Spring naar inhoud

- - - - -

2 juni begint dichterbij te komen..*Update*verslagje + foto's p.5 #66!

• Log in om te reageren
73 reacties op dit onderwerp
gini127
gini127
  • 621 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 15 februari 2012 - 01:08

Wowww, Vanessa, je geeft mij enorm veel stress ineens, ik trouw de week voor jou en ik heb nog al die dingen helemaal niet klaar! :s :s
Je staat al wel heel ver hoor! Ik moet nog naar uitnodigingen beginnen kijken, bedankjes daar ben ik nog niet eens aan aan het denken! Ziet er al super uit!

Heb je alle uitnodigingen zelf gemaakt dan, dat is toch enorm veel werk, niet? Die stickertjes vind ik wel leuk... Waar heb je ze besteld? En de bedankjes?
"What greater gift than the love of a cat?" ~ Charles Dickens

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 15 februari 2012 - 06:10

Prachtig gedaan echt mooi en je jurk is zo mooi . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Vanessa81
Vanessa81
  • 338 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 15 februari 2012 - 12:25

gini127 zei:

Wowww, Vanessa, je geeft mij enorm veel stress ineens, ik trouw de week voor jou en ik heb nog al die dingen helemaal niet klaar! :s :s
Je staat al wel heel ver hoor! Ik moet nog naar uitnodigingen beginnen kijken, bedankjes daar ben ik nog niet eens aan aan het denken! Ziet er al super uit!

Heb je alle uitnodigingen zelf gemaakt dan, dat is toch enorm veel werk, niet? Die stickertjes vind ik wel leuk... Waar heb je ze besteld? En de bedankjes?

De uitnodigingen zijn volledig zelf gemaakt, gemiddeld 1,5 uur per uitnodiging x ongeveer 35 uitnodigingen (heb ze niet allemaal op foto). dus toch ff bezig geweest :)
De bedankjes daar heb ik alles voor gehaald bij de Ava. De glazen buizen, het bruidsuiker, de gelukspoppetjes en de lintjes.
Kaartje heb ik zelf afgedrukt op canvaspapier dat ik in een hobbywinkel heb gehaald.

De stickers komen van vistaprint, valt goed mee van prijs.

http://www.vistaprin...=gnip&xnid=1113
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 15 februari 2012 - 15:06

:thumb: :thumb: :thumb: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fietje26
Fietje26
  • 6.708 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 15 februari 2012 - 19:31

Wow echt mooi!!

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Vanessa81
Vanessa81
  • 338 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 17 februari 2012 - 20:04

De eerste tegenvaller is er al...
We willen graag een koud buffet op onze trouw.
Iedereen weet dit ook.
Een oom van mijn vriend heeft een dubbele longtransplantatie gehad, waardoor hij veel dingen niet mag eten.
We hadden heel lang bijna geen contact met hem, maar de laatste tijd is dat veranderd.
Dus we nodigen hem en zijn vrouw ook uit op de trouw.
Nou blijkt dat hij geen koud buffet mag eten....
Zijn immuunsysteem is kapot, waardoor hij van het kleinste bacilletje al ziek kan worden.
Als iemand dan ergens met de handen heeft gezeten en hij zou er van eten, kan hij dus ziek worden.
Warm mag hij wel.
Dus dachten we, dan doen we alleen voor hem een 4 gangen-menu. Als dat niet ging gewoon een warm gerecht.
Heb ik net naar de feestzaal gebeld, kan dat niet....
Het moet voor iedereen hetzelfde zijn. Wel belachelijk.
Dus nu weten we niet wat we dan moeten doen voor hem pfff.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 17 februari 2012 - 20:21

Kan je er dan niet gewoon een koud en warm buffet van maken ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Vanessa81
Vanessa81
  • 338 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 08 maart 2012 - 21:28

We zijn vorige week wat uitnodigingen gaan ronddelen. Ook aan mijn vriend zijn oom die een longtransplantatie heeft gehad.
Blijkbaar zitten er toch een aantal dingen bij die hij mag eten!
Dat was een hele opluchting.
We haden de lijst meegenomen met wat er allemaal bij dat buffet in zit, dus dat was wel heel fijn.
De meeste uitnodigingen zijn nu uitgedeeld, nog een aantal moeten er op de post,
en nog 3 die we afgeven, dit weekend en volgende week ergens.

En nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we zien voor de ringen!!! :jump:
Ik kijk er echt naar uit.
We moeten wel een eindje rijden, naar Izegem, dus ongeveer 1,5 uur rijden. En we moeten er om 9.30 uur zijn, dus dat wordt vroeg opstaan zaterdag!
Ik hoop dat we er onze ringen vinden!
We zoeken witgouden ringen, met een structuur erin. We houden niet van die gladde ringen.
En voor mij met briljantjes erin.
Zoiets in de aard:
Geplaatste afbeelding
Ik ben benieuwd!

Bewerkt door Vanessa81, 08 maart 2012 - 21:49.

Geplaatste afbeelding

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#24 Geplaatst 08 maart 2012 - 21:36

Ik vind jouw uitnodigingen heel erg mooi, zeker die met die bloemmetjes op :)
De bedankjes vind ik ook heel leuk, heel origineel!
Het wordt zeker en vast een prachtige dag! Ben ook benieuwd naar jullie ringen :LOL:
Nog even en het aftellen kan beginnen :queen: :loveshower:

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 08 maart 2012 - 22:21

proficiat en wauw die uitnodigingen super mooi.
ik zou ni weten hoe er aan te beginnen.
maar jij hebt wel al veel gedaan moet ik zeggen wij trouwen ook en week voor jou en der is nog redelijk wat te doen als ik bekijk wat jij al gedaan hebt :oops: .
succes met het kiezen van jullie ringen.

Vanessa81
Vanessa81
  • 338 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 08 maart 2012 - 23:13

Ik zit nog met een haardilemma :d
Ik heb kort blond haar, dus opsteken zit er al niet in.
Haarpinnen ook niet, dus dan blijft erover: helemaal niets erin doen, of een diadeem.
Maar nou kwam ik van die birdcage veils tegen en ik vind dat wel heel mooi.
Aangezien ik een rood kleed heb, met een beetje zwarte organza in de bloem die op mijn heup komt, dacht ik aan een zwarte bridcage veil.
Maar geen grote 'veil'.
Meer zoiets:

Geplaatste afbeelding

Maar dan een met wat kleinere bloem of versiersel.
En die 'veil' dus ongeveer van deze grote. Dat het zeg maar meer op de zijkant van je hoofd zit ipv zo voor de ogen.
Maar wordt het misschien niet te druk allemaal? Ik heb ook al een ketting met oorbellen en armband, en dan dat ding nog in mijn haar?
Weet iemand waar ik zoiets in een winkel kan kopen? Online is er genoeg keuze, maar ik wil het graag in het echt zien, zodat ik weet of ik ermee sta.

Bewerkt door Vanessa81, 08 maart 2012 - 23:14.

Geplaatste afbeelding

Vanessa81
Vanessa81
  • 338 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 09 maart 2012 - 00:38

Ik vind deze wel leuk:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Die komt niet voor mijn gezicht, dus ideaal van grote.

Gaat dat niet te druk zijn? Ik heb deze oorbellen en ketting erbij:

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Vanessa81, 09 maart 2012 - 00:50.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 09 maart 2012 - 11:10

Als "collega-knutselaar van kaartjes" ben ik erg onder de indruk van je uitnodigingen!!! :thumb:  Er zit zoveel variatie in, en toch zijn ze allemaal even mooi!! Je bent een creatief type he (zoals ikke dus)
Dat kleedje gaat ├ęcht fantastisch zijn, ik vind dat donkerrood erg romantisch!!
Wat die veil betreft, volgens mij kan je zoiets vinden in een hoedjeswinkel!! Ik weet er ene zijn in Gent, en wil best het adres voor je opzoeken als je dat graag zou willen! Ook in Overmere was er vroeger zo'n winkel (weet niet of die er nog is). Ik zou het haarstukje zo eenvoudig mogelijk houden, dat laatste vind ik eigenlijk perfekt!

Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 09 maart 2012 - 18:58

:geluk: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#30 Geplaatst 09 maart 2012 - 19:24

Ik denk dat het inderdaad wat te druk gaat zijn en dat de schoonheid van je oorlellen wat verloren gaan.. Maar dit is puur persoonlijk natuurlijk! :)