Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Oeps... foutje?

• Log in om te reageren
191 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 18 maart 2009 - 22:23

ma allee...
nu lukt het wel?
poezemannen heb jij het voor me opgelost mss?

Geplaatste afbeelding

poezemannen
poezemannen
  • 12.009 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 18 maart 2009 - 22:28

Aldhissla zei:

ma allee...
nu lukt het wel?
poezemannen heb jij het voor me opgelost mss?

Wel, zou graag zeggen van wel maar heb niks gedaan! 't zullen mijn positieve gedachten geweest zijn.. :d
Nee, je hebt misschien iets anders gedaan nu waardoor het nu wel lukt?

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 18 maart 2009 - 22:56

poezemannen zei:

Wel, zou graag zeggen van wel maar heb niks gedaan! 't zullen mijn positieve gedachten geweest zijn.. :d
Nee, je hebt misschien iets anders gedaan nu waardoor het nu wel lukt?

neh, gewoon de link gekopieerd en in een url geplakt :catnoknow
tijdelijke bug :ha

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 20 maart 2009 - 20:58

poezemannen zei:

Strange..Mr Admin zal hier zich nog wel eens even over buigen en zien of er mogelijks een oplossing voor is..
Fingers crossed! :thumb: (of dus duimpjes omhoog.. :d )

Bwa zo erg is het niet hoor, gewoon Youtube opstarten en dezelfde naam invoeren en zo kan ik het filmpje dan wel bekijken, niet zo praktisch van hieruit gezien, maar niet echt iets om over te struikelen ook, wou het gewoon maar even melden aangezien Admins toch graag op de hoogte zijn van wat goed werkt en wat niet ;)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 12 april 2009 - 21:39

Heb vandaag al twee keer gehad dat als ik direct naar t forum ga vanuit mijn browser, ik niet meer sta ingeschreven. Ik heb wel aangegeven dat ik moet worden onthouden. Als ik dan weer aanmeld met mijn naam en wachtwoord, geeft de site aan dat t fout is, maar ben dan wel weer ingelogd. Foutje?

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#51 Geplaatst 12 april 2009 - 23:29

Als je direct vanuit je browser naar het forum gaat, en je dus niet geregistreerd bent. Druk dan eens op F5 (Pagina vernieuwen).

Ben je dan plots wel geregistreerd of blijft het identiek en dus niet geregistreerd die moment?

Akke

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 13 april 2009 - 22:26

geen idee want nu doet ie het niet meer.. :p mocht het zich weer voordoen dan probeer ik dat eens.

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 13 april 2009 - 22:46

Als ik www.kattensite.be open dan ben ik meestal niet meer ingelogd. Wanneer ik dan eender welk topic open ben ik vanzelf wel terug aangemeld. Is dat voor iedereen zo eigenlijk of ligt het aan mij?

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#54 Geplaatst 13 april 2009 - 22:48

MissKitty, als je zogezegd niet ingelogd bent en je drukt dan op F5, ben je dan plots wel ingelogd?

Vermoedelijk iet met caching in je browser dan, en dat F5 drukken lost misschien zelfs het probleem op...
Akke

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 14 april 2009 - 01:04

akke zei:

MissKitty, als je zogezegd niet ingelogd bent en je drukt dan op F5, ben je dan plots wel ingelogd?

Vermoedelijk iet met caching in je browser dan, en dat F5 drukken lost misschien zelfs het probleem op...

Nope na F5 ook niet. Enkel door een topic te openen.

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#56 Geplaatst 14 april 2009 - 02:33

Dat is vreemd. En is het dan enkel bij het openen van een topic, of ook als je naar andere dingen gaat? (foto's, filmpjes, ledenlijst, ...)

Het is in ieder geval iets vreemd want andere leden klagen daar toch nooit over en wij hebben het probleem hier ook niet.

Akke

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 14 april 2009 - 21:57

akke zei:

Dat is vreemd. En is het dan enkel bij het openen van een topic, of ook als je naar andere dingen gaat? (foto's, filmpjes, ledenlijst, ...)

Als ik eender wat open dan ben ik terug ingelogd :) Het is dus niet erg ofzo, vroeg mij gewoon af waar het door komt :)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 17 april 2009 - 14:13

Ik had zojuist weer eerdergenoemd probleem. f5 deed niets, ik moest opnieuw inloggen. Dan kreeg ik weer de waarschuwing, verkeerde naam of wachtwoord, en dat terwijl ik dan bovenin wel ingelogd sta.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 17 april 2009 - 16:17

Had het alweer.. nu eens geprobeerd wat misskitty doet, namelijk een topic aanklikken. ik ben dan inderdaad weer aangemeld. wel vreemd.. :o

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 26 april 2009 - 11:18

Waren er daar juist database problemen want ik kreeg forumindex en toen ik verder wou klikken naar een onderdeel, kreeg ik databaserror en nu gaat 't precies weer.
Geplaatste afbeelding