Spring naar inhoud

- - - - -

Ritselballetjes

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 11 juli 2009 - 16:12

Die ritselballetjes die we gewonnen hebben bij de wedstrijd (500ste bericht) van Akke & Pixel, weet er iemand waar die te koop zijn? Onze kitjes zijn er nl stekezot van met in het bijzonder Feareke die wil het altijd enkel en alleen voor zichzelf en we hebben er maar 2 :( dus de andere arme stakkerds die moeten maar achter hem lopen, want hij gaat er alleen mee in een hoekje zitten en gromt naar degene die het hem probeert af te nemen. Ik kan jammer genoeg niet direct een foto plaatsen daar ik op't werk zit, maar zal er deze avond een foto van proberen maken.

Het is een koddig zicht, als we het wegsmijten, rent heel de hoop erachter :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 11 juli 2009 - 16:30

Als het om deze balletjes gaat, hier zijn ze er ook gek op, en ik heb ze gevonden in de animal express in Herentals.

Bijgevoegde thumbnails

• Angel 159, spelen.jpg

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 11 juli 2009 - 16:32

Zijn dit deze balletjes? http://www.kattensit...ar-te-koop.html

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#4 Geplaatst 11 juli 2009 - 17:07

huidierenshop.nu heb ik ze gezien , kzocht ze ook terug en heb ze via via van de show

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#5 Geplaatst 11 juli 2009 - 17:09

Ritsel balletjes met zilverpapier verp. per 4

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 11 juli 2009 - 17:15

Daar zijn ze wel goedkoper als in Herentals, maar als ik dan naar de verzendingskosten kijk 10.95€ :trance: :trance: , daar kan ik 4 pakketjes van kopen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 11 juli 2009 - 17:19

Jaaa dat zijn ze idd, bedankt ik ga direct eens vergelijken om een grote bestelling te kunnen maken :dancer:

We vragen ons wel af of je zoiets niet zelf kan maken, want idd zowat zilverpapier en wat kleurtjes en dat bij elkaar plakken en...?

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 11 juli 2009 - 18:25

Wij hebben ze hier in een dierenwinkeltje, maar de kust is waarschijnlijk wat ver hé voor je... :d
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 11 juli 2009 - 18:42

Mieke zei:

Wij hebben ze hier in een dierenwinkeltje, maar de kust is waarschijnlijk wat ver hé voor je... :d

Bwa mijn ouders hebben een appartement aan zee, maar daar komen we idd maar eens heel sporadisch en nu zeker al niet met de kitjes en tegen dat we daar zijn, wonen ze al lang bij hun baasjes, maar toch bedankt om het me te laten weten :)

Geplaatste afbeelding