Spring naar inhoud

- - - - -

Vvverbouwen - 9/6 Keuken en eetkamer p 27

• Log in om te reageren
434 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#166 Geplaatst 01 augustus 2009 - 11:27

Zwartje begint zich ondertussen trouwens weer vele beter te voelen. Het feit dat hij op de hele living kan, doet veel voor hem. Al zal hij er in de nabije toekomst weer drie dagen niet op mogen. Kan niet riskeren dat hij op natte vernis loopt en dan zijn pootjes aflikt natuurlijk. Nog een drietal weken, en dan komen alle meubels. Dan heb ik weer een zeer contente kat denk ik.

Deze morgend heeft ie trouwens voor het eerst weer echt komen knuffelen in bed. Het was 's nachts natuurlijk ook weer wat frisser. Maar ik ben toch wakker geworden met een bolletje in mijn armen :love3: Als hij teveel stress krijgt, dan daalt zijn knuffelgedrag zeer sterk. Dus hoe meer hij weer plakt, hoe beter hij zich terug in zijn vel voelt :) En het is natuurlijk nog steeds zomer. Dan zijn baasjes er alleen maar om het poortje open te doen en de bakjes te vullen :ha

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#167 Geplaatst 01 augustus 2009 - 18:03

amai .... wel gek he dat ze bij jou huis komen vragen ...
mag niet van de kat , die zal gedacht hebben
:LOL: :LOL: :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#168 Geplaatst 03 augustus 2009 - 17:47

Allereerst: mijn welgemeende excuses. Ik heb updates. Maar geen foto-updates. De batterijen zijn namelijk op door het nemen van ditfilmpje O:)

Maar dus, update update update!

De eerste kamer is af qua schilderwerk voor de schilder. Ik moet nog een paar kleine touch-ups doen (pak een uurtje werk) aan de deuren en dan is het af! Hurrah! Het is de dressing/bureau die het eerste klaar is. De kleur heet umbra-wit, waar jullie natuurlijk niets aan hebben. Het is een heel erg mooi wit, dat heel rustig is en erg vele leuker uitziet dan ik dacht :) (ik heb altijd die chance).

Op de eerste verdieping zijn vandaag mijn haat/hou-houtenvloeren in een tweede laag vernis gezet. Nu zien ze er dus minder mooi uit, want deze laag is satijnglans. Dit is echter niet de laatste laag. Morgen komt nog een matte, en dan zien ze er wel he-le-maal subliem uit. En dan kan je er iets puntigs op laten vallen zonder dat ik razend kwaad wordt O:)

Op de gelijkvloers is nu het deel waar de tv komt ook al af. Achter de kast is behangen (is een opening in de kast) en de binnenkant van die kast is ook al geschilderd. De nieuwe tv wordt nl morgen geleverd, dus dan moest dat stukje al af zijn zonder er geen honderd keer mee gezeuld moest worden ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#169 Geplaatst 03 augustus 2009 - 18:21

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#170 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:28

Amai..dat gaat daar precies nogal vooruit! :LOL:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#171 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:40

wow, dat is nogal een tempo!!!
:geluk:

en je sloefen zijn heel mooi :heart:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#172 Geplaatst 03 augustus 2009 - 21:01

UIIIITERMATE BELANGRIJKE UPDATE!!!

Het allerbelangrijkste van de verbouwing is af: sedert enkele uren steekt er een nieuw kattenluikje in, hoera! 8)

Alhoewel het krak hetzelfde is als het vorige (maar dan proper en bruin ipv vuil en wit), weigert hij het voorlopig te gebruiken. Maar zo'n kuren ben ik al gewend ;)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#173 Geplaatst 03 augustus 2009 - 21:13

Vosse zei:

Het allerbelangrijkste van de verbouwing is af: sedert enkele uren steekt er een nieuw kattenluikje in, hoera! 8)

Alhoewel het krak hetzelfde is als het vorige (maar dan proper en bruin ipv vuil en wit), weigert hij het voorlopig te gebruiken. Maar zo'n kuren ben ik al gewend ;)

Ofwel denkt hij dat ge dat nieuwe speciaal voor Rafke gestoken hebt...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#174 Geplaatst 03 augustus 2009 - 22:47

Vosse zei:

Blijft hij binnen of juist buiten? Want dat heb ik nu weer eens niet gesnapt :d

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#175 Geplaatst 03 augustus 2009 - 23:54

Binnen naar buiten doet hij wel. Buiten naar binnen niet.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#176 Geplaatst 04 augustus 2009 - 14:10

:LOL: :LOL: :LOL: . IK heb hier gisteren het luikje ook verder afgewerkt en geschilderd. Angel keek ernaar alsof er een alien uit zou komen :ha
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#177 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:43

Tijd voor een FOTO-UPDATE!

De batterijtjes zijn niet vervangen. Maar door het toestel een dag te laten liggen kan ik toch een tiental foto's nog trekken :ha

En dus:
Op de volgende foto reeks zijn de vloeren nog wat nat van hun derde (!!) vernislaag. Ze is nu iets minder mat dan voorheen. Ik weet niet of dat is omdat het nog moet drogen of dat dat het effect is van meerdere vernislagen. Either way, 't ziet er leuk uit ;) De getoonde kamer is ook klaar ondertussen. Sorry voor de slechte foto's, maar ik moest dus uit een deur leunen in een zeer curieuze positie hiervoor :ha De kleur is nogal donker zo, maar dat is omdat ik geen zak weet van flits instellen e.d. Het is eigenlijk een heel fris wit, met een beetje grijzig in dat toch warm is ;) De klinken op de deuren worden nog vervangen, dus niet op die zielepootjes letten.

IMG_1466.JPG
IMG_1467.JPG
IMG_1469.JPG

Op deze foto zie je eigenlijk nog niet veel, maar ik vond't een mooie dusja... :LOL: Previews van het Prachtige Plafond (en het is prachtig) komen nog. Dit is dus een zicht van de slaapkamer, genomen vanuit de gang door een stukje van de dressing/bureau. De vernis is hier nog wel kliedernat ;)

IMG_1465.JPG

Vandaag is ook de nieuwe TV geleverd. Daarvoor is dat deeltje van de kast al afgewerkt. Er is dus al verf waar het moet, en behangpapier waar het moet. Zo krijgen jullie toch een idee hé :) De living krijgt overal dit behang.

IMG_1470.JPG

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#178 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:45

prachtig Vosse

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#179 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:50

Vosse, geef jij rondleidingen in je huis als het volledig af is? Want het is echt prachtig aan het worden :hug: . Goed zo meid!!!

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#180 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:54

Joloka zei:

Vosse, geef jij rondleidingen in je huis als het volledig af is? Want het is echt prachtig aan het worden :hug: . Goed zo meid!!!

Met alle plezier ;)