Spring naar inhoud

- - - - -

Vvverbouwen - 9/6 Keuken en eetkamer p 27

• Log in om te reageren
434 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#151 Geplaatst 29 juli 2009 - 15:55

tiny zei:

ik blijf mij afvragen waar jij al je ideeen haalt,(zo doordacht)
maar het is knap wat je doet (want als ik mij niet vergis en jij nog piepjong hé)

Veel googlen, lezen, enz. Om een of andere redenen klopt dat bij mij gewoon altijd nogal goed. Ik wilde dan ook eigenlijk interieurarchitecte gaan doen, maar gezien het type klanten dat je dan krijgt, heb ik het maar niet geprobeerd. Ik zie me nl. geen giga villa met een oneindig budget doen. Ik hou vooral van het budget van de gewone middenklasser. En die contacteert geen binnenhuisarchitectes :ha

En ik ben trouwens 22, dus idd piepjong ;)

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 29 juli 2009 - 21:58

jouw uitleg... :ha :ha :ha :ha

Ik vind het gewoon geweldig om te lezen hoe je alles verwoordt... :lachen:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#153 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:53

HAH!

Ik heb het ticketje van de oude deurgrepen terug gevonden dus ik kan ze nog ruilen :ha

Voor de rest geen noemenswaardige vorderingen. Behalve dat de taart die ik mijn rommelkeuken vandaag probeerde te maken indrukwekkend mislukt is. Mogelijk vanwege mijn ongeduld O:)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#154 Geplaatst 29 juli 2009 - 23:14

Je zult ook wel blij zijn als alles gedaan is. :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#155 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:09

Vosse zei:

Behalve dat de taart die ik mijn rommelkeuken vandaag probeerde te maken indrukwekkend mislukt is. Mogelijk vanwege mijn ongeduld O:)

Ook mislukte taarten kunnen lekker zijn van smaak hoor ;)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#156 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:25

Beetje pijnlijk als ze voor een buffet zijn....

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#157 Geplaatst 30 juli 2009 - 18:46

Ja idd ;)

Ach kijk... 't is niet dat ik geld krijg voor mijn ingrediënten, dus dan moeten ze er maar tegen kunnen dat die taarten ook op nix trekken :ha

En dan nu... Update!

De telefoonlijn is nu eindelijk helemaal aangesloten! Concreet wilt dat zeggen dat er op de gelijkvloers twee en op de eerste en de tweede verdieping nu tenminste weer telefoon is. De voorbije weken was het enkel op de gelijkvloers, en die telefoon hoor je natuurlijk niet meer op de tweede verdieping... Het internet is nog niet getest, maar ook dat is nu op de eerste verdieping al aangelegd. Enkel dat op de gelijkvloers moet nog komen, maar dat is absoluut niet dringend.

In de dressing/bureau en de slaapkamer zijn nu alle primers aangebracht op het plafond en de muren. Alhoewel de slaapkamer behangen wordt, was wel een primer nodig. De muren waren namelijk in een caramel kleur (eufemisme voor babypoepkleur in dit geval) en het was mogelijk dat je dan die kleur zou zien door het papier. Want dat is nl. heel zacht creme. Ergo: primer. De schilder doet enorm z'n best, hij arriveert hier tegen 8u 's morgends en vertrekt tussen 17 en 18u. Trekt dus best wel wat dagen! En ik denk niet dat hij zelfs een vol uur luncht. Wie dus op zoek is naar een zeer goede schilder/behanger die faire prijzen aanrekent: ik heb een adres :ha

En dan nog speciaal voor Joloka... De toffels die de vloer moeten helpen beschermen...

IMG_1458.JPG

Verder heb ik vandaag vooral veel geld uitgegeven. Ik ben gaan shoppen met mijn vader en mijn stiefmoeder. Ik heb veel. En het is mooi. En die kroon gaat er nu zeker niet meer van komen :ha

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#158 Geplaatst 30 juli 2009 - 18:48

Leuk leuk dat het stilaan in orde komt..
Het lijkt inderdaad wel een goede schilder..hij behangt ook hé? Misschien wel handig binnenkort.. :d

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#159 Geplaatst 30 juli 2009 - 18:51

Keiwijze sloefkes... Vooral die bloemekes! :)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#160 Geplaatst 31 juli 2009 - 13:34

Bedankt om me te verwennen Vosse. Het zijn inderdaad hele mooie sloefkes en ze zullen heel comfortabel zijn.  Maar ik had me dus totaal andere voorgesteld: zo van die pantoffels in de vorm van een zwarte kat :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#161 Geplaatst 01 augustus 2009 - 00:49

Maandag zal het schilderwerk van de eerste kamer af zijn! hurrah! :dancer: 't is nu wel de minst spannende kamer van allemaal, ma soit :ha een mens mag niet te kieskeurig zijn hé. daarvoor hebben we katten...

Verder de voorbije week nog twee zeer curieuze voorvallen gehad. Ik heb nl. twee (gigantische) biedingen gekregen op mijn huis. De eerste van een immokantoor dat het gewoon graag wilde overkopen in de huidige staat, en dan zelf het verder zouden renoveren met de materialen die ik al gekozen had. Het tweede bod kwam van een nederlands koppel. Mevrouw had mijn huis gezien, had gehoord in de buurt van wat ik allemaal van plan was. Mevrouw moest en zou mijn huis hebben. Moeten, moeten, moeten. Ze wilde mij het laten afwerken en het dan in perfecte staat overkopen. Ik heb dus een belachelijk hoog bod gekregen. Dat heb ik direct afgeslaan. Die meneer kon niet begrijpen waarom en wilde het bod meteen serieus verhogen. Ik heb gezegd dat ik het echt niet wilde verkopen, dat ik nooit nog zo'n huis met al die pluspunten zou vinden hoeveel geld ze mij ook gaven (die zijn er nl niet veel). Hij snapte het nog niet. Ik heb gezegd dat het niet mocht van de kat :x

Snap die aankooppolitiek niet hoor... die mensen zijn nog nooit binnen geweest! Weten niet en detail wat ik allemaal gekozen heb voor de afwerking! En dan zo maar een bod doen? Als je zoveel geld hebt, is het tijd om een vzw voor arme poezels op te richten ofzo :ha

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#162 Geplaatst 01 augustus 2009 - 09:17

amai .... wel gek he dat ze bij jou huis komen vragen
:ha mag niet van de kat , die zal gedacht hebben :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#163 Geplaatst 01 augustus 2009 - 09:21

Misschien hebben ze meegelezen op dit forum?

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#164 Geplaatst 01 augustus 2009 - 09:42

Bij ons thuis (mooie grote stijlvol gerenoveerde hoeve met gigantische tuinen aan en middenin de velden) gebeurde dat ook om de haverklap dat mensen die het huis niet van binnen hadden gezien voorbij reden, stopten en spontaan een bod kwamen doen. Ik vind dat ook maar raar eerlijk gezegd, maar anderzijds, de wereld is aan de durvers 8)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#165 Geplaatst 01 augustus 2009 - 09:53

:LOL: :LOL: :LOL: