Spring naar inhoud

- - - - -

nog geen kattenren(animal expres?)

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#1 Geplaatst 14 juli 2009 - 16:48

potverdikke... ik had ergens een ren besteld, alle panelen voor een ren, 22€ per paneel van 2 op 1.5 m... niet slecht he...
dat was zo'n 6 weken geleden, na 2 weken heb ik gemaild om te weten hoelang het zou duren, die mailde weer : we zullen u iets laten weten als ze klaar is...
na nog eens 2 weken  : we zijn op vakantie, maar we laten u wel iets weten
nu : gewoon geen antwoord meer... kheb geprobeert te bellen ze nemen niet op of gaat op antwoordapparaat...

gelukkig heb ik nog niks betaald, maar vind het helemaal niet leuk... nu moet ik terug opzoek naar ergens waar ze panelen hebben... kheb er redelijk veel nodig , we zijn nu aan het denken voor op kattenrennen.be te bestellen, maar ze zijn een heel stuk duurder, tzou rond 2500€... goed veel plaats voor de poezels, en ook terug veel plaats op onze spaarboek...
we zijn niet zo'n handige harry's dus zelf maken is geen oplossing, we willen ook zoweinig mogelijk onderhoud, dus we wisten dat het niet goedkoop zou zijn... maar dit is toch veel zenne...
enfin ik wou het even van mijn hart...

Bewerkt door nikkia, 17 juli 2009 - 10:09.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 14 juli 2009 - 16:49

Da's wel lastig..kan je eens niet telefoneren? Dat is iets directer hé? En dan hoor je meteen of ze zich met een smoesje weg proberen geraken..
Gelukkig heb je nog niks betaald..als het blijft duren, zou ik gewoon mail sturen om te annuleren..en daarvan bevestiging vragen..

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#3 Geplaatst 14 juli 2009 - 16:51

Das inderdaad wel een prijsverschil hoor, die van ons komt van kattenrennen.be en we zijn er echt wel tevreden over. Gewoon blijven bellen naar die persoon tot hij antwoord. :d

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#4 Geplaatst 14 juli 2009 - 17:01

poezemannen zei:

Da's wel lastig..kan je eens niet telefoneren? Dat is iets directer hé? En dan hoor je meteen of ze zich met een smoesje weg proberen geraken..
Gelukkig heb je nog niks betaald..als het blijft duren, zou ik gewoon mail sturen om te annuleren..en daarvan bevestiging vragen..

ik doe niks anders meer dan bellen...
ma annuleren doe ik niet... tis gewoon via telefoon bevestigd, dus zij kunnen niks bewijzen ( ik ook niet natuurlijk) als ze mij proberen te contacteren als ik al een andere ren heb, dan hebben ze pech, ik antwoord dan ook nie meer zenne, koekje van eigen deeg zenne

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 14 juli 2009 - 17:14

nikkia zei:

ik doe niks anders meer dan bellen...
ma annuleren doe ik niet... tis gewoon via telefoon bevestigd, dus zij kunnen niks bewijzen ( ik ook niet natuurlijk) als ze mij proberen te contacteren als ik al een andere ren heb, dan hebben ze pech, ik antwoord dan ook nie meer zenne, koekje van eigen deeg zenne

Ah ok..ik dacht dat het via mail ofzo besteld was en ja, dan kunnen ze daar achteraf nog mee afkomen hé maar als het via telefoon is en er staat niks op papier, dan kunnen ze volgens mij toch niet veel doen.
't is zoals je zelf zegt: dan kan je hen een koekje van eigen deeg geven.. :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 14 juli 2009 - 20:02

waar heb je die dan besteld? Zijn ze thuis komen opmeten?
Hier heeft het ook enkele weken geduurd maar dat is normaal want die mannen hebben echt wel veel werk hoor.
Ik had ook niets op papier staan maar toen de ren klaar was hebben ze gebeld en datzelfde weekend stond de ren :d

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 15 juli 2009 - 00:16

Ik zou ook zeggen wacht nu nog even tot het bouwverlof over is. Die mannen hebben nu ook bouwverlof en als ze dan zeg nu tegen half augustus niet geleverd hebben dan zou ik een aangetekend schrijven sturen dat je de bestelling annuleerd als ze bv niet tegen 30 augustus geleverd hebben.

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#8 Geplaatst 15 juli 2009 - 09:06

mobius zei:

waar heb je die dan besteld? Zijn ze thuis komen opmeten?
Hier heeft het ook enkele weken geduurd maar dat is normaal want die mannen hebben echt wel veel werk hoor.
Ik had ook niets op papier staan maar toen de ren klaar was hebben ze gebeld en datzelfde weekend stond de ren :d

mijnen husband had dat adres via internet gevonden, is ergens in wetteren. ik snap wel dat ze veel werk hebben maar ze kunnen op z'n minst toch iets laten weten, op de eerste mails kreeg ik altijd meteen antwoord.
ze hebben niet komen meten, wij hebben gewoon x aantal panelen besteld.
we zullen wel zien, ik vind het alleen heel spijtig voor de poezen, ze zitten weer alle 4 voor het vliegeraam van het zonnetje te genieten en te hunkeren om buiten te kunnen... we hadden echt gedacht deze zomer nog de ren te hebben, maar kvrees dat dat er niet meer inzit

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 juli 2009 - 11:03

Je kan eens kijken bij die meneer waarvan onze kattenren komt, hij is alleszins goedkoper dan kattenrennen.be Hij is wel van Oostmalle, is natuurlijk voor jullie niet bij de deur en ik weet ook niet dat hij zo ver rijdt voor zijn rennen. Maar je kan het altijd vragen hé ;) . Dit is de link naar zijn website : Alles in 1: Galerij
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#10 Geplaatst 16 juli 2009 - 09:45

bedankt peggyj ga ik zeker doen... en ja niet bij de deur... kattenrennen is ook niet bij de deur voor ons dus dat doet er niet zo toe hoor

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 16 juli 2009 - 10:56

PeggyJ zei:

Je kan eens kijken bij die meneer waarvan onze kattenren komt, hij is alleszins goedkoper dan kattenrennen.be Hij is wel van Oostmalle, is natuurlijk voor jullie niet bij de deur en ik weet ook niet dat hij zo ver rijdt voor zijn rennen. Maar je kan het altijd vragen hé ;) . Dit is de link naar zijn website : Alles in 1: Galerij

Wees maar gerust dat hij zover rijd ;)
Hij is zelfs naar Merendree gekomen dus :LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#12 Geplaatst 16 juli 2009 - 11:21

M&M zei:

Wees maar gerust dat hij zover rijd ;)
Hij is zelfs naar Merendree gekomen dus :LOL:

En zelfs naar Meerdonk! Da's toch ook een eindje! :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 16 juli 2009 - 11:50

nikkia zei:

mijnen husband had dat adres via internet gevonden, is ergens in wetteren. ik snap wel dat ze veel werk hebben maar ze kunnen op z'n minst toch iets laten weten, op de eerste mails kreeg ik altijd meteen antwoord.
ze hebben niet komen meten, wij hebben gewoon x aantal panelen besteld.
we zullen wel zien, ik vind het alleen heel spijtig voor de poezen, ze zitten weer alle 4 voor het vliegeraam van het zonnetje te genieten en te hunkeren om buiten te kunnen... we hadden echt gedacht deze zomer nog de ren te hebben, maar kvrees dat dat er niet meer inzit

Mah jawel, blijven geloven! Je kattenren staat er deze zomer! :d

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#14 Geplaatst 16 juli 2009 - 14:58

ik hoop het, we waren nu eindelijk overeengekomen hoe groot ze zou worden, nic vind niet altijd dat de poezen moeten krijgen wat ik vind dat ze moeten krijgen, er moeten veel compromis gesloten worden daarover.
als de ren er is zal ik in elk geval proberen van eens een foto te posten...

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#15 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:12

nic heeft mij gisteren gezegt dat hij dit weekend naar animal expres gaat kijken of ze daar geen panelen hebben... ik hoop maar dat ze niet te duur zijn..., ik heb hem gezegt van die site die peggyj mij doorgaf, maar hij zei dat hij daar liever mee wacht tot de verbouwingen gedaan zijn en het dan door een proffessional wil laten doen...
ach misschien kan hij van animal expres al een aantal panelen meebrengen zodat ze toch al een beetje buiten kunnen , tis beter dan niks he