Spring naar inhoud

- - - - -

Iemand ervaring met de Hagen Catit drinkfontein 3liter?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#1 Geplaatst 13 juli 2009 - 22:06

Ik heb eerst geprobeerd om mijn kittens gewoon uit een bakje te laten drinken, maar vind het niet echt een oplossing.

nu kwam ik deze tegen op zooplus.nl
Drinkfontein kat, katten drinkfontein, katten-waterfontein goedkoop bij zooplus: Hagen Catit drinkfontein 3 l

heeft iemand hier ervaring mee?
of raden jullie mij een andere aan?

alvast bedankt in naam van Mickey en Dottie

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#2 Geplaatst 13 juli 2009 - 22:23

Wij hebben deze drinkfontein en wij zijn er super tevreden van. Met andere drinkfonteinen heb ik nog geen ervaring. De poezen hier maken heel veel gebruik van de fontein. :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 juli 2009 - 13:17

Ik heb deze drinkfontein ook en ben er ook wel tevreden over. Maar ik heb ook de nieuwere cat-it versie en daar ben ik nog meer tevreden over. Vooral qua onderhoud is de nieuwere versie veel gemakkelijker. Je kan er op het forum wel meer info over vinden hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 juli 2009 - 16:41

Ik heb hem ook, maar mijn poezels hebben er absoluut geen interesse voor. Ze gaan ook naar buiten en drinken liever uit alles behalve hun bakje water :s .
Mijne is dus nauwelijks gebruikt en verkoop hem ook.
Een vriendin (lief van mijn broer) had intresse, maar moest het eerst aan haar ouders vragen.
Als zijn hem niet neemt staat hij nog steeds te koop hier.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:49

ik heb deze catit bolfontein ook en ben tot op heden super tevreden van.. zelfs de hond drinkt ervan. :LOL:

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#6 Geplaatst 20 juli 2009 - 19:17

Ik heb de Cat it van 2 liter nu , en ben hier heel tevreden over  , heb vroeger de andere gehad , vind de nieuwe gemakkelijker