Spring naar inhoud

- - - - -

Krabpaal: Banana Leaf of iets anders?

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#31 Geplaatst 12 juli 2009 - 21:43

Bibie zei:

15 kg.. Dat zijn momenteel drie Borissen in 1 mandje :)

Moet lukken :LOL:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 13 juli 2009 - 11:43

Ik heb een banana leaf (de eerste).
Ik ben er tevreden van, de poezels krabben er goed aan en ze gebruiken hem ook om op te liggen (vooral Aynoa eigenlijk). Qua ligplekjes vind ik het eigenlijk wel voldoende. Hier liggen ze het meest in dat hangmatje. Wat Aynoa ook soms doet is helemaal bovenaan op de bovenste mand zitten. :twisted:
Qua stevigheid ben ik misschien niet de juiste persoon om te oordelen. Mijn andere krabpaal is een catpalace dus qua stevigheid was ik erg verwend. ;) De Banana Leaf wiebelt inderdaad, maar niet om te zeggen dat hij plots op de grond zou liggen.

Over duurzaamheid kan ik nog niet echt iets zeggen, daar ik de krabpaal nog maar enkele maanden heb. Ze krabben hier ook aan de bladeren zelf, ik kan me voorstellen dat de paal dus niet eeuwig blijft leven. ;)

Soit, je hebt je keuze precies al gemaakt zie ik. :)

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#33 Geplaatst 13 juli 2009 - 20:05

interessant topic, ben ook wat aan het rondkijken voor een krabpaal, de onze valt bijna uit elkaar.  Mijn vriend beloofd al zooo lang om de onze (zelfgemaakte) terug te verstevigen - verfraaien, maar het komt er maar niet van.  Ik heb hem gezegd dat als er tegen september nog niets is gebeurd, ik er toch een nieuwe moet bestellen.  Hij is veel te gevaarlijk aan het worden voor de katten en de kinderen.  Stel dat ie omvalt en ze het op hun hoofd krijgen :trance:  

Ik moet wel een stabiele hebben, dacht ook eerst aan de banana leaf, maar nu ben ik weer aan het twijfelen.  Hopelijk begint mijn ventje er eens eindelijk aan, maar ik vermoed dat het er toch niet van zal komen :( .  
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 13 juli 2009 - 20:08

:) Onze keuze staat ondertussen vast. Vrijdag wordt hij besteld.. Van zodra hij is opgezet trek ik foto's. We hebben ook nog twee andere palen dus speelplaats zullen ze niet tekort hebben :oops:

Ik denk dat het niet slecht is voor onze Boris om die lange klimpaal met die mandjes te kopen, zo kan hij wat meer sporten en iets aan zijn vetrolletjes doen :p

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 16 juli 2009 - 20:50

De krabpaal is besteld :dancer: :dancer: :proost: Samen met een hoop andere spulletjes voor onze kleine nieuwkomer :cheer:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#36 Geplaatst 16 juli 2009 - 20:58

Want die kleine santos heeft anders he-le-maal geen speelgoed! :ha

Ik vind die paal een leuk idee eigenlijk. Ook wat origineler :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 17 juli 2009 - 18:24

Vosse zei:

Want die kleine santos heeft anders he-le-maal geen speelgoed! :ha

Ik vind die paal een leuk idee eigenlijk. Ook wat origineler :)

:oops: :ha Santosje is natuurlijk ook al str*ntverwend door Katrien en Simon, dus we kunnen niet anders dan die lijn verder te trekken, anders denkt hij nog dat hij iets tekort komt. ;)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 17 juli 2009 - 18:25

Bibie zei:

dus we kunnen niet anders dan die lijn verder te trekken, anders denkt hij nog dat hij iets tekort komt. ;)

En dat kan je toch echt niet maken hé. :a

Ik ben benieuwd naar actiefoto's van de krabpaal! :goofy:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 17 juli 2009 - 18:26

Bibie zei:

:oops: :ha Santosje is natuurlijk ook al str*ntverwend door Katrien en Simon, dus we kunnen niet anders dan die lijn verder te trekken, anders denkt hij nog dat hij iets tekort komt. ;)

Hij miauwt en piept van het minste. Je bent zijn zusje aan't strelen of zo (bv) en meneer piept al dat hij niet meer gestreeld wordt :ha , hij miauwt ook bij zijn mama voor melk (nu nog meer), het is zo'n mama's ventje, niet te doen, wel enorm schattig :love3:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 17 juli 2009 - 18:29

Spanishke zei:

Hij miauwt en piept van het minste. Je bent zijn zusje aan't strelen of zo (bv) en meneer piept al dat hij niet meer gestreeld wordt :ha , hij miauwt ook bij zijn mama voor melk (nu nog meer), het is zo'n mama's ventje, niet te doen, wel enorm schattig :love3:
Ik hoop dan wel dat hij Bokie niet als zijn mama aanschouwt de eerste dagen, want die zal daar toch niet zo heel blij mee zijn, zeker niet als het is om van zijn tepeltjes te drinken :ha .

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#41 Geplaatst 21 juli 2010 - 18:29

wat kost de banana leaf normaal
hij staat nu bij engeland ( zooplus ) 137 gbp is dit de normale prijs , er staat dat hij korting heeft maarja je weet nooit

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:15

Ik heb mijn bananleaf toch 169€ betaald dacht ik :-k
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#43 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:02

Als je echt een goede degelijke krabpaal wilt dan moet je bij Zoo plus eens kijken naar de Woodcollectie. Die staat als een huis en je kunt alle  mandjes en hangmatjes wassen. Zeer zeer degelijk spul en superzwaar met massieve houten palen.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#44 Geplaatst 21 juli 2010 - 22:04

:)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#45 Geplaatst 22 juli 2010 - 02:20

kan je de mandjes van de banana leaf er ook uithalen en wassen?