Spring naar inhoud

- - - - -

Punten Royal Canin

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_SpecialEdition_*
Guest_SpecialEdition_*

#16 Geplaatst 19 juli 2009 - 15:32

Ik heb ook zon catteryregeling van Royal Canin maar er staat nergens dat de aankoopbonnen ook bewaard moeten blijven..

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 19 juli 2009 - 15:47

Je moet lid zijn bij royal canin breeders,en je kan dan op de site van royal canin dat formulier afprinten, hierop staat dat je echt wel het kasticketje moet bijhouden hoor :) (kan je ff nakijken op site)
Geplaatste afbeelding

Guest_SpecialEdition_*
Guest_SpecialEdition_*

#18 Geplaatst 19 juli 2009 - 16:57

Als ik hier op de site kijk:

http://www.royalcani.../regelingen.php staat er niks over bonnentjes bewaren. Ook niet in hetgeen wat mij toen toegestuurd is..

Ook op de spaarkaart zelf is niks vermeld over het bijvoegen van bonnentjes. Alleen
een stempel en paraaf van de dierenwinkel waar je het haalt.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 22 juli 2009 - 01:22

Ow,daar heb je het :) Jij bent van Nl...Ik heb het hier over de belgische RC ^^ Hier staat het wel degelijk op formulier vermeld. :d
Geplaatste afbeelding

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#20 Geplaatst 22 juli 2009 - 08:24

Ik heb nog zo'n oud formulier liggen dat ik toegestuurd heb gekregen en daarop staat dat ook niet vermeld van die kassabonnen, heb dat ook nooit niet mee ingestuurd.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 25 juli 2009 - 18:55

Tja,ik zeg alleen maar wat er op de recente formulieren staat die je kan vinden op breeders site van royal canin.be. Over de rest kan ik me niet uitspreken ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Billy_*
Guest_Billy_*

#22 Geplaatst 02 augustus 2009 - 21:54

Pfff, nu hadden ze wéér onze bestelling niet binnen :evil:
Dit is al de tweede keer dat ik een zak van tien kilo bestel bij 'den boerenbond' en dat die niet binnenkomt :catcurs
We krijgen dan wel vijf zakken van twee kilo tegen de prijs van één zak van tien kilo, maar die punten tellen dan weer niet. Sorry Serenity, nog geen punten :(
Zijn hier nog mensen die daar eten bestellen en dat het dan niet binnenkomt?
Ik heb dan ook nog eens zo'n grote ton van Royal Canin gekregen van mijn lieve schoonmama en ik zou die zooo graag eens vullen :louche: Vind het zo stom om al die zakken van twee kilo daar in te gieten, want in die zak zitten ze natuurlijk verser dan in een ton die om de zoveel tijd opengaat hé.