Spring naar inhoud

- - - - -

Enge geluiden :(

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 17 februari 2009 - 00:32

Maandagmorgend, om 4u, begon Zwartje plots erg rare geluiden te maken. Het waren voor een groot deel de typische haarbalgeluiden, maar ik hoorde er een boel vloeistof geluiden bij. (je kent het geluid wel als je teveel water hebt gedronken en dan gaat liggen ofzo)

Nu leek hij zelf niet zo onder de indruk van zijn gebibber, gekucht en gehijg. Ik was er wel klaar wakker van, zelfs mijn pa is komen aan hollen om te horen of alles in orde was. De poes heeft zich gewoon weer lekker op bed gelegd en is terstond beginnen ronken. Zo blij dat ie was dat twee baasjes om 4U lekker al wakker waren...

Gewoon een kattenbal, of is er iets dat ik beter nog eens check? Ik zit nu op kot, dus ik heb aan mijn pa gevraagd te letten op haarballen e.d. Maar die ziet niet goed, dus de kans ik klein dat hij er tegen komt.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#2 Geplaatst 17 februari 2009 - 01:47

Hmm zou beetje afwachten of het zich nog herhaald om te beginnen.

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#3 Geplaatst 17 februari 2009 - 06:15

Als hij dit nog heeft zou ik misschien toch eens langs de DA gaan, beter een keer teveel dan een keer te weinig

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#4 Geplaatst 17 februari 2009 - 07:04

Ik denk dat dat het typische braakgeluid van katten is dat je hebt gehoord hoor ;)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 17 februari 2009 - 10:37

Mirella zei:

Ik denk dat dat het typische braakgeluid van katten is dat je hebt gehoord hoor ;)

dat denk ik ook ;)

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 17 februari 2009 - 10:39

gaan ze dan met hun hoofd vooruit zitten? En dan zitten kuchen en hoesten?

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#7 Geplaatst 17 februari 2009 - 13:59

Ja, maar hij had precies veel meer moeite met ademen op dat moment dan normaal. Na bijna 16 jaar kattenbraakballen heb ik er een redelijk idee van, maar t was toch wel beangstigend deze keer!

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#8 Geplaatst 17 februari 2009 - 14:12

Hopelijk éénmalig.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#9 Geplaatst 17 februari 2009 - 14:13

Mja toch maar goed in de gaten houden nu dan.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 17 februari 2009 - 14:29

mss had ie zich verslikt?
ik weet uit ervaring dat mensen die zich verslikken ook wel borrelig kunnen zijn :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#11 Geplaatst 17 februari 2009 - 14:36

Neen, hij heeft ervoor niet gedronken of gegeten. Zat op de slaapkamer (waar wel een bakje water staat, maar that's it).

Zal hem vanaf woensdagnacht zeker bij mij houden, dan kan ik het wat volgen hé. En wat extra braakbalsnoepjes geven mss.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 17 februari 2009 - 14:39

kweet niet of stase ook bij katten voorkomt
maar bij mensen hoeft het dus niet dat je net ervoor eet of drinkt om je nog te verslikken
mss toch idd eerst haarbalsnoepjes geven :)

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#13 Geplaatst 17 februari 2009 - 18:46

Als onze Chippie dit doet, vind ik dat normaal aangezien ik zijn historie ken maar als Zwartje dit nog nooit eerder gedaan heeft en het komt nog paar keer voor zou ik toch ook naar DA gaan...

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#14 Geplaatst 17 februari 2009 - 23:27

Hij heeft al wel kuren in die aard gehad hoor, maar hij maakte nu toch wel echt curieuze geluiden dus wilde ik het maar checken.

Nu heeft hij ook al een verstuikte poot nagedaan voor meer aandacht enzo, dus met hem weet je't nooit hé ;) Want als hij zo begint te kuchen, zet ik me er direct naast natuurlijk. Wie weet dacht ie gewoon van, ik doe't wat indrukwekkender en dan krijg ik straks nog meer aandacht ;)

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 18 februari 2009 - 10:00

Zwartje weet precies wel goed wat hij wil en hoe hij het moet krijgen, ik blijf erbij slimme poezel :LOL: