nisha zei:
er is nog niks beslist. we houden de boot af eigenlijk... ze mag allereerst door yaiza haar bevalling pas bezoek krijgen op 8weken (dan zijn die van yaiza 4weken) omdat ze allemaal in huis zitten hier bij elkaar.
Dus hebben we nog even tijd. Als ze langhaar met zekerheid is, is de kans groter dat ze zal blijven. We hebben meer korthaar poezen vandaar dus.
maar langs de andere kant moeten we dan weer op buitendekking gaan en we hebben er momenteel 12. dus vandaar die twijfel
tja...dat gevoel ken ik dus ook weer....heb hetzelfde voor met Pippa - momenteel heb ikzelf geen kater voor haar en zou ik op buitendekking moeten maar ....wellicht/hopelijk komt er een nieuwe kater bij (zeldzame toffe kleur en weinig inteelt) en dan is het probleem opgelost en kan het goed begrijpen, hoor...je zit al aan "12" ...ik zit ondertussen aan "17" omdat ik eventueel gecastreerde poezen niet kan of wil herplaatsen (zolang iedereen overeenkomt waarom zou ik.....ik zie "mijn" kindjes graag) en ook omdat sommige poezen langer blijven leven dan voorzien en daar ben ik super, super, super gelukkig mee.
gr.
veerle