Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstcadeau voor mezelf?

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#16 Geplaatst 23 december 2011 - 11:13

B&B zei:

Of ehm... De kinderen naar de oppas, een fles bubbeltjeswijn, een doosje aardbeien en een reep pure chocolade. Chocola smelten, aarbeien er in dippen en een uurtje op bakpapier in de koelkast. Moet jij eens zien wat voor een leuke avond je zal hebben. :d

Dat klinkt zalig.
Alleen jammer dat we geen oppas hebben, en onze families zien het niet zitten om op 3 kinderen te passen.

Zou wel eens leuk zijn zo'n romantische avond, is al lang geleden voor ons. :oops:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 23 december 2011 - 21:47

ik koop ook meestal mijn eigen cadeaus, omdat man lief er geen zin in heeft of het vergeet :r , ik doe mezelf dan zo'n box van dove of nivea of zo cadeau, kost nog geen 10 euro, en iedereen kan shampoo of badschuim en zeep gebruiken, en dan kun je jezelf eens lekker verwennen, die dingen hebben ze bij kruidvat

ozzywozzy
ozzywozzy
  • 146 berichten

#18 Geplaatst 23 december 2011 - 22:16

Ik heb 2 kattenhuisjes gekocht voor mezelf.
Een voor binnen en een voor buiten in de ren.
Wilde foto plaatsen maar lukt helaas niet

Bijgevoegde thumbnails

• oz 164.jpg
  • 158606_kerbl_katzenlodge_1.jpg

ozzywozzy
ozzywozzy
  • 146 berichten

#19 Geplaatst 23 december 2011 - 22:17

Jippy toch gelukt. Zoals je ziet is Oscar er net zo blij mee als het vrouwtje

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 23 december 2011 - 22:19

ozzywozzy zei:

Super die huisjes!! Worden die ook werkelijk gebruikt door je katten?? Als ik volgend jaar ga verhuizen en geld heb dan ga ook zeker 1 van die huisjes kopen :)

Wij doen thuis nooit aan kerst, maar ik heb besloten morgen een Tablet te kopen :d Mn vader heeft er van de week 1 gekocht en hij was er super tevreden over, dus ik vanavond naar de winkel geweest is ie al uitverkocht :( Maar morgen krijgen ze hem als het goed is weer...dus maar op tijd bij de winkel zijn:D
Geplaatste afbeelding

ozzywozzy
ozzywozzy
  • 146 berichten

#21 Geplaatst 23 december 2011 - 22:30

@chanatas, heb de huisjes vandaag pas gehaald. De 2e foto is van internet geplukt. Zijn niet mijn katten die er in liggen. Oscar vond het te koud om de ren in te gaan. In dat huisje is hij nog niet geweest.
Het roze huisje is eerst een uurtje bekeken en besnuffeld. Maar sinds 14.00 uur is hij er niet meer uit geweest. Eerst heel de middag op het dakterras gelegen. (Zoals je ziet op foto 1) En nu alweer heel de avond in het huisje. Ben zo blij dat ik ze gekocht heb.

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 23 december 2011 - 22:35

ozzywozzy zei:

@chanatas, heb de huisjes vandaag pas gehaald. De 2e foto is van internet geplukt. Zijn niet mijn katten die er in liggen. Oscar vond het te koud om de ren in te gaan. In dat huisje is hij nog niet geweest.
Het roze huisje is eerst een uurtje bekeken en besnuffeld. Maar sinds 14.00 uur is hij er niet meer uit geweest. Eerst heel de middag op het dakterras gelegen. (Zoals je ziet op foto 1) En nu alweer heel de avond in het huisje. Ben zo blij dat ik ze gekocht heb.

Nee ik weet indd dat het niet jou katten zijn!! ;) Dat 2e huisje daar valt mn oog echt altijd op...kijk elke keer al of hij afgeprijst is :) Maar ik ben ook een beetje bang dat ik het huisje leuker vind dat mijn katten...ik koop altijd zoveel voor ze maar het wordt meestal niet erg gewaardeerd haha!! Naja door Taco soms nog wel maar niet door Balou...hoewel de krabpaal die ik nu al een half jaar heb, daar maakt ze sinds een paar dagen gebruikt van...wellicht heeft ze wat tijd nodig om te wennen :LOL:

Wel foto's posten van je katten in het huisje straks he
Geplaatste afbeelding

ozzywozzy
ozzywozzy
  • 146 berichten

#23 Geplaatst 23 december 2011 - 22:41

Ik heb maar 1 kat. De eerste foto is wel gewoon mijn kat hoor.
Zal als Oscar naar buiten wil een foto van hem in het andere huisje maken.
Had trouwens ook niet verwacht dat Oscar het zo leuk zou vinden hoor.
Ik had het 2e huisje (die jij zo leuk vind) trouwens voor 40 euro.
Had in de etalage gestaan. Leuk meevallertje voor mij dus

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#24 Geplaatst 23 december 2011 - 23:18

Hoeveel is niet prijzig?
Want voor de ene mens wil dat  toch wat anders zeggen dan voor de andere mens.
Als je echt niks weet kan je altijd een bedragje opzijleggen voor jou waar je dan iets mee kan kopen als je wel weet wat je graag wil hebben.
Je kan jezelf dan een tegoedbon geven met kerst?
Het is maar een suggestie.
Zelf doen we niet meer aan cadeautjes geven.
Vroeger wel maar toen besloten we om 2 maal per jaar op reis te gaan en de centjes die anders aan cadeautjes werden besteed dan op te sparen voor het reisbudget voor de 2de reis.
Sedert we de poezels aangeschaft hebben (nov.2009) gaan we echter niet meer op reis omdat we het niet over ons hart krijgen om hen dan achter te laten en omdat we het niet vertrouwen, diddl en ramses hebben hcm en als er met hen iets zou gebeuren terwijl we weg zijn zouden we het onszelf nooit vergeven.
Ons reisbudget wordt nu opgesloekerd door de poezels die ons toch een mooie duit kosten (speciaal voeder dat niet goedkoop is, altijd maar aan dierenartskosten, den dierenarts zou hier al beter blijven wonen, gerief voor de poezels om hen blij te maken...) dus geven we nog altijd geen cadeautjes.
Maar als we tijdens het jaar echt iets willen kopen we dat dan gewoon.
Ik heb mezelf alvast enkele paren schoenen van Steve Madden beloofd ;)
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 23 december 2011 - 23:25

ozzywozzy zei:

Ik heb maar 1 kat. De eerste foto is wel gewoon mijn kat hoor.
Zal als Oscar naar buiten wil een foto van hem in het andere huisje maken.
Had trouwens ook niet verwacht dat Oscar het zo leuk zou vinden hoor.
Ik had het 2e huisje (die jij zo leuk vind) trouwens voor 40 euro.
Had in de etalage gestaan. Leuk meevallertje voor mij dus

Ahh die eerste is wel jou kat...lijkt wel op mijn kat Taco :)

Owh maar voor 40 euro?? Dat valt inderdaad zeker mee!! Nou ik wacht nog even als ik ga verhuizen...in huis heb ik namelijk geen plek meer en met dit vieze en koude (naja valt nog wel mee met de kou) weer komen mn katten amper buiten...dus ook zonde dan...
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 23 december 2011 - 23:29

@ Ozzywozzy : vinden ze die huisjes leuk ?  Ik heb ze al vaak gezien en ik vind ze echt heel erg leuk maar heb geen idee of de poezen het ook zo leuk vinden ;)

Bluegalaxamoon heeft zichzelf vandaag een verlaat kerstcadeautje besteld denk ik ;) hihi

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#27 Geplaatst 23 december 2011 - 23:31

lathyrus zei:

Hoeveel is niet prijzig?
Want voor de ene mens wil dat  toch wat anders zeggen dan voor de andere mens.
Als je echt niks weet kan je altijd een bedragje opzijleggen voor jou waar je dan iets mee kan kopen als je wel weet wat je graag wil hebben.
Je kan jezelf dan een tegoedbon geven met kerst?
Het is maar een suggestie.
Zelf doen we niet meer aan cadeautjes geven.
Vroeger wel maar toen besloten we om 2 maal per jaar op reis te gaan en de centjes die anders aan cadeautjes werden besteed dan op te sparen voor het reisbudget voor de 2de reis.
Sedert we de poezels aangeschaft hebben (nov.2009) gaan we echter niet meer op reis omdat we het niet over ons hart krijgen om hen dan achter te laten en omdat we het niet vertrouwen, diddl en ramses hebben hcm en als er met hen iets zou gebeuren terwijl we weg zijn zouden we het onszelf nooit vergeven.
Ons reisbudget wordt nu opgesloekerd door de poezels die ons toch een mooie duit kosten (speciaal voeder dat niet goedkoop is, altijd maar aan dierenartskosten, den dierenarts zou hier al beter blijven wonen, gerief voor de poezels om hen blij te maken...) dus geven we nog altijd geen cadeautjes.
Maar als we tijdens het jaar echt iets willen kopen we dat dan gewoon.
Ik heb mezelf alvast enkele paren schoenen van Steve Madden beloofd ;)

Ons budget voor cadeaus is idd niet zo breed, wel zet ik zonder zijn weten geld aan de kanten zodat we toch mooie cadeaus hebben.
Sinds we kinderen en poezels hebben (poezels waren eerst) zijn we nog nooit op vakantie geweest.
Wel eens naar een pretpark maar meer niet.

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#28 Geplaatst 23 december 2011 - 23:32

ozzywozzy zei:

Die huisjes zien er leuk uit, maar waarschijnlijk ook prijzig denk ik.

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#29 Geplaatst 23 december 2011 - 23:33

*bonnie* zei:

@ Ozzywozzy : vinden ze die huisjes leuk ?  Ik heb ze al vaak gezien en ik vind ze echt heel erg leuk maar heb geen idee of de poezen het ook zo leuk vinden ;)

Bluegalaxamoon heeft zichzelf vandaag een verlaat kerstcadeautje besteld denk ik ;) hihi

ja idd, hihi
een leuk laat kerstgeschenk en dat dankzij Bonnie

ozzywozzy
ozzywozzy
  • 146 berichten

#30 Geplaatst 24 december 2011 - 06:43

Oscar heeft gisteren heel de middag en avond in het roze huisje gelegen.
Staat ook voor het raam. Dus meneer kan van af zijn dakterras lekker naar buiten kijken. Is zijn geld dus nu al dubbel en dwars waard.