Spring naar inhoud

- - - - -

Chopin HCM + : ritmestoornissen?

• Log in om te reageren
231 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 04 januari 2012 - 20:03

Kathleen zei:

Frances, wat bedoel je nu??? Als iemand anders met zijn kat naar de dierenarts gaat of er iets gebeurd is wordt er ook een topic over gemaakt. Nu zeg je precies alssof dit over Chopin niet mag.
En Chopin en zijne HCM :roll: , wat wil je daar mee zeggen??? Dat hij genen "HCM" heeft? :roll:
Ik zou zeggen, wees blij dat dan geen van jou katten het heeft en blijf gewoon weg uit mijn topics.
ik krijg er gewoon braakneiging van
"Medicatie voor Chopin is duidelijk nog niet aan de orde, waarmee maar eens bewezen wordt dat Chopin'ke nog wel goed te been is om het zo uit te drukken. Is het overigens niet normaal dat een kat buiten adem is als je die z'n poten wast als die geen water gewoon is?"
zo denigrerend..... had ik echt niet van jou verwacht
Vermits Chopin nogal graag met water speelt en zijn poten zelf in het water steekt kan je wel zeggen dat zijn poten wel water gewoon zijn.
Dat hij nog geen hartmedicatie krijgt is omdat we eerst de bloedwaarden moeten afwachten en omdat de harmedicatie die gegeven wordt slecht is voor zijn longen.

Sorry hoor, maar Chopin was niet gewoon buiten adem, Chopin had een aanval van ritmestoornissen en had er evengoed kunnen inblijven. of denk je dat het de eerste keer is dat ik zijn grote voeten heb moeten wassen.
Ik ken ook wel het verschil van een kat buiten adem of een kat die "compleet paraplu is"
En ik heb vanmorgen lange tijd met dr Van Israël gebeld en haar alles uitgelegd en gehoord wat zij ervan vond. Dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.

Soit, ben daarjuist met Chopin bloed gaan laten trekken en maandag terug bellen naar dr van Israël.

Ik begrijp het helemaal weer niet, ik dacht dat dit een forum was waar je steun kon krijgen, maar dit is de zoveelste keer dat ik afgebroken word. Wat voor nut heeft het dan dat ik mijn verhaal hier nog kom doen?

Dus al diegenen die liever komen stoken en denigrerend komen doen, zoek een ander topic uit.

:hug: laten we hopen dat je maandag positief nieuws terugkrijgt he. Je mag altijd je verhaal doen, daar dient het forum voor. Hou ons maandag dus maar op de hoogte he, of ze weten welke medicatie gegeven kan worden enz.
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#122 Geplaatst 04 januari 2012 - 21:44

Ik begrijp het helemaal weer niet, ik dacht dat dit een forum was waar je steun kon krijgen, maar dit is de zoveelste keer dat ik afgebroken word. Wat voor nut heeft het dan dat ik mijn verhaal hier nog kom doen?

hey kathleen

natuurlijk mag je blijven posten over chopin
daarom is er dit forum !

moest Tini dit overkomen, hemeltje , ik zou ook zo ongerust zijn hoor en van alles posten hier , zoeken naar steun en raad, je ding kwijt kunnen

iets wat moet altijd blijven kunnen!

ik denk dat ik ook geen 6 uur zou reizen met Tini, maar oké
alles gezien de situatie en zo te lezen is er een goede overeenkomst met de DA en Dr Israel
Zo hoort het !

ondertussen hoop ik heel veel dat je lieve chopin op één of andere manier rust kan vinden , niet te veel stress en DA toestanden en gelukkig verder kan blijven leven bij jullie

ben er zeker van Kathleen dat jij het beste doet voor je poes..wie zijn wij om daarover te oordelen...?
je kan enkel maar vertellen, vertellen wat je meemaakt, hoe je je voelt

wij zijn " een luisterend oor "
ik ben " een luisterend oor, zonder vooroordeel "

en dat is al heel veel voor je

kan veel leren van je....

dikke knuffel
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 05 januari 2012 - 16:57

De bloedresultaten zijn binnen en lijken allemaal OK
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#124 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:01

Dat is toch al goed nieuws dan. Hopelijk mag Chopin nog lang bij jullie blijven.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#125 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:07

Oef, dat is inderdaad toch al goed nieuws. :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#126 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:13

Inderdaad goed nieuws!

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#127 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:14

Dat is inderdaad schitterend nieuws.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:16

Dat is al goed nieuws, hopelijk blijft het de goede richting uitgaan. Ik blijf het echt grof en erg vinden dat mensen hier nog steeds zo crue over kunnen zijn :(

Bewerkt door Spanishke, 05 januari 2012 - 17:16.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#129 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:29

Oef dat is toch een opluchting, we blijven hopen en duimen dat Chopin het verder goed blijft doen en nog heel lang mag bij jullie blijven. Kathleen je doet dat goed, twijfel daar nooit aan. :hug: :hug: :hug:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#130 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:30

Dat is toch al goed nieuws! Moet zijn bloed nu om de zoveel tijd gecheckt worden?
Geplaatste afbeelding

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#131 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:36

Kathleen zei:

De bloedresultaten zijn binnen en lijken allemaal OK

Dat is toch al goed nieuws voor jou en Chopin.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:53

Lilia2055 zei:

Dat is toch al goed nieuws! Moet zijn bloed nu om de zoveel tijd gecheckt worden?
Morgen neem ik contact op met dr Van Israël om te horen wat er verder gedaan moet worden

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#133 Geplaatst 05 januari 2012 - 17:55

Kathleen zei:

Morgen neem ik contact op met dr Van Israël om te horen wat er verder gedaan moet worden

:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#134 Geplaatst 05 januari 2012 - 18:06

Dat is heel goed nieuws Kathleen!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 05 januari 2012 - 20:07