Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstcadeau voor mezelf?

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 24 december 2011 - 08:52

IK zou je zo een cadeau willen kopen, zodra ik een cadeautje mag uitpakken verander ik namelijk weer in een klein kind. :)

Misschien kun je eens gaan kijken bij een wereldwinkel (ik ben daar dol op) Vaak hebben ze hele aparte kettingen of oorbellen voor weinig geld... ook prachtige schalen etc natuurlijk...

Of een workshop jezelf cadeau doen... (een tijd geleden ben ik een avond zilveren sieraden gaan maken)

Een avondje je heerlijk laten masseren? (kun je al krijgen voor 25 euro per uur, maar nogmaals wat is niet al te duur)

Over de oppas... Misschien is er bij jullie in de buurt een leuke meid die zich wat geld wilt bijverdienen door bij jullie op te passen... dan kun je natuurlijk even wachten tot de duren maanden weer voorbij zijn, en dan alsnog heerlijk met je mannetje gaan uiteten...
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 24 december 2011 - 17:19

ik kocht voor mezelf de cd dvd box van Adele in royal albert hall. Ben er heel blij mee!

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#33 Geplaatst 24 december 2011 - 17:29

Dankzij bonnie, ga ik 2 nieuwe poezels adopteren en dat beschouw ik als mijn kerstcadeau.
Ze komen bij ons op 10 januari

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#34 Geplaatst 24 december 2011 - 18:00

dat is pas een prachtig kerstcadeau, eentje waar je nog heel veel jaren dag in dag uit plezier zal aan beleven en ontzettend veel vriendschap van zal krijgen. Ben blij voor jou.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 24 december 2011 - 18:48

nog een beter idee!!! :dancer:

ozzywozzy
ozzywozzy
  • 146 berichten

#36 Geplaatst 24 december 2011 - 19:48

Oooooow geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Dat is pas een leuk kerstcadeau.
En zeker ook voor je nieuwe poezels. Ben stiekem een klein beetje jaloers