Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel kusjes geven jullie?

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#31 Geplaatst 11 januari 2012 - 17:20

Ik kus ze ook ontelbare keren  :d

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 11 januari 2012 - 21:18

Solotje zei:

Ik ben ook een kusser, soms wel wat overdreven O:) mijn ventje zegt soms: je kan mij beter ook zo eens kussen :lachen: :oops: dus hier kus ik ook meer mijn poesjes dan mijn ventje. :oops:
Ik pak hier ook 10 keer mijn katjes op om veel kusjes te geven en ook snuif ik er aan en vooral bij Chanel, Chiana en Angel, die rieken zo goed, ik ben een beetje verslaafd! :oops:
Maar ik ben blij dat ik dat hier allemaal zo lees, dan ben ik toch niet abnormaal. :lachen:

Haha ja, leuk hé dat snuiven?
Ik steek ook graag mijn neus in chanel haar staart, die is zo lekker donzig en breed voor een korthaartje.
Als ik aan tafel zit dan komt ze vaak voor me staan en keert me haar kontje toe en zwiept haar staart in mijn gezicht :x
Zolang ze enkel met haar staart tegen mij zit ist goe :p
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 12 januari 2012 - 09:13

Dido komt zelf kusjes vragen...Mijn man liet me vanmorgen wat langer slapen en liet de laapkamerdeur open zodat Dido op bed kon komen liggen....Komt ze eert haar kopje tegen mijn gezicht duwen (en voor zo'n kleine poes heeft die best veel macht - BANG- kopje tegen mijn neus, aouch) en als ik dan wakker ben, is het ook kusjes vragen alom. Het is een knuffelpoes, dat dagelijks knuffelmoment is ook best fijn :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 12 januari 2012 - 09:30

MarieDufoor zei:

Haha ja, leuk hé dat snuiven?
Ik steek ook graag mijn neus in chanel haar staart, die is zo lekker donzig en breed voor een korthaartje.
Als ik aan tafel zit dan komt ze vaak voor me staan en keert me haar kontje toe en zwiept haar staart in mijn gezicht :x
Zolang ze enkel met haar staart tegen mij zit ist goe :p

Ah gelukkig niet haar chocolatje. :lachen:

nalake
nalake
  • 1.035 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 13 januari 2012 - 15:07

:slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach:
Geplaatste afbeelding

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 13 januari 2012 - 16:59

Als ik ga slapen dan weten mijn katten dat meteen en dan komen ze lekker kroelen. Dan geef ik ook altijd aardig wat kusjes :LOL: . En in de ochtend wordt ik altijd (als ik kan uitslapen) gewekt met een heuze knuffels en kusjes.

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 26 november 2012 - 16:54

hier worden ook veel kusjes gegeven! en Poema geeft dan altijd kusjes terug :love4:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#38 Geplaatst 26 november 2012 - 17:26

Hier krijgt ons Vasilla ook tonnen knuffels en kusjes. En ze is pas tevreden als mijn vriend ze nog eens oppakt voor hij naar zijn werk gaat en zegt tot straks + een zoentje. Anders krijg ik die thuis werk soms een pluizenbal die koste wat het kost mijn aandacht zal opeisen :d. Niet dat ik mij daar aan stoor hoor.

Louis&Ella
Louis&Ella
  • 473 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 26 november 2012 - 23:18

Hier kusjes en aaitjes alom. Beiden geven dan ook kusjes terug ! Ella pakt dan zo precies je gezicht vast met haar poojes, en geeft me dan kusjes. Die mei zou maar bezig blijven als ik ze uiteindelijk niet even laat stoppen !
En ze rieken zo goed :). Dus, ook hier, ontelbaar !

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#40 Geplaatst 26 november 2012 - 23:18

De mijne krijgen ook massa's kusjes!! En mijn paard ook. Ik heb hem ook geleerd om zijn neus en mond tegen mijn wang te duwen als ik 'kusje' zeg zodat hij mij precies een kusje teruggeeft. Bij de katjes lukt dat truucje niet erg goed :lachen: Maar ze krijgen wel massa's kusjes per dag :)

Nivo
Nivo
  • 6.356 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 27 november 2012 - 11:29

Geef ze ontelbaar veel kusjes :love3: zo veel dat ze zelf hun hoofdje aanbieden :love3:
hihi heb ooit een vriendje gehad die daar jaloers op was O:)

sorry laatste keer

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 27 november 2012 - 11:39

Nivo, op 27 november 2012 - 11:29, zei:

Geef ze ontelbaar veel kusjes :love3: zo veel dat ze zelf hun hoofdje aanbieden :love3:
hihi heb ooit een vriendje gehad die daar jaloers op was O:)

Ik ook, en niet eens om te lachen. :o  Die vond dat ik mijn kat liever zag dan hem en kon daar niet met leven.
Ik geef ze gewoon kusjes tot ze het beu worden en weg lopen haha. Gewoonweg verslavend!

Bewerkt door Eibhlin, 27 november 2012 - 11:40.

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 27 november 2012 - 11:58

Mijn man zijn favoriete zin: "zijt ge nu weer de katten aan het verkrachten" :gek: , en dit terwijl hij zelf ze niet met rust kan laten.
Onze tigger geef ik kusjes als ik hem kan pakken, hij laat dit met tegenzin toe. Bij Duvel kom ik al kussend af en dan krijg ik een poot op mijn kaak voor hem met rust te laten. Max die doet niet liever of kusjes komen geven, soms in de zetel moet je hem wegduwen zo graag komt hij je kussen :catlick . 's Morgens juist 10min voor de wekker afloopt komt hij u wakker maken met kusjes en kleine beetjes in uw kaak.
Bij tigger duw ik ook meestal mijn neus in hem, hij is zo een echte Garfield, lekker dik en zacht, spijtig dat hij meer een buiten type is.
Wat ik zalig vindt, dat is als ze op mijn bed hebben geslapen en ze ruiken naar mijn wasverzachter, mmmm verslavend is dat.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#44 Geplaatst 25 januari 2013 - 21:39

Ik ben blij te lezen dat ik even normaal ben als jullie allemaal :ha .  Ik kan ook geen second van m'n poezeltjes blijven, als er eentje in m'n vizier komt, dan heeft die 8 kansen op 10 zeker "prijs", tenzij ik super gehaast ben natuurlijk.Het is iets waar ik zelfs niet over nadenk, het is iets die zo automatisch is, knuffeltjes, kusjes, keppetjes, ...  een heerlijke maar echte verslaving voor mij, dat knuffelen en kussen. Ik heb hetzelfde probleem naar m'n ventje toe, ja, ik ben helemaal verslaafd.

Bewerkt door Marieke, 25 januari 2013 - 21:40.

Geplaatste afbeelding

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 25 januari 2013 - 21:50

Geen idee hoeveel maar wel veel!