Spring naar inhoud

- - - - -

Cat's Empire Luxor

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#1 Geplaatst 13 juli 2009 - 19:30

Heeft iemand ervaring met deze krabpaal die je kunt verkrijgen via je bonuspunten bij zooplus ?

Op foto lijkt hij mij nogal klein en niet echt stabiel of is dit een gedacht van me ?

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 13 juli 2009 - 19:54

Ik dacht wel dat enkele mensen deze paal in huis hebben hier op 't forum.
Ik denk wel dat de paal stevig is, omdat hij een brede ondergrond heeft hé.
Ik zou hem persoonlijk niet kopen voor mijn schatten, omdat hij veel plaats inneemt en niet hoog is. Ik heb ondertussen ondervonden dat ze supergraag in de hoogte liggen en dit zou hen weinig interesseren.
Natuurlijk als ze van niet beter weten, zullen ze er zeker gebruik van maken. Hier was de krabpaal in de woonkamer ook een succes bij Melvin tot de grotere erbij kwam. Nu liggen ze enkel nog op die grote...
Geplaatste afbeelding

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#3 Geplaatst 13 juli 2009 - 20:09

Tja, hier liggen ze ook liever hoog......... daarom dat ik twijfel, vind het wel leuk dat ze er met zijn 7 zouden inkunnen, alhoewel het zijn hier geen kleintjes meer, ach, weet het nog niet, is toch pas voor de volgende bestelling, ik dacht dat ze vroeger ook af en toe de bonusartikelen veranderde, nu blijkbaar enkele maanden niet meer.......

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 13 juli 2009 - 20:17

mij lijkt hij ook stevig genoeg  en een leuke maar idd niet hoog ....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 14 juli 2009 - 00:09

Ik heb ze en ze is zeer stevig! Echt waar!
De hoogste plank is hier een echte knuffelplaats. Het is misschien niet zo heel hoog, maar de perfecte hoogte om je kat rechtstaand te knuffelen. Hier ravotten ze ook hard op de paal. Lekker met z'n tweeën heen en weer crossen. In het 'holletje' heb ik een kussen gelegd en dit wordt ook zeer vaak als slaapplaats gebruikt.
Het is ook een handige paal doordat je ze kunt draaien. Je kunt ze bv in een hoek zetten doordat je het middenstuk dwars kunt draaien (ben ik duidelijk)?

Ik heb alvast geen spijt van deze paal. Niet duur en perfect voor mijn poezels!

In bijlage enkele fotootjes. Niet op de achtergrond letten (verbouwingen in een oud huis :o :oops: :oops: :s ). Komt nog wel in orde :) .

Op de bovenste plank lagen ze (toen ze nog kleiner waren) met 2. Tussen de 2 palen stond eerst mijn kittenkrabpaal. Dit vonden ze ook geweldig (staat nu boven). Nu staan hun 'speelgoedbak' daar.
Er zit ook een foto bij dat ze aan het spelen zijn in/aan het holleke (toen er nog geen kussen in lag. Zo kan het ook eens zien met een kat erin.

Bijgevoegde thumbnails

• krabpaal 001.jpg
  • krabpaal 002.jpg
  • krabpaal 004.jpg
  • krabpaal 005.jpg

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 juli 2009 - 13:35

Het ziet er mij toch een vrij stevige paal uit.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#7 Geplaatst 15 juli 2009 - 22:04

Misschien toch leuk voor m'n oudjes hier.......... maar indien je via zooplus met je bonuspunten dit aankoopt zou je dan de kleur kunnen kiezen ?  Wil gene blauwe met zwarte poezels niet echt handig om foto's te trekken.......