Spring naar inhoud

- - - - -

Vvverbouwen - 9/6 Keuken en eetkamer p 27

• Log in om te reageren
434 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 16 juli 2009 - 23:02

Dat wordt mooi zeg,enne je poezel denk laat mij maar liggen haha..
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 17 juli 2009 - 01:32

Hij lijkt inderdaad een beetje boos, maar ja welk koppel heeft geen probleempjes tijdens de verbouwing dus jullie kunnen daar ook niet aan ontsnappen, hé !!
Hij vergeeft het jou wel weer wanneer alles prachtig is afgewerkt en hij zijn poezelplaatsje terug in ontvangst kan nemen zonder stof enz. :d
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#48 Geplaatst 17 juli 2009 - 07:23

dat zal prachtig zijn eens het af is , toch mooi he een plankenvloer
kun je je poes anders niet naar je oma brengen en hem daar rustig laten tot het bij u minder lawaai is ?

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 17 juli 2009 - 07:35

nog veel succes gewenst :thumb:
het ziet er al echt mooi uit ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#50 Geplaatst 17 juli 2009 - 09:41

kitten zei:

dat zal prachtig zijn eens het af is , toch mooi he een plankenvloer
kun je je poes anders niet naar je oma brengen en hem daar rustig laten tot het bij u minder lawaai is ?

De dierenarts heeft liever dat hij bij mij blijft. Zwartje kan tegen heel veel tegen, als ik er maar bij ben. Maar zonder mij krijgt hij veel sneller stress. De dierenarts heeft hem dus liever in zijn eigen tuin (nu het toch goed weer is) dan bij de grootouders.

Het grote lawaai zou tegen eind volgende week al gedaan moeten zijn. Daarna hoeft er niets meer geschuurd te worden, is het enkel nog tegelen en behangen/schilderen.

Daarnet was Zwartje wel erg snoezelig. Het voorstel deel van de gelijkvloers is nu afgespannen met plastiek voor het stof. Hij was gisteren niet in die kamer kunnen gaan kijken, en wilde nu echt wel weten of die kamer er nog wel was. Voor de werkmannen kwamen, heb ik hem dus die kamer even laten verkennen. Hij bleek gerustgestgeld te zijn: de kamer is er nog ;)

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:00

Ziet er een leuk oud huis uit met mooie hoge plafonds. Sukses met de verdere verbouwingen.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:25

Ziet er goed uit :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#53 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:28

Jammer voor de vingers maar een mens moet er iets voor over hebben! :)
Ziet er al niet slecht uit..ben echt heel curieus naar het eindresultaat, vooral omdat je me vanalles over kleuren enzo verteld hebt.. :jump:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#54 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:29

Met wat heb je de vloeren geschuurd?
Wij hebben dat onlangs ook moeten doen (en straks volgt de andere kamer) en we hadden zo'n ding gehuurd van Boels. Die gaven ons gewoon het verkeerde mee!! Waardoor dat écht helemaal niet ging. Die ene kamer z'n vloer is dus nog niet helemaal klaar.
Bij ons hangt er aan de vloer trouwens wel ontzettend veel lijm (door het laminaat dat erop lag), dat is ook geen lachertje. :trance:

Het ziet er al goed uit hoor! En zo te zien vlot het goed. :)

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#55 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:35

Dat gaat zo leuk worden als alles af is.

Zijn wij eigenlijk uitgenodigd om het eind resultaat te komen bewonderen? En dat zwart slecht gezind poezelbeest wil ik dan ook wel een knuffel geven.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:39

arme zwartje en arme vosse, ik denk dat jullie elkaar dringend goed moeten knuffelen!

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#57 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:43

Oei die kijkt boos :o

Maar tzal wel aan de flits liggen zeker?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#58 Geplaatst 17 juli 2009 - 13:04

@Gaëtane: de aannemer is een machine gaan huren, want het was echt niet te doen zo. De planken hadden gelukkig geen lijm, maar sommige daarvan zijn 100 jaar oud en dat merk je wel bij het schuren... ;) De kleur is gewoon een kleur van Herbol

@Lies: ik ga sowieso niets groots doen voor de KS-mensen, want dan heb je er niet veel aan. Zwartje is nogal tegen veel lawaai dus dat haalt echt niet uit als er meer dan drie man ofzo komt zien. Dan moet hij er niets meer van weten en zie je hem niet meer :( Er mogen natuurlijk wel mensen op bezoek komen in de weekends ofzo he :)

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#59 Geplaatst 17 juli 2009 - 13:31

dat gaat super zijn als alles klaar is
knuffel zwartje maar super veel
maar dat gebeurt waarschijnlijk wel al

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#60 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:39

Dat ziet er heel mooi uit :)
Vingers moeten zo nu en dan eens opgeofferd worden eh ;)

Hopelijk ziet arme Zwartje er niet te erg vanaf :( extra knuffeltijd zal nodig zijn ;)