Spring naar inhoud

- - - - -

Vvverbouwen - 9/6 Keuken en eetkamer p 27

• Log in om te reageren
434 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 18 juli 2009 - 16:36

Volgens mij gaat het heel gezellig worden bij jou, ik vindt de vloeren alvast heel mooi geworden.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#77 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:11

Spanishke zei:

Dat gaat dik in orde komen :thumb:
Kom jij nu nog langs bij onze kitjes of ga je wachten op het nestje van MoucheMouche? :x

Tot wanneer bleven de kitjes nu weer?
Het is hier nu zo druk :( Echt niet te doen! Probeer al mijn geverf af te hebben voor augustus, maar dat is geen sinecure...
Als het nog lukt kom ik nog langs hoor! Ik ga m'n best doen alvast...
En het nestje van MM dat wil ik ook zien ;)

en dan nu: Update!

De vloer heeft z'n tweede laag gehad. De kleur is niet véél donkerder ofzo. Vooral veel gelijkmatiger én intenser. Het ziet er heel rijkelijk uit eigenlijk. Als de matte vernis er dan op staat, gaat het subliem zijn denk ik. (foto's daarvan later volgende week).

Vandaag heb ik 4 (!!!) deuren geschilderd. Twee in primer, twee de witte laag. Ik kan niet meer. En mijn bleinen ook niet.

Daarnaast heb ik nog iets gedaan waar ik heel trots op ben. Ik heb voor het eerst in m'n hele leven een wc gekuisd! :ha Werkmannen en "de pot", dat kwam duidelijk niet goed. Er was wel advies en een donatie van microvezelsdoekjes en ecover wc-reiniger nodig van de grootmoeder, ma soit :ha De kat was helemaal grappig. Kwam hij naast mij zitten met zo'n blik van: "bahahaha! moet jij die van mij EN die van u kuisen!". Zucht.

Ik ga nu aan mijn kerriekip, kaneel-appelmoes en puree met extra nootmuskaat beginnen. Voedsel, Hallelujah!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#78 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:18

Heb jij nog energie over om te koken? Amaai.
Wat helpt bij een echt vuil toilet: cola in gieten en even laten staan. En daarna met een wc-borstel reinigen.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#79 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:23

Joloka zei:

Heb jij nog energie over om te koken? Amaai.
Wat helpt bij een echt vuil toilet: cola in gieten en even laten staan. En daarna met een wc-borstel reinigen.

Pizza begint een beetje saai te worden als je al even bezig bent zo :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:26

Vosse zei:

Pizza begint een beetje saai te worden als je al even bezig bent zo :ha

Anders aan heel je vriendenkring vragen om elke avond iets voor jou klaar te maken?

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#81 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:33

Joloka zei:

Anders aan heel je vriendenkring vragen om elke avond iets voor jou klaar te maken?

Ik vrees dat ik het beste kan koken van het gros van mijn vriendenkring...

Maar gisteren ben ik gaan eten bij de papa, maandag ga ik eten bij mijn fake-mama, en woensdag ga ik denk ik gaan eten bij mijn grootouders. Ik verhonger niet :ha

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#82 Geplaatst 18 juli 2009 - 19:15

Hoe is het zo eigenlijk zonder de papa? Mis je hem niet een pietebeteke?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 18 juli 2009 - 20:54

oh my god wat een chaos daar :ha :ha :ha
Maar als het af is gaat het volgens mij echt supermooi worden! :LOL:
Like the floors :heart:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#84 Geplaatst 18 juli 2009 - 21:00

:LOL: :LOL: idd knappe vloeren!!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#85 Geplaatst 18 juli 2009 - 21:13

poezemannen zei:

Hoe is het zo eigenlijk zonder de papa? Mis je hem niet een pietebeteke?

Op dit moment niet. Ik wil niet weten hoe ik hem langs die rotzooi zou moeten begeleiden elke dag. Zou dagelijks vele meer poetsen zijn om alle omgestoten dingen te redden :ha

Nee, nu met al die chaos valt het eigenlijk wel mee. Ik denk dat het pas echt gaat opvallen als ik werk. Dan zit je terug in een normale situatie met een normaal ritme. Denk dat ik het dan wel goed zal voelen ;)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#86 Geplaatst 18 juli 2009 - 22:07

mooie vloeren!! :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 20 juli 2009 - 11:06

Vosse zei:

Tot wanneer bleven de kitjes nu weer?
Het is hier nu zo druk :( Echt niet te doen! Probeer al mijn geverf af te hebben voor augustus, maar dat is geen sinecure...
Als het nog lukt kom ik nog langs hoor! Ik ga m'n best doen alvast...
En het nestje van MM dat wil ik ook zien ;)

Ze blijven tot begin augustus, voor Santos (de lieveling van Bibie) ga je snel moeten zijn, als hij geen entreactie heeft, gaan we hem al zondag brengen.
Ik begrijp het, maar ik kan ze wel niet bijhouden natuurlijk :ha ik had er eerst geen idee van dat je zoveel werk had, zou zelf ook niet meer denken aan knuffelbezoekjes ;) alhoewel, de ideale ontspanning :x
MM haar nestje zal nog wel even op zich laten wachten, ze moet nog steeds getest worden. Simon toch O:)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#88 Geplaatst 20 juli 2009 - 17:20

mooie vloeren Vosse

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#89 Geplaatst 20 juli 2009 - 23:22

Vandaag: exit badkamer!
Ik kan foto's posten, maar interessant zijn die niet. Er is eigenlijk enkel een voor (lelijk) en nog geen na. Want nu is het nog puin :ha

Zwartje heeft vandaag wel erg weinig gegeten. Beneden wilde hij niet eten. Op mijn slaapkamer wel. Nu denk ik dat het misschien een klein beetje van streek is + dat hij een beetje kwaad is dat hij geen lekkers kreeg. En hij kreeg geen lekkers omdat... het lekkers op was... De verse kip was op. Het blikvoer was op. Woensdag nieuw gaan halen ;) Maar ik denk niet dat het kwaad kan hé? Hij is ook maar heel traag binnen gekomen (liet lang op zich wachten), dus ik denk dat hij een beetje boos is op mij. De badkamer uitbreken is ook zoveel lawaai natuurlijk... Ach, nog een dikke week, en dan begint het al goed te beteren voor de poezel :)

Ik ben nu compleet uitgeteld, dus ik ga lekker in bed kruipen. Morgen weer een zware dag, met veel werk. 's Morgends de eerste laag vernis op de vloeren. Als de vernis snel droogt (als), dan komt er 's avonds nog een tweede laag op. Anders zal dat voor woensdagmorgend zijn. Ik vrees dat het dat wel zal worden, maar we zullen zien.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 21 juli 2009 - 10:18

Dat zwartje 1 dag eens een beetje minder eet kan zeker geen kwaad hoor. Hij zal ook wel een beetje van streek zijn door al dat vreemd volk in zijn huis en dan ook nog al dat lawaai daarbij.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag