Spring naar inhoud

- - - - -

Kliertje

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Imelda
Imelda
  • 287 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 december 2011 - 20:14

Ik vroeg mij eigenlijk af of poezen ook opgezwollen kliertjes in de nek kunnen krijgen als ze verkouden zijn, net zoals bij mensen.

Ik heb namelijk net bij onze kleine Jona een kliertje ontdekt in zijn nekje. Hij heeft wel chronisch snot en dat speelt op sommige momenten heel erg op. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Ik ga het alvast blijven controleren en als het niet betert ga ik zeker naar de DA, maar maak me nu al zo ongerust dat ik het hier toch even wou vragen.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#2 Geplaatst 25 december 2011 - 20:18

Ze kunnen idd opgezwollen klieren hebben als ze verkouden zijn of niesziekte hebben.
Lily heeft ook chronische niesziekte en als die af en toe weer eens opspeelt zijn haar klieren ook opgezwollen.

Imelda
Imelda
  • 287 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 25 december 2011 - 20:23

Dank je voor je snelle antwoord.

Ik maak me sowieso al heel snel ongerust als het over mijn poesjes gaat, maar nu zeker omdat hij al zo een zorgenkindje is en omdat ik ook maar aan 1 kant een kliertje voel zitten.

sisi
sisi
  • 6.763 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 26 december 2011 - 11:39

Imelda zei:

Dank je voor je snelle antwoord.

Ik maak me sowieso al heel snel ongerust als het over mijn poesjes gaat, maar nu zeker omdat hij al zo een zorgenkindje is en omdat ik ook maar aan 1 kant een kliertje voel zitten.

Ik wist dit niet van die kliertjes maar wel van overbezorgd zijn ;)
Ik maak me ook snel zorgen als het over mijn diertjes gaat