Spring naar inhoud

- - - - -

Alice en Tigo- geboren 19/02

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
93 reacties op dit onderwerp
nalake
nalake
  • 1.034 berichten
  • 8 katten

#61 Geplaatst 19 maart 2012 - 15:33

klein knuffelbeertje :love4: :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#62 Geplaatst 20 maart 2012 - 21:48

schattig :heart: :love3: :heart: .

gr.

veerle

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#63 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:00

onze dierenarts is helemaal weg van Djalissa. Hij kwam vandaag voor yaiza haar kleintjes en van zodra hij haar zag, verscheen er direct een glimlach op zijn gezicht :loveshower: :loveshower:
ik zei hem dat ze heel lief en sociaal was en dat ik het spijtig zou vinden als ze weg zou gaan. waarop hij antwoorde: wie zegt dat ze weggaat? haha die kent ons al goed hoor!
we zijn in twijfel dus...

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#64 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:05

nisha zei:

onze dierenarts is helemaal weg van Djalissa. Hij kwam vandaag voor yaiza haar kleintjes en van zodra hij haar zag, verscheen er direct een glimlach op zijn gezicht :loveshower: :loveshower:
ik zei hem dat ze heel lief en sociaal was en dat ik het spijtig zou vinden als ze weg zou gaan. waarop hij antwoorde: wie zegt dat ze weggaat? haha die kent ons al goed hoor!
we zijn in twijfel dus...

tja, dat gevoel ken ik......moet zeggen dat ik ook gedacht had dat ze wel zou blijven (ze is speciaal, hé) bij jullie.

gr.

veerle

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#65 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:10

er is nog niks beslist. we houden de boot af eigenlijk... ze mag allereerst door yaiza haar bevalling pas bezoek krijgen op 8weken (dan zijn die van yaiza 4weken) omdat ze allemaal in huis zitten hier bij elkaar.
Dus hebben we nog even tijd. Als ze langhaar met zekerheid is, is de kans groter dat ze zal blijven. We hebben meer korthaar poezen vandaar dus.
maar langs de andere kant moeten we dan weer op buitendekking gaan en we hebben er momenteel 12. dus vandaar die twijfel

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#66 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:11

:heart: :heart: :heart:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#67 Geplaatst 20 maart 2012 - 22:38

nisha zei:

er is nog niks beslist. we houden de boot af eigenlijk... ze mag allereerst door yaiza haar bevalling pas bezoek krijgen op 8weken (dan zijn die van yaiza 4weken) omdat ze allemaal in huis zitten hier bij elkaar.
Dus hebben we nog even tijd. Als ze langhaar met zekerheid is, is de kans groter dat ze zal blijven. We hebben meer korthaar poezen vandaar dus.
maar langs de andere kant moeten we dan weer op buitendekking gaan en we hebben er momenteel 12. dus vandaar die twijfel

tja...dat gevoel ken ik dus ook weer....heb hetzelfde voor met Pippa - momenteel heb ikzelf geen kater voor haar en zou ik op buitendekking moeten maar ....wellicht/hopelijk komt er een nieuwe kater bij (zeldzame toffe kleur en weinig inteelt) en dan is het probleem opgelost en kan het goed begrijpen, hoor...je zit al aan "12" ...ik zit ondertussen aan "17" omdat ik eventueel gecastreerde poezen niet kan of wil herplaatsen (zolang iedereen overeenkomt waarom zou ik.....ik zie "mijn" kindjes graag) en ook omdat sommige poezen langer blijven leven dan voorzien en daar ben ik super, super, super gelukkig mee.

gr.

veerle

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#68 Geplaatst 21 maart 2012 - 09:17

Ik vind die foto van "samen uit de werpkist kruipen" echt goddelijk! Zo ontzettend schattig zeg!
'k Benieuwd of er uiteindelijk toch eentje blijft. :)

Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#69 Geplaatst 21 maart 2012 - 11:38

@veerle: ik weet het, er kunnen er nog bij. Maar ik denk dat er in elk nestje wel eens eentje zal zijn die je wilt houden.
En ik weet een heel mooie brits langhaar zitten en als ik volgend jaar effe bij haar op dekking ga( deze dame vertrouw ik 200%) dan kan ik daar misschien beter een meisje uit aanhouden voor in de toekomst met tigo.

Ach tijd brengt raad.. we zien wel hoe ze verder uitgroeit. Ik denk dat elke fokker dit wel eens heeft.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#70 Geplaatst 21 maart 2012 - 11:39

elixeryen zei:

Ik vind die foto van "samen uit de werpkist kruipen" echt goddelijk! Zo ontzettend schattig zeg!

das toevallig, 1van de 25foto's die op dat moment gemaakt zijn, is gelukt :d :d
maar hij is wel superleuk!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#71 Geplaatst 21 maart 2012 - 11:40

Die foto dat ze samen uit de werpkist stappen zo grappig! :lachen:

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#72 Geplaatst 21 maart 2012 - 17:28

elixeryen zei:

Ik vind die ook geweldig! :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#73 Geplaatst 21 maart 2012 - 17:44

nisha zei:

das toevallig, 1van de 25foto's die op dat moment gemaakt zijn, is gelukt :d :d
maar hij is wel superleuk!

25? :lachen: Veel moeite gedaan precies maar 't loont. Echt leuk!
Geplaatste afbeelding

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#74 Geplaatst 21 maart 2012 - 21:22

Oh hoe schattig , mooie foto's en een snoezig kittentje :heart:

Chriske :catwalk2

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#75 Geplaatst 23 maart 2012 - 13:36

hier is ons engeltje nog eens :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding