Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel kusjes geven jullie?

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 10 januari 2012 - 23:00

hier wordt er ook veel gezoend! Ik kus mijn katten toch wel zeker 10 keer (elk) per dag hihi...
De kleinste geeft ook kusjes terug, in de vorm van schuurpapier tongetje op mijn neus.
De grootste gaat elke dag aan mij hangen als ik achter de pc zit en dan luid ronken.

Ze zijn ook zo lief! :love4:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 11 januari 2012 - 10:33

Ik geef mijn katten niet zo vaak een kus. Ze hebben het ook niet graag :) ;)
En de hond heeft het ook niet graag :)
En het paard geeft mij dan weer zelf kusjes :) Of ze lekt eens met haar tong over mijn wang :heart:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 11 januari 2012 - 10:43

Ik ben ook zo geen kusser... niet bij de dieren niet bij mijn man.... aleen onze keisha (kater) komt s avonds even om wat kusjes krijgen de andere twee worden niet graag gekust.Denk dat mijn man meer de katten kust dan ik. :louche:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 11 januari 2012 - 10:47

Hoe vaak ik hen kusjes geef dat weet ik niet is dagelijks verschillend, maar ze krijgen er wel meer dan mijn man :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#20 Geplaatst 11 januari 2012 - 10:56

antwoord : veel :heart:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 11 januari 2012 - 12:02

Hier krijgen ze ook regelmatig kusjes hoor.
Als ik terugkom van het werk staat Flo achter de deur om hallo te zeggen. Wordt ze natuurlijk opgepakt en bedolven onder de kusjes.
Brownie mijn luie jongen ligt dan meestal op een zetel of bed, hij krijgt dan kusjes op zijn buik.
En ze spinnen toch allebei, dus ik vermoed dat ze er even hard van genieten als ik :x
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 11 januari 2012 - 12:46

Ze krijgen hier toch zéker minimum 10 kusjes per dag per kat! Zal wel meer zijn denk ik... :a ! Snoopy heeft het niet altijd heel graag
Van Inka krijg ik, wanneer ze eerst tot op mijn schouder mag klimmen, altijd enkele natte likjes terug! Ik vind dat héérlijk :thumb:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 11 januari 2012 - 13:32

:ha :ha :ha Niet te tellen :oops: zo veel geef ik er. En Chopin komt er zelfs achter vragen en geeft er zelfs ook terug. Als ik zeg, kom geef een kusje, dan krijg ik een dikke pakkerd van onze kleine man. ik noem hem dan soms ook "mijn vrijerke" :ha :ha
Soit, op deze site kan je dat dus gerust zeggen he O:)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 11 januari 2012 - 14:18

Ik knuffel meer dan ik kus eigenlijk.  Als ik binnenkom van het werk krijgen ze beiden apart een dikke knuffel van mij.  Ik heb dat ergens ook nodig van hen hoor na een zware dag werken thuiskomen en dan twee enthousiaste poesjes die op jou zitten te wachten aan de deur.  Je kan gewoon niet anders dan ze een dikke knuffel geven. :love3:

Af en toe geef ik wel een dikke pakkerd als ze daar zo schoon zitten.
En als ze altijd voor de computer lopen geef ik ze een kleintje.  Nu ik eraan denk, mss dat ik daarmee moet stoppen zodat ze niet altijd komen paraderen voor mijn computer als ik aan het werken ben. :louche: :ha

En bij Felin doe ik ook hetzelfde als Marie.  Ik pak haar vast als een baby en dank kijkt ze altijd zo lief tot ik haar een kusje geef. :ha

Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#25 Geplaatst 11 januari 2012 - 14:24

Minimum 10.001 kusjes hier :heart: :heart:
Nog maar te zwijgen over de 100.001 knuffels en aaitjes. :) :)

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 11 januari 2012 - 14:24

Ik ben ook een kusser, soms wel wat overdreven O:) mijn ventje zegt soms: je kan mij beter ook zo eens kussen :lachen: :oops: dus hier kus ik ook meer mijn poesjes dan mijn ventje. :oops:
Ik pak hier ook 10 keer mijn katjes op om veel kusjes te geven en ook snuif ik er aan en vooral bij Chanel, Chiana en Angel, die rieken zo goed, ik ben een beetje verslaafd! :oops:
Maar ik ben blij dat ik dat hier allemaal zo lees, dan ben ik toch niet abnormaal. :lachen:

nalake
nalake
  • 1.035 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 11 januari 2012 - 14:40

nee gelukkig zijn we niet allemaal abnormaal :lachen:
hier krijgen ze ook heel de dag door kusjes en kusjes en kusjes gewoon niet te tellen :slach:
nala en Prince komen me ook heel de dag door kusjes geven
Prince die die koopt me om met kusjes of als ik boos op hem ben dan geeft hij kusjes op men neus tot ik lach blijf dan maar eens streng kijken :slach:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 11 januari 2012 - 14:41

:lachen: Ja dat ken ik, als Chanel stout is dan geef ik meestal een kusje :ha ja op dat snoetje kan je gewoon niet boos zijn, altijd die onschuldige zielige ogen. :lachen:

Bewerkt door Solotje, 11 januari 2012 - 14:41.

Guest_Kattig Vrouwtje_*
Guest_Kattig Vrouwtje_*

#29 Geplaatst 11 januari 2012 - 17:01

Het verschilt hier pet kat. Dunya en Salt zijn enorme kroelkonten, die krijgen heeeeeel veel kusjes en ze vragen er ook om.

Mika vindt een kusje wel leuk, maar niet teveel. Zij geeft liever zelf likjes aan mij.

Sassy en Bolletje zijn niet zo van de kusjes. Die worden liever geaaid. Maar gemiddeld een kusje of 3 per dag krijgen ze toch wel hoor, als het stiekem niet meer is.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 11 januari 2012 - 17:06

Absoluut geen idee :catscratchhead . Veel :LOL: .
Maar Snoes is de absolute kusser hoor! Ze kwam daarnet nog kusjes geven op mijn neus en met haar wangen tegen mijn wangen wrijven. En neusjes geven :loveshower: .