Spring naar inhoud

- - - - -

Poezenbeeldje keramiek... beetje nieuws...p.68 #1010

• Log in om te reageren
1029 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 12 februari 2012 - 12:18

ei dit ziet er knap uit zunne ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 12 februari 2012 - 12:44

Schoon poezeke en zeker voor een eerste keer, je vindt ze in de winkel zelfs nog niet zo mooi afgewerkt :thumb:
Je ziet duidelijk dat dit met liefde gemaakt is :love3: :heart:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 12 februari 2012 - 12:49

Wauw, mooi zeg :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 12 februari 2012 - 16:31

:thumb: :thumb: :thumb: Prachtig
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 12 februari 2012 - 17:27

Bedankt allemaal voor deze positieve reacties... :goofy: :LOL: :heart: ;)

Dit geeft nog een extra motivatie om er mee verder te gaan :oops: :love3:

Heb deze namiddag (tussen het strijken en poetsen door... ;) ) nog een beeldje gemaakt ! :)

En voor iemand die dit ook zou willen uitproberen...heb een aantal foto's genomen van "the making of" :LOL: zal ze straks nog posten :)
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 12 februari 2012 - 18:00

Hierbij enkele foto's van hoe zo'n beeldje "tot stand komt"...voor iemand die ook interesse zou hebben ;) :heart:

(Misschien even bij vermelden dat het beeldje op deze manier nooit in de oven mag !! Eerst moet het nog doormidden worden gesneden, volledig uitgehold worden en een gatje maken onderaan !! = heel belangrijk ! Anders barst het volledig in de oven... ;) )

Bijgevoegde thumbnails

• DSC00301.JPG
  • DSC00302.JPG
  • DSC00303.JPG
  • DSC00306.JPG
  • DSC00307.JPG
  • DSC00308.JPG
  • DSC00309.JPG
  • DSC00310.JPG

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 12 februari 2012 - 18:02

:heart:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 12 februari 2012 - 18:03

Mauro zei:

Bedankt allemaal voor deze positieve reacties... :goofy: :LOL: :heart: ;)

Dit geeft nog een extra motivatie om er mee verder te gaan :oops: :love3:

Heb deze namiddag (tussen het strijken en poetsen door... ;) ) nog een beeldje gemaakt ! :)

En voor iemand die dit ook zou willen uitproberen...heb een aantal foto's genomen van "the making of" :LOL: zal ze straks nog posten :)

Ah ja :o

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#24 Geplaatst 12 februari 2012 - 19:24

Knap zeg en dat voor je eerste beeldje , ik word er gelijk wat jaloers op se ( lol) :heart:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#25 Geplaatst 12 februari 2012 - 19:28

prachtig gewoon. Je hebt duidelijk talent.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 12 februari 2012 - 22:27

Nivo zei:

Super :heart: ik houd het in de gaten ;) (mocht het ooit mogelijk zijn te bestellen met een speciale wens erbij (indien mogelijk) dan zou ik graag een zwart glimmend slapend poezeke kiezen :oops: )

Geen haast, is niet mijn bedoeling ;) :)

Hey Nivo,

Heb zonet zwart bakkende klei besteld... :goofy: ;) dan kan ik een poezeke maken in klei en moet het nadien enkel nog gebakken worden in biscuit en daarna transparante glazuur = zwart glimmend poezeke :oops:

(Gewoon even ter info..., heb je een voorkeur van afmetingen ? Hoe groot ?? Voorlopig zijn het nog vrij kleine beeldjes...= meer kittentjes :heart: :love3: )

Maar alles blijft volledig vrijblijvend hoor ! Ik was toch van plan om over te schakelen naar zwarte poezekes :heart: :heart: :paw
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 februari 2012 - 22:35

Mauro zei:

Hey Nivo,

Heb zonet zwart bakkende klei besteld... :goofy: ;) dan kan ik een poezeke maken in klei en moet het nadien enkel nog gebakken worden in biscuit en daarna transparante glazuur = zwart glimmend poezeke :oops:

(Gewoon even ter info..., heb je een voorkeur van afmetingen ? Hoe groot ?? Voorlopig zijn het nog vrij kleine beeldjes...= meer kittentjes :heart: :love3: )

Maar alles blijft volledig vrijblijvend hoor ! Ik was toch van plan om over te schakelen naar zwarte poezekes :heart: :heart: :paw

:loveshower: :catkiss :catkiss :catkiss  je bent een schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo blij met je!!!!!!!!! Maar er is absoluut geen haast bij hoor, ik weet hoe je met de gezondheid zit en je speciaal een oven moet reserveren....

Een kittentje is zeker goed :love4: iets van doorsnee 20, max 25 cm zoiets?
Ik laat de vormgeving helemaal aan jou over en over de kleur zijn we het al eens zo te zien :love3: Joepieeeee!!! :hug: :catkiss

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 12 februari 2012 - 22:50

Nivo zei:

:loveshower: :catkiss :catkiss :catkiss  je bent een schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo blij met je!!!!!!!!! Maar er is absoluut geen haast bij hoor, ik weet hoe je met de gezondheid zit en je speciaal een oven moet reserveren....

Een kittentje is zeker goed :love4: iets van doorsnee 20, max 25 cm zoiets?
Ik laat de vormgeving helemaal aan jou over en over de kleur zijn we het al eens zo te zien :love3: Joepieeeee!!! :hug: :catkiss

Dat is lief... :oops: :oops:

Ik heb net even de poezekes gemeten... :heart: Deze 2 zijn ongeveer 23 cm...maar door het bakken is er een "krimp" van ongeveer 15%...dus zoiets zou dan ok zijn voor jou ? :LOL: ;)

Als het "zover is", stuur ik je zeker een pb'tje :goofy: :love3: ;)
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 12 februari 2012 - 23:04

:LOL: zeker goed!!!!!!!!! :catkiss

Super dat je dit wilt doen :heart: Geen stress he"?!!!!!!!!! zie maar wanneer je inspiratie hebt :hug: het komt zeker niet op een maand ;)

DANK JE SUPER WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoi:

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 13 februari 2012 - 10:40

Ik hoop dat er nog veel beeldjes volgen. :hug:
Er zit zeker talent in je, om zo iets mooi uit een stuk klei te krijgen. :love3:
Ik heb ook zeker interresse. Ook voor op het grafje van onze Rebel en Ventteke. Dus hou ons op de hoogte van je kunstwerken. Prachtig! ;)
KS2015