeau moet ik zelf kopen :(

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#4 Geplaatst 23 december 2011 - 10:22

maar ja, wie kent je beter dan jijzelf? Voor ons moeilijk om te zeggen wat jij leuk vindt natuurlijk. :oops:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#5 Geplaatst 23 december 2011 - 10:23

ik dacht net te zeggen, koop je nog een poezel maar het mag niet te duur zijn...

ga eens lekker shoppen! ik vind die cadeaus ook altijd zo moeilijk he!

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#6 Geplaatst 23 december 2011 - 10:24

hilleke zei:

maar ja, wie kent je beter dan jijzelf? Voor ons moeilijk om te zeggen wat jij leuk vindt natuurlijk. :oops:

Het probleem is dat ik nogal een moeilijke persoon ben om iets te kopen voor mezelf.
En op den duur, weet ik het gewoon niet meer wat ik zelf wil.

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#7 Geplaatst 23 december 2011 - 10:26

nisha zei:

ik dacht net te zeggen, koop je nog een poezel maar het mag niet te duur zijn...

ga eens lekker shoppen! ik vind die cadeaus ook altijd zo moeilijk he!

Haha nog een poezel, zou wel nog een idee zijn (weet wel niet of mijn ventje akkoord zou zijn)
Shoppen heb ik al gedaan, maar ik kijk altijd eerst voor de kids en mijn ventje en dan kom ik thuis en ben ik mezelf weer vergeten. :oops:

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 december 2011 - 10:30

Argh... Was nog niet klaar... :oops:

Mijn vriend heeft ook nooit heel veel inspiratie hoor. En als ik dan al 10 keer heb verteld wat ik wil hebben en hij durft uiteindelijk de gok te wagen om zelfstandig een kado te kopen, dan kan hij alsnog niet verborgen houden wat hij voor me heeft gekocht. :p

Ik heb mezelf voor kerst een mediaspeler met 2 terrabyte kado gegeven. Maar die is ook voor mijn vriend natuurlijk. Ik ben namelijk ook helemaal gek van films. Alleen is dat wel een stuk duurder dan een DVD. ;) En mijn vriend krijgt een universele afstandsbediening van Logitech. (Ook een beetje voor mezelf, anders zit ik hier straks met 4 of 5 verschillende afstandsbedieningen.)

Jij zou van jezelf toch het beste moeten weten wat je leuk vindt. Misschien iets van lush? Lush Nederland Ik weet alleen niet of ze dat ook hebben in België.

Ik krijg van mijn vriend een bepaald bedrag wat ik mag uitgeven aan winkelen. Heel oppervlakkig, maar daar werd ik ontzettend vrolijk van! :LOL:

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 23 december 2011 - 10:35

bluegalaxamoon zei:

Haha nog een poezel, zou wel nog een idee zijn (weet wel niet of mijn ventje akkoord zou zijn)
Shoppen heb ik al gedaan, maar ik kijk altijd eerst voor de kids en mijn ventje en dan kom ik thuis en ben ik mezelf weer vergeten. :oops:

Anders koop je toch wat dingetjes voor de poezels? Is ook niet echt voor jezelf natuurlijk, maar ik word altijd heel vrolijk als ik speeltjes e.d. voor mijn schatjes kan kopen. Of dingetjes kopen voor mijn nichtje vind ik ook helemaal geweldig... :)

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#10 Geplaatst 23 december 2011 - 10:41

Bedankt voor de link B&B.

En leuk cadeau dat je voor jezelf gekocht hebt :)

Ik weet idd wat ik leuk vind, maar momenteel weet ik het effe niet.
Klinkt mss raar maar is echt zo.

Hier krijg ik geen bepaald bedrag omdat ik de enige ben die kijkt voor de financiën.
(Mijn ventje houdt zich daar niet mee bezig)
Dus weet ik dat het zeker niet te prijzig mag zijn.

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#11 Geplaatst 23 december 2011 - 10:42

B&B zei:

Anders koop je toch wat dingetjes voor de poezels? Is ook niet echt voor jezelf natuurlijk, maar ik word altijd heel vrolijk als ik speeltjes e.d. voor mijn schatjes kan kopen. Of dingetjes kopen voor mijn nichtje vind ik ook helemaal geweldig... :)

Dat heb ik al gedaan :)
Ze hebben speeltjes en een tunnel gekregen voor hun kerst.

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#12 Geplaatst 23 december 2011 - 10:47

parfum, een leuk boek, sjaal, muts, een leuke hemdje, make-up, mooi lingeriesetje, ....

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#13 Geplaatst 23 december 2011 - 10:49

Ik heb gerief gevraagd voor Cupcakes te bakken, vind ik leuk om te doen en is dan ook voor de kindjes ;)

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#14 Geplaatst 23 december 2011 - 10:55

dat is leuk, alleen jammer dat ik een groentje ben als het gaat over bakken :oops:
Koken kan ik wel, maar bakken...

Een leuk boek zou idd wel goed zijn, alleen jammer dat ik niet zo heel veel tijd heb om te lezen.
Mss een hemdje dan.
Zal deze namiddag nog eens naar de winkel gaan en hopelijk vind ik dan iets.

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 23 december 2011 - 11:05

bluegalaxamoon zei:

Hier krijg ik geen bepaald bedrag omdat ik de enige ben die kijkt voor de financiën.
(Mijn ventje houdt zich daar niet mee bezig)
Dus weet ik dat het zeker niet te prijzig mag zijn.

Ah ok. Ja hij heeft meer een "bepaald bedrag" gegeven omdat het toch een soort van kado moet voorstellen. Anders is het gewoon "ga maar winkelen".

Maar mijn vriend is eigenlijk heel makkelijk met geld. Ik vind het ergens toch wel lief van hem, want toen ik zelf nog werkte gaf ik ook altijd veel geld uit aan kleren, schoenen, make-up e.d. Maar op dit moment heb ik geen baan en ik merk toch wel dat ik het ontzettend lastig vind om zomaar mijn vriend z'n geld uit te geven. Al ben ik, volgens mij, de meest goedkope huishoudster die er is. :x

Toch zou ik, als ik jou was, iets kopen wat je normaal gesproken niet zo snel zou kopen. Dus ook al is het misschien voor een klein bedrag, iets kopen wat je normaal gesproken zou latten liggen omdat je het bijvoorbeeld wat te duur vindt. Lush vind ik daar een goed voorbeeld van. Eigenlijk vind ik hun producten aan de dure kant, maar het zijn wel hele fijne producten. En eens per jaar mag je jezelf weleens extra verwennen vind ik. :) Ze hebben daar bijvoorbeeld hele fijne massagebars; een leuk kado voor jou én je man. ;) Of ehm... De kinderen naar de oppas, een fles bubbeltjeswijn, een doosje aardbeien en een reep pure chocolade. Chocola smelten, aarbeien er in dippen en een uurtje op bakpapier in de koelkast. Moet jij eens zien wat voor een leuke avond je zal hebben. :d